Friday, April 11, 2014

ΤΖΩΝ ΒΛΑΓΓΟΣ .ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΧΑΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΧΑΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ
 Ο Τζών Βλάγγος στο Σικάγο ,απο το 1958."ΗΠΑ 100
θρησκείες-2 κόμματα.Ελλάς 100 κόμματα 1 θρησκεία..!! 



-ΖΗΤΩ η Αμερική των 2 κομμάτων και των 100 θρησκειών.."

Efhmeris Antipodwn Efhmeris Antipodwn


Το 1958 το Παγκράτι Καλαβρύτων-'ενα κατεστραμμένο απο τους Γερμανούς χωριό-  άδειασε κυριολεκτικά οταν  8  απο τα παλληκάρια του ξεκίνησαν να πάνε στην Αμερική...Προχτές 10/4 /2014 συναντήσαμε ένα απο αυτά τα παλληκάρια, που ακόμα πηγαινοέρχεται στο Σικάγο και μας είπε πολλά ενδιαφέροντα.. Γνωρίστε το Τζών Βλάγγος και ακούστε τις συμβουλές του στο πρώτο μέρος της αυθόρμητης συζήτησής του με το Δημήτρη Παπαγεωργίου..

ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΫΔΙ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΝ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΕΡ.ΑΙΩΝΑ

Στα μέσα του περ.αιώνα και νωρίτερα, το τραγούδι αυτό ακούγονταν σε όλα σχεδόν τα γλέντια και τα πανηγύρια στα Ελληνικά χωριά μιας και πολλοί απο τους χωριανούς τους που είχαν φύγει γύριζαν και περιέγραφαν τις ιστορίες τους..

Λοχαγός Έρωτας - Στεύη Τσούτση Το τεφτέρι του Λευτέρη: Μάθε να φλερτάρεις


Το τεφτέρι του Λευτέρη: Μάθε να φλερτάρεις

Αντί προλόγου:
Αγαπημένα μου αρσενικά,
ξέρω πως ίσως σας έχω φερθεί σκληρά, με τις τόσες φορές που σας έχω κατακεραυνώσει με χαρακτηρισμούς, τονίζοντας τα λάθη, τις αδυναμίες και τα πάθη σας.
Επειδή λοιπόν, γιορτές έρχονται και μας διακατέχει πνεύμα αγάπης κι ομόνοιας, λέω για άλλη μια βδομάδα να σας κανακέψω.
Βοηθητικού περιεχομένου ο σημερινός Λοχαγός Έρωτας, γι’αυτό ανοίξτε τα μάτια και κυρίως τα μυαλά, να απορροφήσετε πληροφορίες.
Πέρασα παιδικά χρόνια, φοιτητική ζωή κι όλη μου σχεδόν την επαγγελματική πορεία ως σήμερα πλημμυρισμένη από άντρες.
Άντρες κάθε ηλικίας, ιδιοσυγκρασίας, κουλτούρας και διανόησης.
Άντρες ωραίους, γοητευτικούς ή απλά αρρενωπούς, σοβαρούς ή χιουμορίστες, του σαλονιού ή του λιμανιού, λαϊκούς και κουλτουριάρηδες, άντρες καυτούς ή σαν τα κρύα τα νερά.
Άντρες με τόσες διαφορές κι όμως ένα κοινό τσουρουφλίζον πρόβλημα: οι γυναίκες και η κατάκτησή τους.
Το θέμα έχει συζητηθεί μέχρι τελικής πτώσης σε παρέες και φιλοσοφηθεί με ολονύχτια μεθύσια, στολισμένα πικραμένες ιστορίες δειλίας κι απόρριψης.
Νισάφι όμως πια, όπως θά 'λεγε και η γιαγιά μου.
Αρνούμαι να είστε μόνοι σας επειδή δεν προσεγγίζετε καλά το αντικείμενο του πόθου σας.
Κι επειδή όπως είπαμε μ’ έχει πιάσει το πνεύμα αγάπης των εορτών, ιδού ο δεκάλογος της επιτυχημένης προσέγγισης, φλερτ, πεσίματος ή όπως αλλιώς αρέσκεστε να το λέτε:
1. Ποτέ μην παίρνεις τις μετρητοίς το «Να είσαι ο εαυτός σου».
Μπορεί με τα φιλαράκια να είσαι χύμα, να μιλάς και να φέρεσαι όπως σου έρθει στο κεφάλι , αλλά με μια γυναίκα είναι αλλιώς.
Ιδίως στη φάση της γνωριμίας.
Ξεσκόνισε λοιπόν savoir vivre ώστε να είσαι κύριος.
Άσε τα δισύλλαβα, τα μονολεκτικά και τα κοσμητικά που μπορεί να σου έρχονται αυτόματα, χρησιμοποίησε μαχαιροπίρουνα και γενικά θυμήσου πως συναναστρέφεσαι γυναίκα κι όχι τα φιλαράκια σου από το στρατό.
Προσοχή όμως στις υπερβολές και τις μεταλλάξεις, γιατί μετά δε θα υπάρχει επιστροφή.
2. Να είσαι γοητευτικός.
Δεν εννοώ μόνο την εξωτερική εμφάνιση, που καλό θα ήταν να είναι περιποιημένη και παρφουμαρισμένη.
Δείξε της γιατί πρέπει να είναι μαζί σου, γιατί πρέπει να σε διαλέξει από την αγέλη. Κοινώς γίνε ο διαφημιστής του εαυτού σου δίχως όμως να της πεις τα θετικά σου. Κινδυνεύεις αφενός να σε πει ψώνιο κι αφετέρου να μην πιστέψει λέξη. Φρόντισε να τα ανακαλύψει μόνη της. Μόνο τότε θα πιστέψει πως είσαι αληθινός.
3.  Ψυχολόγησέ την.
Ο τύπος της γυναίκας μπορεί εύκολα να ανακαλυφθεί, αρκεί να προσέξεις κάποια στοιχειώδη πράγματα πάνω της.
Αν αυτά τα αποκρυπτογραφήσεις, θα μπορέσεις να επιλέξεις κατάλληλα μέρη για τις συναντήσεις σας κι όχι μόνο. Αν πάλι δεν μπορείς, τότε κατέφυγε στη σίγουρη λύση: ωραία ατμόσφαιρα, χαμηλό φωτισμό και χαλαρή μουσική.
Έτσι και να μιλήσετε θα μπορείτε και θα ευνοηθεί το ρομαντικό κλίμα μεταξύ σας.
Φρόντισε όμως να καθίσεις στη σωστή απόσταση: Ούτε πολύ κοντά της, ούτε μακριά καθώς θα νιώσει πίεση και απόρριψη αντίστοιχα.
Τόσο κοντά όσο να σε μυρίζει και να υπάρχει έτσι δεσμός, όσο και μακριά που να νιώθει πως δεν την πολιορκείς ασφυκτικά.
4. Μην είσαι τσιγκούνης.
Κατανοώ ότι έχουμε κρίση και πως τα οικονομικά δεν είναι στις δόξες τους.
Όμως το κόστος των πρώτων αναγνωριστικών συναντήσεων μπορείς να το αντέξεις.
Οπότε όταν έρθει η ώρα να πληρώσετε μην πιάσεις ταυτόχρονα απόδειξη και αριθμομηχανή του κινητού για μοιρασιά. Δείξε της πως την συνοδεύει ένας αληθινός gentleman κι άσε τις ισότητες για άλλη φορά. Ιδανικός χρόνος να πληρώσεις είναι όταν πεταχτεί για φρεσκάρισμα, ιδίως αν το πορτοφόλι σου είναι αντίκα, συναισθηματικά κρατημένη από το γυμνάσιο.
5. Παίξε με το μυαλό της.
Τα mind games είναι και θα παραμείνουν τo Νο1 στα παιχνίδια του έρωτα.
Οι γυναίκες λατρεύουν να παίζεις με το μυαλό τους.
Να τις έχεις σε μόνιμη εγκεφαλική υπερδιέγερση, κάνοντάς τις ν'αναρωτιούνται τι σκέφτεσαι και τι υπονοείς.
Φρόντισε μόνο να δείξεις μαεστρία και να μη ξεφύγεις με φτηνά ερωτικά υπονοούμενα, γιατί το game over από μεριάς τους θά'ναι μονόδρομος.
6. Δείξε σιγουριά και αυτοπεποίθηση
Καταλαβαίνω πως μπορεί να έχεις συσσωρευμένες αποτυχίες κι απογοητεύσεις.
Πως τρέμει το φυλλοκάρδι σου για την εξέλιξη της γνωριμίας. Μην το δείξεις όμως.
Βγάλε προς τα έξω έναν αέρα συγκρατημένης και ελεγχόμενης αυτοπεποίθησής.
Κάνε την να κατέβει από το θρόνο που στρογγυλοκάθισε, με το που συνειδητοποίησε ότι την διεκδικείς.
Ανάγκασέ την, ν'ανοίξει κι εκείνη τα χαρτιά της.
Τότε μόνο θα ξέρεις πως βαδίζεις στα σίγουρα κι όχι σε ένα ακόμη φιάσκο.
7-10. Μην επιτρέψεις να σε θεωρήσεις φίλο της.
Αυτό θα έπρεπε να είναι το no1, μιας και είναι το σημαντικότερο.
Γι’αυτό και του δίνω τόσες θέσεις στον δεκάλογο.
Βλέπεις αν δεν πετύχεις αυτό, όλα τα υπόλοιπα σου είναι αχρείαστα.
Δώσ'της να καταλάβει εξ’αρχής, πως τη βλέπεις ερωτικά κι όχι φιλικά.
Η φιλοσοφία πολλών, «Ας με εμπιστευτεί πρώτα ως φίλο και μετά κάνω κρούση» είναι 100% λάθος! Αν γίνεις φίλος, φίλος θα μείνεις.
Έτσι όταν στην πορεία, θα σου ζαλίζει τον ερώτα, με τα δικά της ερωτικά, εσύ ως άξιος αυτοκαταστροφέας της μοίρας σου θα ψάχνεις γωνία να κοπανήσεις το κεφάλι σου.
Αν σας ζορίσουν όλα μαζί, τουλάχιστον κρατήστε την κεντρική ιδέα.
Δεν είναι δύσκολο να κατακτήσετε τη γυναίκα που επιθυμείτε, απλά θέλει τρόπο.
Και να θυμάστε:
Πάνω από όλους του δεκαλόγους πιστοποιημένων ψυχολόγων ή εμπειρικών όπως η αφεντιά μου, τρία σημάδια ρίχνουν τα τείχη μια γυναίκας: Ασφάλεια, έλξη και οικειότητα. 
Δουλέψτε τα και θα με θυμηθείτε. 


  • Ξεκίνησε Σταυρούλα και στο δρόμο προέκυψε Στεύη.Συνηθίζει να τραγουδά στη μέση του δρόμου και να χορεύει στα βήματα των χορών που αγαπά.Κοινώς διαταραγμένη προσωπικότητα ή απλά μόνιμα ερωτευμένη.Πάντα στο μετρό θα τη δεις με ένα βιβλίο στο χέρι.Αγαπά το θέατρο, τις ρομαντικές ταινίες και παραμένει από τα δεκάξι της βαθιά Ελυτική.Ταξιδιάρα ψυχή, είτε με νου, είτε με τρένα, αεροπλάνα και βαπόρια, γεμίζει εικόνες που προσπαθεί να τις μεταφέρει στο χαρτί, με (αυτο)σαρκασμό, χιούμορ -που ενίοτε “μαυρίζει”- μα συνάμα με ρομαντισμό και τρυφερότηταΤο τελευταίο της απόκτημα ένα μαξιλάρι και ο τίτλος της pillowfighter.To μότο της είναι: “ Άδραξε τη μέρα πριν το αύριο γίνει πάλι χθες...” Συμβουλή που ποτέ δεν ακολουθεί καθώς φημίζεται για την αναβλητικότητά της. Στη στήλη της πάντως θα είναι συνεπής:Ακριβώς κάθε Πέμπτη o «Λοχαγός Έρωτας» θα χτυπάει προσοχή... See more http://www.pillowfights.gr/

Thursday, April 10, 2014

Η ΕΦΗΜΕΡΙΣ με τους παλινοστούντες του Καναδά στη Γλυφάδα



Πέρασαν χρόνια πολλά στον Καναδά ο Χρήστος καραβίδας και ο συμπέθερός του  ο Ανδριανόπουλος απο το Πικέρμι της Tρίπολης



Ο ΧΡ.ΚΑΡΑΒΙΔΑΣ θυμάται τον Καναδά και τα εγγόνια 
Πέρασαν χρόνια πολλά στον Καναδά ο Χρήστος καραβίδας και ο συμπέθερός του  ο Ανδριανόπουλος απο το Πικέρμι της τρίπολης.Τώρα συνταξιούχοι κάθονται στο Καφενείο της Γωνίας βλέπουν τις φωτογραφίες των εγγονιών τους κα αναπολούν τα παλιά,,,

-Και τώρα τί θα κάνουμε χωρίς ..μνημόνια και...βαρβάρους; Ο ΓΑΠ μας δικαίωσε!!




Της ΗΜΕΡΑΣ. Καλησπερόμερα απο την Ελλάδα που ..έδιωξε την Κρίση..ΧΕΧΕ

Κοντεύουν να αυτοκτονήσουν οι αντιμνημονιακοί με τα πρώτα βήματα της εξόδου της Ελλάδας στις αγορές και φυσικά στην αρχή της εξοδου απο την κρίση.. κι ούτε καν βλέπουν τη φύση που όλο και στολίζεται..

Σε όποιαδήποτε άλλη χώρα το γεγονός αυτό θα έβγαζε τον κόσμο στους δρόμους απο χαρά ,όπως τότε που διώξαμε τους γερμανούς απο την Αθήνα..

"Δειλοί και άβουλοι αντάμα "περίμεναν να διαλυθεί η Ελλάδα για νά 'ρθουν να αναλάβουν οι Συριζαίοι  οι καμμένοι,οι βαρεμένοι, και όλοι αυτοί που αντι να κάνουν σχέδια για τη γρηγορότερη έξοδο απο την κρίση ,έβριζαν με τον πιο χυδαίο και σχιζοφρενικό τρόπο το μόνο άνθρωπο που μας έβγαλε απο την κρίση. 
Φυλακή θα πάνε τώρα ...;

Και ο " χυδαίος-κατα τον πλατωνα- λαός" ακούγοντας  τα νέα ότι τέρμα τα μνημόνια και δεν θα ξέρει ποιον να βρίσει τα έχασε ελαφρώς γιατί δεν μπορει να καταλάβει πως έγινε και ο ΓΑΠ που μέχρι χτες όλοι τον θεωρούσαν... ένοχο για όσα τραβήξαμε εσχάτως αποδεικνύεται ότι έναι ο ΜΟΝΟΣ που νοιάστηκε και νοιάζεται για την Ελλάδα  και με τα όσα έκανε ξαναβρήκαμε το δρόμο μας . 

Και ο ευγενικός Γεώργιος .Α.Παπανδρέου  χωρίς  εγωισμό και αλαζονεία  για μιά ακόμα φορά καλεί όλους τους Έλληνες να προχωρήσουμε μονιασμένοι -κι όχι με πετροβολήματα-να φέρουμε τη χώρα στα ίσια.

Εμείς που φάγαμε τα νιάτα μας και τη ζωή μας  στην ξενιτιά εμπιστευόμαστε τα παιδιά μας για τους αγώνες τους , την ειλικρίνειά τους και την αγάπη τους για την πατρίδα και ο ΓΑΠ  μας δικαίωσε. Να είσαι καλά Γεώργιε..

ΔΠ

Ψωμιάδης: «Ψήφισα Σαμαρά 

και μου βγήκε Βενιζέλος»

|Ο Παναγιώτης Ψωμιάδης στο ξενοδοχείο «Electra» της Θεσσαλονίκης παρουσιάζει το κόμμα του: ΠΑΤΡΙ.Δ.Α.
«Με τα πολιτικά σκουπίδια που κυβερνούν σήμερα δεν έχω καμιά σχέση»,
 είπε κάποια στιγμή ο Παν. Ψωμιάδης και πρόσθεσε ότι λυπάται γιατί βοήθη
σε στις βουλευτικές εκλογές του 2012.«Ψήφισα Σαμαρά και μου βγήκε Βενι
ζέλος», είπε σε άλλο σημείο και ειρωνικά έδωσε «συγχαρητήρια» στον Πρω
θυπουργό για την τροπολογία που ψηφίστηκε στη Βουλή, με βάση την οποία
 ο Γιάννης Μπουτάρης δεν έχει πλέον κώλυμα να είναι υποψήφιος δήμαρχος
 Θεσσαλονίκης, επειδή δεν είχε παραιτηθεί εγκαίρως από πρόεδρος του 
Φεστιβάλ Κινηματογράφου.«Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον κ. Σαμαρά, 
μιας και παρέδωσε, με εντολή των πρεσβειών, το Δήμο Θεσσαλονίκης στο
 σημερινό δήμαρχο. Το μόνο που απομένει τώρα είναι να διαλύσουν τη ΝΔ
 του Κωνσταντίνου Καραμανλή», είπε ο Παν. Ψωμιάδης. 

Ψωμιάδης: «Ψήφισα Σαμαρά και μου βγήκε Βενιζέλος»
Τα παραπάνω  απο τα ΝΕΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ .. Στα σχόλια κανείς δεν τον υποστηρίζει ενω κάποιος γράφει ,πρόσεχε μη φας καμμια φάπα απο τον.. Εθνάρχη..

 Ο δρόμος για τους τυφλούς στην Αγιου Νεκταρίου Γλυφάδας κάποιοι φιλάνθρωποι ή άσχετοι...θεωρησαν καλό να τον κλείσουν.

 ΔΕΙΤΕ  την αφίσσα που κυκλοφορεί κυρίως στα σχολεία της Αθήνας και πειτε μας άν το ΚΚΕ αγαπά τα παιδιά και θέλει να τα κάνει.. επαναστάτες!!!

Φωτο απο Γυμνάσιο Αργυρουπόλεως Αθηνών σήμερα

  
 Ο Μαης έχει το όνομα,αλλα ο Απρίλης τα λουλούδια!!Σημερινή φωτογραφία απο τον Υμηττό


Τι τους λες τωρα ...!!!  Λιγο πριν τις εκλογες άρχισαν τα έργα ..Δεκαετίες ολόκληρες δουλεύουν τον κόσμο άγρια..

Η αρχισυντάκτρια της ΕΡΤ ΝΙΚΗ ΤΣΕΛΙΚΑ σχολιάζει την επικαιρότητα

ΝΙΚΗ ΤΣΕΛΙΚΑ
ΝΙΚΗ ΤΣΕΛΙΚΑ Φωτ οΦΒ

Δηλαδή, οι τρομοκράτες είχαν προβλέψει, ότι ΣΗΜΕΡΑ θα γινόταν η "έξοδος στις αγορές";;;
Δηλαδή, ο Σαμαράς τέσσερα χρόνια μετά κατάλαβε, ότι η "συναίνεση στο λάθος" ήταν αποτελεσματικότερη από τα Ζάππεια;;;
Δηλαδή, στην Κουμουνδούρου έμαθαν τέσσερα χρόνια μετά, ότι οι "τοκογλύφοι" δάνειζαν την Ελλάδα με 1,5%;;;

Δηλαδή, η απάντηση στην ανεργία είναι "απλώς δουλειές" κύριε Ποταμάκη;;;
Δηλαδή,λέω εγώ: δεν κόβετε το δούλεμα!!!!
Σας το είπα;;;
Ο Πάγκαλος σήμερα ψηφίζει το Ποτάμι!!!
Πριν από μια βδομάδα του ερχόταν να ψηφίσει τον Σαμαρά!!!
Η σταθερότητά του μ΄έχει τσακίσει! Περιμένω εναγωνίως την απόφασή του της επόμενης εβδομάδας!!!

Κι΄εκείνοι οι τοκογλύφοι, που δανείζουν την Ελλάδα με το "ισχύον 1,5%", τί έγιναν, ρε παιδιά;;;
Πάντως, τέτοια δικαίωση ο ΓΑΠ, ούτε στα πιο τρελά ονειρά του, φαντάζομαι!!!!

Photo: Κι΄εκείνοι οι τοκογλύφοι, που δανείζουν την Ελλάδα με το "ισχύον 1,5%", τί έγιναν, ρε παιδιά;;;
Πάντως, τέτοια δικαίωση ο ΓΑΠ, ούτε στα πιο τρελά ονειρά του, φαντάζομαι!!!!
Με ξένα κόλυβα μνημόσυνο!!!!
Το αλίευσα στον τοίχο του Panagiotis Papachatzis με το σχόλιο:
"Δηλαδή έπρεπε να βγει ολόκληρος Πρωθυπουργός για να εξαγγείλει την, ουσιαστικά, τεχνική επέκταση μιας μεταρρύθμισης που έγινε απο την κυβέρνηση Παπαδήμου;"
Διαβάστε την εγκύκλιο του Yπουργείου Οικονομικών που υπογράφεται από τον τότε αναπληρωτή υπουργό, Παντελή Οικονόμου:ΠΟΛ. 1022/24-01-2012: Συμψηφισμός χρεών με απαιτήσεις κατά του Δημοσίου
Πηγή: Express.gr
27/01/12-08:40



http://www.express.gr/news/finance/557594oz_20120127557594.php3

www.express.gr

Σημαντική δήλωση του Γ.Α.Παπανδρέου για την έξοδο της Ελλάδας στις αγορές



Από το γραφείο του Γιώργου Α. Παπανδρέου εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
Μετά από σχεδόν τέσσερα χρόνια σκληρών προσπαθειών των Ελλήνων, η χώρα έχει πλέον τις προϋποθέσεις να μπει στην τελική ευθεία για την έξοδο της από την κρίση.

Η έξοδος της χώρας στις αγορές, αποτελεί μια σημαντική και καθοριστική εξέλιξη προς την κατεύθυνση αυτή.

Το κόστος της προσπάθειας θα μπορούσε να είναι πολύ μικρότερο και η έξοδος στις αγορές θα μπορούσε να έχει γίνει νωρίτερα, αν υπήρχε από την αρχή εθνική συνεννόηση.

Το διάστημα που μεσολάβησε από την εκδήλωση της κρίσης, η χώρα ταλανίστηκε από ένα ψευτοδίλημμα – υπέρ ή κατά του μνημονίου, ως αυτό να ήταν το πρόβλημα και όχι ό,τι οδήγησε σε αυτό – στο οποίο υπέκυψε το σύνολο των πολιτικών δυνάμεων, πλην του ΠΑΣΟΚ και της κυβέρνησης του, που ανέλαβαν ευθύνες που δεν τους αναλογούσαν και σήκωσαν μόνοι το βάρος της προσπάθειας για να ανταποκριθούν σε αυτήν την αναγκαστική επιλογή.

Τότε, η ΝΔ, χαρακτήριζε «λάθος» τις επιλογές της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, που οδήγησαν στο αποτέλεσμα που τώρα όλοι βλέπουμε και πρότεινε Ζάππεια και 18 δις Ευρώ ισοδύναμα μέτρα.

Σήμερα, πανηγυρίζει, αλλά ποτέ δεν έκανε πράξη κάτι από όσα είχε προτείνει.

Τότε, ο ΣΥΡΙΖΑ, μας διαβεβαίωνε ότι, θα έσχιζε το μνημόνιο.

Σήμερα, θέλει να συνεχίσουμε να δανειζόμαστε με βάση τις προβλέψεις του μνημονίου.

Συμπέρασμα: οι πρωτεργάτες του αντιμνημονιακού αγώνα και του λαϊκισμού, ανέκρουσαν πρύμναν. Μπροστά στην αλήθεια και την πραγματικότητα, όλοι ήρθαν στα μέτρα τους.

Μόνο που η χώρα έχασε δύο πολύτιμα χρόνια.

Αλλά επειδή, αν και έμπρακτα έχουν υποχωρήσει από τις θέσεις τους, εντούτοις δεν φαίνεται να έχουν αποστεί των αντιλήψεων, των νοοτροπιών και των συμπεριφορών από τις οποίες χαρακτηρίζεται η γενικότερη στάση τους, ένα μόνο σχόλιο:

Η σημερινή εξέλιξη, με τη έξοδο της χώρας στις αγορές, αποτελεί ένα μεγάλο βήμα.

Αυτό το βήμα θα μείνει μετέωρο, αν η χώρα δεν αλλάξει.

Όσες θετικές εξελίξεις και αν υπάρξουν στα δημοσιονομικά δεδομένα της οικονομίας, τίποτα δεν θα οδηγήσει τη χώρα στο μέλλον με ασφάλεια και χωρίς τον κίνδυνο μιας νέας κρίσης, αν δεν συνεχιστεί η μεταρρυθμιστική προσπάθεια που ξεκίνησε το 2009. Μεταρρυθμιστική προσπάθεια που διεκόπη πριν από δύο χρόνια, και σε κάποιες περιπτώσεις αποδομήθηκε στη συνέχεια.

Απαιτείται μια νέα μεταρρυθμιστική προσπάθεια παντού. Στη δημόσια διοίκηση, την τοπική αυτοδιοίκηση, το παραγωγικό μοντέλο και βεβαίως, το πολιτικό σύστημα.

Αλλαγές και μεταρρυθμίσεις που να ανατρέπουν τα κακώς κείμενα του πελατειακού κράτους και να βάζουν τέλος στις γκρίζες διαδρομές που το συνδέουν με τα πάσης φύσεως μεγάλα και μικρά συμφέροντα.

Αλλαγές και μεταρρυθμίσεις με δημοκρατικό και προοδευτικό πρόσημο, που να διασφαλίζουν το δημόσιο συμφέρον, και να εμπεδώνουν αίσθημα κοινωνικής δικαιοσύνης και κράτους δικαίου.

Αλλαγές και μεταρρυθμίσεις που να προάγουν τη διαφάνεια, τη διαύγεια, την ισονομία, την ευνομία, την αξιοκρατία και τη λογοδοσία.

Μια μεταρρυθμιστική προσπάθεια εντέλει, που να δίνει τη δυνατότητα στη χώρα να έχει δυνατή φωνή στις ευρωπαϊκές εξελίξεις και στις συζητήσεις που θα ξεκινήσουν μετά τις ευρωεκλογές για τις αλλαγές που θα προωθηθούν στο ευρωπαϊκό οικοδόμημα.

Απαιτείται εθνική συνεννόηση και συνεργασία των πολιτικών δυνάμεων για την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων, με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα.

Θα ήταν κρίμα, σε δύο χρόνια από σήμερα να παρακολουθούμε την επανάληψη των ίδιων ακριβώς συμπεριφορών, αλλά για ένα μεγάλο διακύβευμα, που αφορά το μέλλον των Ελλήνων και την ανάγκη να σταθούν απέναντι σε ένα όλο και πιο σύνθετο κόσμο που αλλάζει ραγδαία, με αξιοπρέπεια.

Ας μην χάσουμε, λοιπόν και άλλα δύο χρόνια.

ΓΛΥΦΑΔΑ. O Δημήτρης Καραπάνος ανακοινώνει την υποψήφιότητά του με τον Γ.Παπανικολάου


karap

Αγαπητοί Συμπολίτες,
Στις δημοτικές εκλογές του 2006 για πρώτη φορά ζήτησα την ψήφο σας και είχα την τιμή να με εκλέξετε. Αγωνίστηκα καθαρά και έντιμα,με συνέπεια, αρχές και κανόνες ,όπως είχα υποσχεθεί. Συγκρούσθηκα με φίλους και αντιπάλους στην προσπάθειά μου να παταχθεί η χρόνια κακοδιαχείριση στον πιο εύρωστο οικονομικά Δήμο της χώρας που τον λυμαίνονται λίγοι και επιτήδειοι. Δεν βρήκα την ανάλογη ανταπόκριση και συνειδητά δεν έθεσα υποψηφιότητα στις εκλογές του 2010 .
Έκτοτε εξακολούθησα να μάχομαι για τα πιστεύω μου και το κοινό καλό ως απλός πολίτης, παίρνοντας δημόσια θέση για όλα τα προβλήματα που μας απασχολούν με ανακοινώσεις και άρθρα μου ,τακτικά στα τοπικά ΜΜΕ. Δε δίστασα για τα πολύ σοβαρά θέματα παρανομιών και κατάχρησης δημοσίου χρήματος να ζητήσω την παρέμβαση της Δικαιοσύνης. Χαρακτηριστική περίπτωση το σκάνδαλο της απ' ευθείας αγοράς των οικοπέδων από το Δήμο Γλυφάδας στην οποία συνειδητοποίησα και το απύθμενο βάθος της σήψης και της διαφθοράς σε όλη την κλίμακα της Δημόσιας Διοίκησης, ακόμη και στον χώρο της Δικαιοσύνης.
Προσπάθησα να συνεργαστούν όλες οι υγιείς δυνάμεις και να συμπτύξουν μια πλατειά κοινωνική συμμαχία στην Γλυφάδα, για να διεκδικήσουν ενωμένες την Διοίκηση του Δήμου στις εκλογές και να τον απαλλάξουν από την κακοδιαχείριση, χωρίς όμως αποτέλεσμα.
Απομένει πλέον με κριτήριο τα πρόσωπα των υποψηφίων Δημάρχων, το προσωπικό τους ήθος, ικανότητες και προοπτικές, να κάνουμε την τελική επιλογή μας για την εκλογή της επόμενης Δημοτικής Αρχής.
Ο απερχόμενος Δήμαρχος ως Αρχηγός Αντιπολίτευσης, αλλά και προεκλογικά στα μπαλκόνια μας έδειχνε άλλο πρόσωπο και άλλο πρόσωπο τελικά δείχνουν τα πεπραγμένα του, τα οποία τον κατατάσσουν ως τον χειρότερο Δήμαρχο στην ιστορία της πόλης μας. Οποιοσδήποτε άλλος εκ των συνυποψηφίων του εκλεγεί θα είναι καλύτερός του, διότι θα σέβεται τουλάχιστον περισσότερο τους Δημότες και το Δημοτικό χρήμα. Όμως ο κατακερματισμός των υγιών δυνάμεων και η ικανότητα του κ. Κόκκορη να κρύβει τις αλήθειες που θα τον ξεσκέπαζαν στους απληροφόρητους Δημότες, δημοσκοπικά τον φέρνουν ως ένα εκ των δύο μονομάχων στον δεύτερο γύρο των εκλογών.
Με αυτά τα δεδομένα, καίτοι είχα αποφασίσει δημόσια να μην είμαι υποψήφιος, είμαι πλέον υποχρεωμένος να αναθεωρήσω τις απόψεις μου. Κρίνω ότι στον τελικό γύρο πρέπει να βρεθεί ως αντίπαλος του απαράδεκτου από κάθε άποψη για τη συμπεριφορά και τα πεπραγμένα του σημερινού Δημάρχου κ. Κόκκορη, αυτός πού έχει τις μεγαλύτερες πιθανότητες να νικήσει. Πρόσωπο με υποδειγματικό ήθος, με έφεση στα κοινά, καθαρό και άφθαρτο από κάθε συμμετοχή κυβερνητικών ευθυνών, εντελώς αμέτοχο του φαύλου καθεστώτος που επί χρόνια επικρατεί στα δημοτικά δρώμενα.
Θεωρώ επίσης αναγκαίο οι γενιές που πρωτοστάτησαν στο Δήμο και στην χώρα μας και έχουν τεράστιες ευθύνες για το σημερινό χάλι παντού, οφείλουν το συντομότερο να παραχωρήσουν την θέση τους στη νέα γενιά. Άλλωστε σε αυτή ανήκει αποκλειστικά το μέλλον της πατρίδος μας και πρέπει να αναλάβει την ευθύνη να το διαχειρισθεί μόνη της . Σε αυτές τις εκλογές μοναδικός υποψήφιος από τη νέα γενιά και ταυτόχρονα με όλα τα παραπάνω αναγκαία προσόντα για να κερδίσει τον αγώνα για την οριστική αλλαγή σελίδας στο Δήμο μας είναι ο κ. Γιώργος Παπανικολάου. Στον λίγο χρόνο αφότου εμφανίστηκε ως υποψήφιος Δήμαρχος, κατόρθωσε να πείσει αξιόλογα πρόσωπα από διαφορετικές πολιτικοκοινωνικές διαδρομές να κάνουν την υπέρβασή τους και να συστρατευθούν μαζί του.
Η τελευταία ανακοίνωσή του με έπεισε για την ειλικρίνειά του να συγκρουσθεί κατά μέτωπο, με τις εστίες διαφθοράς στον Δήμο και να επιβάλλει την διαφάνεια παντού με συγκεκριμένα άμεσα μέτρα, ταυτόχρονα με γενικό έλεγχο διαχείρισης στον Δήμο, ώστε να πληροφορηθούν οι Δημότες που και πως διατέθηκαν τα χρήματά τους. Για τα ίδια ζητήματα αγωνίσθηκα και εγώ μέχρι σήμερα. Η δέσμευσή του να μην επιτρέψει τον σφετερισμό και την εκμετάλλευση της εκλογικής Νίκης από κανένα κόμμα , συνετέλεσε καθοριστικά στην απόφαση μου να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο "ή γλυφάδα μας" με υποψήφιο Δήμαρχο τον Γιώργο Παπανικολάου. Συμφωνώ μαζί του ότι η νίκη σε αυτόν τον αγώνα θα είναι νίκη όλων των Γλυφαδιωτών. Πρωτίστως θα είναι νίκη της νέας γενιάς να καθορίσει το δικό της μέλλον και το μέλλον της πόλεώς μας. Δικαιωματικά πλέον της ανήκει και η ευθύνη στο εξής να το διαχειριστεί με τις δικές της σύγχρονες αντιλήψεις προσαρμοσμένες στις ηθικές αξίες και αρχές που τόσο παραμελήθηκαν από τις υπαίτιες για την σημερινή χρεωκοπία απερχόμενες γενιές.
Συμπολίτες μου,
Μπαίνω σε αυτό τον αγώνα, για την βαθιά ανανέωση των τοπικών πολιτικών δυνάμεων και να συμπαρασταθώ ,αν εκλεγώ, στο αρχικό τους ξεκίνημα με τις γνώσεις και την εμπειρία μου. Αυτό το νόημα θα έχει η ψήφος προς εμένα και θα είναι η επιπλέον δέσμευσή μου προς εσάς.
Ειλικρινά εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους τους νέους όλων των παρατάξεων.
Δημήτρης Καραπάνος

BBC. Greece returns to debt markets with five-year bond. To ΒΒCγια την επιστροφή μας στις αγορές!!

Protesters carry banners as they march towards Parliament during a labour strike on 09/04/14 in Athens, Greece.

A protester chants anti-austerity slogans through a loud hailer during a rally in the northern Greek port city of Thessaloniki on 09/04/14Protestors took to the streets in the port city of Thessaloniki
Greece is to sell five-year bonds in the country's first long-term debt sale since its international bailout started four years ago.
The news came as thousands of striking Greeks marched on parliament to protest against job and spending cuts.
"The Hellenic Republic announces today it has mandated international banks for an imminent five-year benchmark bond issue," the finance ministry said.
The bond would be priced in "the immediate future", it said.
Merkel visit
More than 20,000 people marched peacefully through the streets of Athens chanting: "EU, IMF take the bailout and get out of here!"
The 24-hour strike left schools and pharmacies shut, ships docked at ports and hospitals operating with only emergency staff.
Greeks have lost about a third of their 
disposable income since the debt crisis started and unemployment has soared, leaving more than one in four without a job.
German Chancellor Angela Merkel is due to meet Greek Prime Minister Antonis Samaras in Athens on Friday. Germany has insisted on spending cuts and tax increases in return for loans.
Turnout at the march, which lasted two hours, was similar to protests held during the last nationwide strike in November, according to the Reuters news agency.
Bailouts
In April 2010, Greece could no longer fund itself and received two bailouts, including loans of 240bn euros (£200bn; $330bn).
The country's economic output has shrunk by a quarter and unemployment remains close to 28%. There are fewer Greeks employed than at any time in the past 33 years.
In recent weeks, the Greek parliament agreed further austerity measures - including the sacking of 11,000 public sector workers - in exchange for the latest instalment of bailout money.
Greece may be returning to the market as the cost of borrowing is falling.
Last month, Greek lender Piraeus Bank sold its first bond in more than four years. The bond offered investors a yield of 5.125% and now trades with a yield of about 4.125%.
On Tuesday, Greece's short-term borrowing costs were lower than a month ago, with interest rates on a six-month treasury bill sale falling to 3% from 3.6%.

More on This Story

Related Stories

ΓΛΥΦΑΔΑ. Τα μάτια της έδωσαν φως σε 2 γυναίκες

Δύο γυναίκες βλέπουν με τα μάτια της…
Φως σε δύο γυναίκες, που αντιμετώπιζαν σοβαρότατο πρόβλημα όρασης, χάρισε με το θάνατο της 46χρονη, η οικογένεια της οποίας πρόσφερε τους κερατοειδείς για μεταμόσχευση!
Η διπλή μεταμόσχευση πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 8 Απριλίου, από το διαπρεπή χειρουργό οφθαλμίατρο Δρ Γιάννη Μάλλια στο Κέντρο Μεταμόσχευσης Κερατοειδούς του Mediterraneo Hospital στη Γλυφάδα και στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία!
«Η προσφορά των κερατοειδών , εκ μέρους της οικογένειας, ήταν ύψιστης σημασίας και ανθρωπιάς, ενώ αποτέλεσε θεϊκό δώρο για τις λήπτριες που αντιμετώπιζαν σοβαρότατο πρόβλημα όρασης» τόνισε ο Δρ Μάλλιας, που έχει μεγάλη εμπειρία στην μεταμόσχευση κερατοειδούς.
Τον ένα κερατοειδή έλαβε 62χρονη γυναίκα από την Αθήνα, η οποία ήταν σχεδόν τυφλή, αφού εδώ και πολλά χρόνια έπασχε από θόλωση κερατοειδούς και στα δυο μάτια!
«Η ζωή της γυναίκας αυτής άλλαξε αμέσως μετά την μεταμόσχευση καθώς πλέον βλέπει από το ένα μάτι και τώρα θα περιμένει να κάνει μεταμόσχευση και στο δεύτερο» συμπλήρωσε ο κ Μάλλιας.
Ο δεύτερος κερατοειδής μεταμοσχεύθηκε σε 55χρονη μητέρα από νησί του Αιγαίου, η οποία αντιμετώπιζε χρόνιο οίδημα κερατοειδούς. Κατά τη διάρκεια της χειρουργικής επέμβασης ο γιατρός διόρθωσε και τον καταρράκτη. Οι δυο γυναίκες λίγες ώρες μετά την μεταμόσχευση επέστρεψαν στα σπίτια τους
Πηγή: www.notiamatia.gr

Επίκαιρα.- Ο Γιώργος Πεταλωτής για την έξοδο στις αγορές και τους υποκριτές. Τί λεει ο Ραγκούσης



Χωρίς να υποτιμάται η σημασία της έκδοσης έντυπων ομολόγων στις αγορές , αξίζει να μείνει κανείς στις αντιδράσεις ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ.
Ο κ. Σαμαράς θριαμβολογεί για την " έξοδο στις αγορές μετά από 4 άνυδρα χρόνια" , ο δε ΣΥΡΙΖΑ δια του κ. Παπαδημούλη (σκέψου να μιλούσε κι ο Σκουρλέτης...) αναρωτιέται γιατί να αφήσουμε τον (μνημονιακό) δανεισμό με 1,5% για να πάμε στις αγορές με 5% !!!
Η απάντηση και στις δυο πλευρές της υποκρισίας, είναι η υπενθύμιση ότι εξαιτίας της κοινής τους "αντιμνημονιακής" στάσης μέχρι το 2012, ΑΡΓΗΣΑΜΕ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΚΑΤΑ ΔΥΟ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ, με διετή δηλαδή παράταση της ασφυξίας, αρνούμενοι να "συναινέσουν στο λάθος" (Σαμαράς).
Με αυτό το "λάθος" όμως ξαναβγαίνουμε κ όχι με τα ΖΑΠΠΕΙΑ της ΝΔ.
Με αυτό το "λάθος" θα συνεχίσουμε να δανειζόμαστε με "τοκογλυφικό επιτόκιο" 1,5% μέχρι το 2016, το οποίο υπερασπίζεται σήμερα ο κατά τα άλλα αντιτοκογλύφος κ. Παπαδημούλης.
Ενα επιτόκιο , σκληρής διαπραγμάτευσης των "προδοτών" το 2010, που τα σημερινά "δυο πρώτα κόμματα" δεν την είδαν ποτέ...
Γ.Πεταλωτής

.Ραγκούσης: Αν το 2010 είχαμε ακούσει τον δημαγωγό Σαμαρά...
Σχολιάζοντας τη δοκιμαστική έξοδο της χώρας στις αγορές, ο πρώην υπουργός των κυβερνήσεων Παπανδρέου Γιάννης Ραγκούσης σχολίασε στο Faceboοk:
Η Ελλάδα βγαίνει στις αγορές προεκλογικά αλλά αυτό δεν είναι το θέμα.
Τα σημαντικά θέματα που θα βαραίνουν για πάντα τον δημαγωγό κ.Σαμαρά είναι τα εξής δύο:
1) εάν τον είχαμε ακούσει το 2010 και κάναμε ό,τι κι αυτός, τότε η Ελλάδα δεν θα έβγαινε σήμερα στις αγορές κι αυτός δεν θα κομπορρημονούσε τώρα.
2) η Ελλάδα θα μπορούσε να έχει βγει στις αγορές πολύ νωρίτερα εάν ο αντιμνημονιακός του λαϊκισμός δεν φρέναρε την χώρα μέχρι τον Νοέμβριο του 2011.


Ni XA..XA Hong Kong ,απο τη Μαρία και τον Τζάκ

Η παγκόσμια ανταποκρίτριά μας Μαρία Σταυρόπουλος με τον φίλο μας Τζακ,βρίσκονται στο κοσμοπολίτικο Χόνγκ Κόνγκ  και μας στέλνουν τις πρώτες φωτογραφίες..











Ναπερνάτε καλα φίλοι μας και Θένξ που μας ξεναγείτε με το φακόσας στα υπέροχα αυτά μέρη

 Ο ΤΖΑΚ At Avenue of Stars, Hong Kong..Γειά σου Τζακ αν έρθεις Ελλάδα έχουμε καλό τσίπουρο..



Η Μαρία στην έκθεση μόδας του Η.Κ.


Η.Κ, το διαμάντι της Ανατολής όπου οι άγγλοι για 100 χρόνια που το εκμεταλλεύονταν το έκαναν μαγευτικό.. Σύντομα  στην "Εφημερίς" τα ταξιδιωτικά του ΔΠ σε Χονκ Κόνγκ,Κινα.Ασία..

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ..

Τρώγοντας και περπατωντας στο Χόνκ Κόνγκ με τη Μαρία 

ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ  Tsim Sha Tsui, Hong Kong · 

wibiya widget