Saturday, December 29, 2012

Βενιζέλος διαγράφει Παπακωνσταντίνου..Πόρισμα..φωτιά


ΕΜΠΛΟΚΗ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

Το πόρισμα φωτιά για τη λίστα Λαγκάρντ

Με πολιτικό σεισμό μοιάζουν οι αποκαλύψεις για την εμπλοκή του Γ. Παπακωνσταντίνου στην υπόθεση της περιβόητης λίστας Λαγκάρντ. Το πόρισμα των οικονομικών εισαγγελέων δείχνει ότι απεκρύβησαν στοιχεία κρίσιμης σημασίας. Εμπλέκονται και συγγενείς του. Ο πρώην υπουργός Οικονομικών διαγράφηκε από το ΠΑΣΟΚ με απόφαση του Ευ. Βενιζέλου. Το πράσινο φως για σύσταση προανακριτικής επιτροπής δίνει η πολιτική ηγεσία.

Το πόρισμα φωτιά για τη λίστα Λαγκάρντ
Πόρισμα-βόμβα -ως συμπληρωματική δικογραφία- διαβίβασαν χθες το απόγευμα στη Βουλή οι οικονομικοί εισαγγελείς Γρ. Πεπόνης και Σπ. Μουζακίτης που αφήνει εκτεθειμένο τον πρώην υπουργό Οικονομικών Γ. Παπακωσταντίνου, ο οποίος φέρεται να αφαίρεσε από την αρχική λίστα Λαγκάρντ (που περιείχε 2.059 ονόματα) τρία αρχεία (η δεύτερη λίστα έχει 2.062) που αφορούν ονόματα τα οποία έχουν στενή συγγενική σχέση με τον ίδιο.
Στη συμπληρωματική δικογραφία περιλαμβάνονται αντίγραφα τριών αρχείων που περιέχονται στην αυθεντική λίστα Λαγκάρντ, τα οποία ωστόσο δεν περιλαμβάνονταν στο αρχικό usb, το οποίο αποτέλεσε αντικείμενο της προκαταρκτικής ποινικής δικογραφίας.
Ειδικότερα τα τρία ονόματα που απαλείφθηκαν από την αρχική λίστα Λαγκάρντ είναι η Ελένη Παπακωνσταντίνου του Μιχαήλ, ο σύζυγός της Συμεών Σικιαρίδης καθώς και ο κ. Ανδρέας Ρωσσώνης, σύζυγος της κυρίας Μαρίνας Παπακωνσταντίνου η οποία είναι αδελφή της Ελένης.
Το πόρισμα φωτιά για τη λίστα Λαγκάρντ
Η Ελένη και η Μαρίνα Παπακωσταντίνου είναι κόρες του πρώην υπουργού της ΝΔ επί κυβερνήσεων Μητσοτάκη, Μ. Παπακωσταντίνου, ο οποίος έχει αποβιώσει, και ξαδέλφες του Γ. Παπακωνσταντίνου, ενώ οι Σ. Σικιαρίδης και Αν. Ρωσσώνης είναι σύζυγοι των δύο προαναφερθέντων κυριών.
Οπως αναφέρεται στη δικογραφία, από την έρευνα των οικονομικών εισαγγελέων προέκυψε ότι στο αντίγραφο της λίστας που παρέδωσαν τις προηγούμενες μέρες οι γαλλικές αρχές στην ελληνική κυβέρνηση αναφέρονται τα ονόματα 2.062 καταθετών στην τράπεζα HSBC της Γενεύης, ενώ στο περίφημο «στικάκι» αυτά ήταν 2.059, δηλαδή είχαν αφαιρεθεί τα τρία προαναφερθέντα ονόματα.
Σημειώνεται χαρακτηριστικά πως, εκτός από το αντίγραφο του ψηφιακού δίσκου (cd) με τα ονόματα των καταθετών της λίστας Λαγκάρντ, αποστέλλονται και «αντίγραφα τριών αρχείων τα οποία περιέχονται στον ως άνω ψηφιακό δίσκο και δεν περιέχονται στο αρχικό usb το οποίο αποτέλεσε αντικείμενο της προκαταρκτικής ποινικής δικογραφίας».
Επιπλέον, οι δικαστικές αρχές απέστειλαν στη Βουλή «έξι αντίγραφα εκ του συστήματος TAXIS σχετιζόμενα με τα πρόσωπα των τριών επιπλέον αρχείων, για τα οποία γίνεται λόγος παραπάνω».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καμμένος: Ο Παπακωνσταντίνου και η συμμορία του έπρεπε να ...


Ο Πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων Πάνος Καμμένος αναφερόμενος στην υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ και τις αποκαλύψεις για τον Γιώργο Παπακωνσταντίνου υποστήριξε ότι ο πρώην υπουργός θα έπρεπε να έχει ήδη συλληφθεί. «Ο κ. Παπακωνσταντίνου ...

Friday, December 28, 2012

Βάνα Μπάρμπα:«Το έσκασα από το σπίτι για να μην παντρευτώ έναν χοντρό πλούσιο»




Η Βάνα Μπάρμπα είναι μία γυναίκα που μιλάει πάντα ανοιχτά για την προσωπική της ζωή και δε φοβάται να πει τη γνώμη της. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα espresso δήλωσε:



«Το έσκασα από το σπίτι για να μην παντρευτώ ένα χοντρό πλούσιο. Μάζεψα δυο ρούχα και από τη βιασύνη μου φορούσα ένα παπούτσι καφέ και ένα μαύρο. Ανέβηκα στο λεωφορείο και απλώς έφυγα. Είχα δει κρεμασμένο στα περίπτερα ένα περιοδικό, το Ρομάντζο, που έλεγε ότι όποια βγει Σταρ ή Μις Ελλάδα θα έχει δωρεάν διαμονή στην Αθήνα για ένα χρόνο και είπα αυτή είναι η ευκαιρία μου. Έφτασα στην Αθήνα και πήγα κατευθείαν στο Κάραβελ όπου γίνονταν οι οντισιόν». 

Όσο για τη συμμετοχή της στα καλλιστεία είπε:

«Δεν είχα ιδέα ούτε πως έπρεπε να περπατήσω. Ήμουν συνειδητοποιημένη όμως. Ήξερα ότι το μόνο όπλο που είχα ήταν η ομορφιά μου. Ούτε πτυχία, ούτε πανεπιστήμια. Ούτε όμως φιλοδοξία ή ματαιοδοξία. Να επιβιώσω ήθελα».

Σε αυτή την προσπάθεια επιβίωσης η Βάνα αναγκάστηκε να πουλήσει το περιδέραιο και τη γούνα που πήρε δώρο από τους διοργανωτές των καλλιστείων, και στη συνέχεια με αυτά νοίκιασε ένα διαμέρισμα στο Κολωνάκι και άρχισε να παίρνει μέρος σε οντισιόν για διαφημιστικά. Παράλληλα δούλευε ως ταμίας σε σουπερμάρκετ.

«Δεν έφταναν τα χρήματα και δούλευα στο ταμείο. Δεν ξέρω αν ήμουν υπόδειγμα υπαλλήλου, πάντως πρέπει να πω ότι το ταμείο μου είχε μεγάλη ουρά».
Όσο για το αν κάποια γυναίκα έχει καταφέρει να της κλέψει τον άντρα, δήλωσε:

«Μικρή περνούσα τα καλοκαίρια στη Σαγιάδα Θεσπρωτίας. Εκεί, στα 13 μου, συνάντησα τον πρώτο μου έρωτα, που όμως δεν με ήθελε. Ήταν η πρώτη και η τελευταία φορά στη ζωή μου που μου πήρε τον άντρα άλλη γυναίκα. Ήταν ένα αγόρι ο Βαγγέλης που μου άρεσε. Σε εκείνον όμως άρεσε η Μαρία που ήταν πιο όμορφη από ‘μένα. Με την Μαρία είμαστε ακόμη φίλες. Τα θυμόμαστε και γελάμε. Τότε βέβαια ζήλευα πολύ. Ήθελα να ανοίξει η γη και να την καταπιεί. Μάλιστα μια φορά της είχα δώσει μια με το ποδήλατο και την είχα ρίξει κάτω».

Λίγο παρακάτω, στην ίδια συνέντευξη η Βάνα θα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι:

«Πλήρωσα το τίμημα της εντυπωσιακής ομορφιάς που είχα. Στους άνδρες προκαλούσα πόθο και στις γυναίκες φθόνο. Θα μπορούσα να έχω κάνει εξαιρετικές δουλειές, αλλά ήμουν στην απέξω ως επικίνδυνη. Αφού μερικές φορές λέω ότι μέχρι να πεθάνω θα είμαι η όμορφη και η επικίνδυνη, ακόμη και αν έχω ένα δόντι και είμαι 700 κιλά».
Απο τη Real.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Nέος έρωτας για τη Νατάσσα;


Η Βάσω Κολλίδα και ο πολίστας

Στο νοσοκομείο η Δέσποινα Βανδή-Τι της συνέβη;


ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΠΩΝΥΜΟΙ για τη Λίστα Λαγκάρντ.


ΝΙΚΗ ΤΣΕΛΙΚΑ
Άλλες απορίες αφελούς πολίτη:
Ποιοί είναι στην λίστα "Λαγκάρντ" θα μάθουμε ποτέ;
Ποιοί απ΄αυτούς έβγαλαν παράνομα τα χρήματα απ΄την χώρα;
Ποιοί οφείλουν και πόσους φόρους;
Γιατί δεν έχουν ελεγχθεί τόσον καιρό;
Ποιές οι ποινικές ευθύνες τους;
Ποιός ο ρόλος των υπουργών που διαδέχτηκαν τον Παπακων/νου στο υπουργείο οικονομικών;
Ποιός θα τους ελέγξει και πώς για την ... αδράνεια που επέδειξαν;
Ποιός ο ρόλος του ΣΔΟΕ;
Οι οικονομικοί εισαγγελείς ενδιαφέρονταν μόνο για το ποιός και πόσο αλλοίωσε την λίστα;
Οικονομικό έγκλημα αυτό καθ΄αυτό δεν προκύπτει από την μελέτη της λίστας;
Τί έγινε με τις λίστες που κυκλοφορούσαν δεξιά κι΄αριστερά;
Αλήθεια ποιός τις άφηνε να διαρρεύσουν δεξιά κι΄αριστερά;
Η Ν.Τσελίκα, είναι αρρχισυντάκτρια της ΝΕΤ


Ο Σεραφείμ Κοτρώτσος γράφει για τη λίστα Λαγκάρντ και τον Γιώργο Παπακωνσταντίνου χαρακτηρίζοντας εύκολο θύμα των κομμάτων της συγκυβέρνησης.
Εάν τα κόμματα της συγκυβέρνησης, κυρίως, όμως, το ΠΑΣΟΚ, αναζητούσαν ένα “εύκολο θύμα” στην σκανδαλώδη υπόθεση της λίστας Λανγκάρντ, αναμφισβήτητα το βρήκαν στο πρόσωπο του αντιπαθητικού και εμπαθούς Γιώργου Παπακωνσταντίνου.
Αλαζόνας και, όπως διαπιστώνεται εκ των υστέρων, καθ’ έξιν ψεύτης, ο “τσάρος” που έβαλε τη χώρα στα μνημόνια (κατ΄ εντολή του Παπανδρέου και της τότε παρέας Στρος Καν, Μέρκελ, Σαρκοζί κλπ), είναι το τελευταίο πρόσωπο επί γης που θα σπεύσει κανείς να υπερασπιστεί.
Όσο, άλλωστε, κι αν ισχυρίζεται ότι δεν είδε τα ονόματα της λίστας και δεν την “έχασε” σκοπίμως, ουδείς θα τον πιστέψει, αφ’ ης στιγμής, τα ονόματα συγγενών του κατέχουν περίοπτες θέσεις μεταξύ εκείνων που έβγαζαν χρήμα στο εξωτερικό και το έκρυβαν στα υπόγεια της HSBC.
Αυτό δεν σημαίνει, αυτομάτως, ότι είναι ένοχος. Θα εκφρασθεί επ αυτού και η Δικαιοσύνη και η Βουλή που οφείλει να πράξει τα δέοντα μόλις η υπόθεση περιέλθει στη δικαιοδοσία της.
Το σκάνδαλο της λίστας Λαγκάρντ, ωστόσο, δεν μπορεί να εξαντληθεί στην πολιτική καταδίκη του Παπακωνσταντίνου. Ούτε καν στην ποινική, εάν και εφόσον προκύψουν τέτοια στοιχεία.
Προέχουν δύο πράγματα:
1. Να αποκαλυφθεί, πλήρως, ποιοί συγκάλυψαν επί διετία τη λίστα. Γιατί εάν ο πρώην υπουργός έπραξε κάτι τέτοιο ΄προς χάρη κάποιων συγγενών του, όλοι οι άλλοι στην γνώση των οποίων περιήλθαν τα περίπου 2000 ονόματα δεν…πέταξαν την μπάλα στην εξέδρα για τις ξαδέρφες του Παπακωνσταντίνου. Κάποιους άλλους είχαν κατά νου…
2. Να ερευνηθεί, αμέσως, εάν τα ποσά που αναγράφονται στη λίστα αφορούν εισοδήματα που έχουν δηλωθεί στην Ελλάδα. Να δούμε, δηλαδή, ποιοι είναι απλώς πλούσιοι και ποιοι πλούσιοι και φοροφυγάδες.
Πηγή: anatropinews.gr

ΓΡΑΠΤΗ ΔΗΛΩΣΗ Παπακωνσταντίνου: Δεν αλλοίωσα τη λίστα Λαγκάρντ-Δεν θα γίνω εξιλαστήριο θύμα


Αρνείται κατηγορηματικά ο πρώην υπουργός Οικονομικών, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, ότι είχε σχέση με οποιονδήποτε λογαριασμό στη «λίστα Λαγκάρντ», καθώς και ότι έκανε παρέμβαση σε αυτή. Σε γραπτή δήλωσή του, τονίζει πως δεν γνώριζε ότι υπήρχαν στη λίστα πρόσωπα του ευρύτερου συγγενικού του περιβάλλοντος και θεωρεί αυτονόητο ότι όλοι αυτοί οι λογαριασμοί θα ελεγχθούν πλήρως για να φανεί η αλήθεια. «Δεν θα γίνω εξιλαστήριο θύμα» σε αυτήν την υπόθεση, προσθέτει ο κ. Παπακωνσταντίνου.

Παπακωνσταντίνου: Δεν αλλοίωσα τη λίστα Λαγκάρντ-Δεν θα γίνω εξιλαστήριο θύμα
«Τις τελευταίες ώρες γίνεται μια άθλια διαδικασία διαρροών και περιγραφών ονομάτων γύρω από τη "λίστα Λαγκάρντ", σύμφωνα με την οποία "φωτογραφίζονται" άτομα του ευρύτερου συγγενικού μου περιβάλλοντος και γίνονται εικασίες περί "αλλοίωσης"» αναφέρει ο κ. Παπακωνσταντίνου, ο οποίος δηλώνει κατηγορηματικά τα εξής:

1. Καμία απολύτως σχέση δεν είχα και δεν έχω με οποιονδήποτε λογαριασμό στη λίστα.

2. Καμία απολύτως παρέμβαση στα στοιχεία που εγώ ζήτησα και έλαβα από τις Γαλλικές αρχές δεν έχω κάνει - παρέδωσα στους αρμόδιους τα πλήρη στοιχεία που μου παραδόθηκαν.

3. Εάν υπάρχουν λογαριασμοί στη λίστα που αφορούν σε πρόσωπα του ευρύτερου συγγενικού μου περιβάλλοντος, είναι κάτι το οποίο δεν εγνώριζα μέχρι σήμερα.

4. Είναι αυτονόητο ότι όλοι αυτοί οι λογαριασμοί θα ελεγχθούν πλήρως για να φανεί η αλήθεια.

Παράλληλα, ο κ. Παπακωνσταντίνου υπογραμμίζει: «Δεν πρόκειται να αποδεχθώ την κατασκευή ενοχής εκεί που δεν υπάρχει ούτε να γίνω εξιλαστήριο θύμα σε αυτήν την υπόθεση. Άλλωστε με δική μου πρωτοβουλία φρόντισα να έρθουν τα στοιχεία αυτά στην Ελλάδα και τα παρέδωσα στον ΣΔΟΕ για να γίνει έλεγχος. Ζητώ να έρθουν όλα τα στοιχεία στο φως - ονομαστικά και άμεσα - και να γίνει πλήρης διερεύνηση».

Προηγουμένως, σε δηλώσεις του στο 1ο Πρόγραμμα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας, ο πρώην υπουργός, ο οποίος βρίσκεται στην Ολλανδία, υποστήριξε ότι δεν έχει προβεί σε καμία αλλοίωση και διερωτήθκε «αν είναι ποτέ δυνατόν» να έπαιρνε «αυτό το 'ηλίθιο' ρίσκο».
Τρία καινούργια αρχεία με νέους λογαριασμούς
Νωρίτερα, από την εισαγγελική έρευνα προέκυψε ότι τουλάχιστον το ένα από τα τέσσερα ονόματα που βρέθηκαν στα τρία καινούργια αρχεία της λίστας Λαγκάρντ παραπέμπει ευθέως στον πρώην υπουργό Οικονομικών, τον Γ. Παπακωνσταντίνου. Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για συγγενικό του πρόσωπο, το οποίο φέρεται ότι είχε λογαριασμό στην τράπεζα HSBC.

Ωστόσο τα χρήματα που υπάρχουν στους λογαριασμούς μπορεί να είναι απόλυτα νόμιμα, φορολογημένα και δικαιολογημένα, όμως γεννάται το ερώτημα γιατί προέκυψαν τώρα αυτά τα τρία νέα αποσπάσματα αρχείων.
Μέσα σε αυτά τα νέα αρχεία υπάρχουν δύο λογαριασμοί, ένας λογαριασμός περιέχει 1.226.000 δολάρια και ο άλλος εμφανίζεται κλειστός ή ανενεργός.
Το διαβιβαστικό του Αρείου Πάγου προς το υπουργείο Δικαιοσύνης και τη Βουλή είναι ήδη έτοιμο και τα στοιχεία αναμένεται να φτάσουν ακόμη και σήμερα στο Κοινοβούλιο για να συμπληρωθεί η σχετική δικογραφία.
Οι εισαγγελείς του Αρείου Πάγου Ιωάννης Τέντες και Νίκος Παντελής εξέτασαν από το πρωι τον φάκελο με τη λίστα και τα αποτελέσματα της αντιπαραβολής που τους έστειλαν οι οικονομικοί εισαγγελείς, Πεπόνης και Μουζακίτης, ζητώντας ταυτόχρονα να διαβιβαστούν τα στοιχεία στη Βουλή.
Οι οικονομικοί εισαγγελείς κατέληξαν σε αυτή την πρόταση μετά από τον πρώτο έλεγχο που ολοκλήρωσαν ειδικοί εμπειρογνώμονες και ανακριτικοί υπάλληλοι του ΣΔΟΕ που για έξι ημέρες είχαν στα χέρια τους τη λίστα Λαγκάρντ έτσι όπως παραδόθηκε στις ελληνικές Αρχές πριν λίγες μέρες από το γαλλικό υπουργείο Οικονομικών. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι οικονομικοί εισαγγελείς έχουν ήδη ζητήσει από τη Βουλή να ενεργοποιηθεί ο νόμος περί ευθύνης υπουργών.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι ελεγκτές του ΣΔΟΕ χρησιμοποίησαν ειδικό λογισμικό ώστε να αντιπαραβάλουν τα στοιχεία από
ΕΘΝΟΣ On Line
15:48 28/12

"Ευοί, ευοί,ευαί,ευαί " . .Γράφει ο Δρ Κωστας Βίτκος



28 Dec 2012
Πριν από τρεις μέρες γιορτάσαμε κι εμείς, οι φίλοι της αρχαιοελληνικής ψυχής, τον οικουμενικό μας Θεάνθρωπο: τον κισσοφόρο Διόνυσο. Αναφωνήσαμε κι εμείς το Βακχικό επίφθεγμα: «Ευοί, ευοί, ευαί, ευαί». Στην αρχαία Αίγυπτο Ο Διόνυσος ήταν γνωστός ως Όσιρις, στη Μ. Ασία ως Άττις, στη Συρία ως Άδωνις, στην Ιταλία ως Βάκχος, στην Περσία ως Μίθρας. Όλοι αυτοί οι Θεάνθρωποι είναι το ίδιο πρόσωπο – το πρόσωπο που κάθε χρόνο γεννιέται, πεθαίνει και ανασταίνεται.
Ήδη από τον 3ο αι. π.Χ. έχουμε τη σύνθεση «Όσιρις-Διόνυσος», ένα σμίξιμο δύο μυστηριακών παραδόσεων: αιγυπτιακής παράδοσης και ελληνικής. Η μυθολογία που περιτυλίγει τον Όσιρι-Διόνυσο δεν πρέπει να εκληφθεί ως ένα χαριτωμένο παραμύθι, αλλά ως μια αλληγορία, ως μια συμβολική γλώσσα που κωδικοποιεί μυστικές διδασκαλίες. Σκαλίζοντας και μελετώντας τις διάφορες αφηγηματικές παραλλαγές γύρω από τη ζωή και δράση του Όσιρι-Διόνυσου, ανακαλύπτουμε εκπληκτικές ομοιότητες με τις μετέπειτα βιογραφικές αφηγήσεις για τον Ιησού, τον επονομαζόμενο «Χριστό» (μετάφραση στα Ελληνικά της εβραϊκής λέξης «Μεσσίας»).
ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ
Παραθέτω απόσπασμα από το βιβλίο των Timothy Freke και Peter Gandy, The Jesus Mysteries. Was the Original Jesus a Pagan God? (εκδ. Thorson, 2000).
 Ο Όσιρις-Διόνυσος είναι ενσαρκωμένος θεός, σωτήρας και «Υιός Θεού».
 Ο πατέρας του είναι θεός, η μητέρα του θνητή παρθένα. Γεννήθηκε στις 25 Δεκεμβρίου σε σπηλιά ή σε φτωχό αγελαδοκάλυβο, μπροστά σε τρεις βοσκούς.
Προσφέρει στους οπαδούς του την ευκαιρία να ξαναγεννηθούν μέσα από ιεροτελεστίες βάπτισης.
Θαυματουργικά μετατρέπει το νερό σε κρασί σε τελετή γάμου.
Πάνω σε γάιδαρο εισέρχεται θριαμβικά σε πόλη, ενώ ο κόσμος τον τιμά κρατώντας στα χέρια τους φοινικόκλαδα (βάγια).
Πεθαίνει το Πάσχα ως θυσία για τις αμαρτίες του κόσμου.
Μετά τον θάνατό του κατεβαίνει στον Άδη, ανασταίνεται την τρίτη μέρα και ανεβαίνει στον ουρανό δοξασμένος.
Οι οπαδοί του τον περιμένουν να επιστρέψει ως κριτής τις έσχατες μέρες.
Ο θάνατος και η ανάστασή του γιορτάζονται με ιεροτελεστικό γεύμα από ψωμί και κρασί, που συμβολίζουν το σώμα και το αίμα του (σ. 6).
Οι ομοιότητες αυτές ανάμεσα στη βιογραφία του Όσιρι-Διόνυσου και σε αυτή του Ιησού είναι καταχωμένες και δεν διδάσκονται στα ελληνικά σχολεία, με αποτέλεσμα οι Νεοέλληνες χριστιανοί να αγνοούν τις πραγματικές ρίζες του Χριστιανισμού.
ΑΞΙΟΠΡΟΣΕΚΤΟΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΣΜΟΣ
Έχουμε δει ερευνητές να επιχειρούν να καταδείξουν κάποια κοινά σημεία που υπάρχουν ανάμεσα στον Χριστιανισμό και τον Κομμουνισμό. Πραγματικά, τόσο ο Μαρξ όσο και ο Χριστός ξεκινούν την «έφοδό» τους από ηθικό ορμητήριο – ο άνθρωπος δεν πρέπει να εκμεταλλεύεται τον συνάνθρωπό του. Θεωρώ πως η ηθική αυτή (όπως και όλες οι «ηθικές») είναι καθαρά ανθρωποποίητο κατασκεύασμα και δεν συνάδει με τη φύση του λαίμαργου ανθρώπου, που εξαιτίας της λαιμαργίας του δημιούργησε πολιτισμό.
Στις αρχές του 20ου αιώνα, μια χούφτα κομμουνιστές άδραξαν την εξουσία στη Ρωσία. Σε λίγα χρόνια ένας μεγάλος όγκος λαού, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που υπηρέτησαν το προηγούμενο σύστημα, συντάχτηκαν με το Κομμουνιστικό Κόμμα, επειδή το κόμμα αυτό διατυμπάνιζε ότι όσοι δεν ακολουθούν το νέο σύστημα θωρούνται «εχθροί του λαού».
Κατά παρόμοιο τρόπο, όταν ο Χριστιανισμός έγινε επίσημη θρησκεία της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, ο αριθμός αυτών που ακολούθησε τη «νέα πίστη» άρχισε να φουσκώνει, επειδή οι χριστιανοί απολάμβαναν ευνοϊκότερη μεταχείριση. Για παράδειγμα, οι κληρικοί δεν πλήρωναν φόρους. Με άλλα λόγια, αν ήθελε κανείς να πετύχει στη ζωή του, έπρεπε να γίνει χριστιανός. Αν δεν γινόταν χριστιανός, θεωρούνταν «εχθρός του Θεού»!
Όπως η προπαγανδιστική μηχανή του Στάλιν διαστρέβλωσε την πολιτική ιστορία, παρουσιάζοντάς την τυραννία ως δόγμα αληθινού κομμουνισμού, έτσι και η χριστιανική προπαγανδιστική μηχανή διαστρέβλωσε την ιστορική πραγματικότητα, μοιράζοντας στους πιστούς «ωφέλιμα» ψεύδη, παρμένα από τις θρησκευτικές παραδόσεις άλλων αρχαίων λαών.
Επίσης αξίζει να προσέξουμε το γεγονός ότι ενώ ο Κομμουνισμός και ο Χριστιανισμός άρχισαν την πορεία τους με μηνύματα ισότητας, κοινοκτημοσύνης κι ελευθερίας, τελικά κατέληξαν στη δημιουργία ενός ολοκληρωτικού, δεσποτικού κατεστημένου. Στο κατεστημένο αυτό δεν υπάρχει χώρος για διαφωνίες και αντιγνωμίες, γιατί κυριαρχεί το δόγμα. Δεν υπάρχει δημοκρατία στον Χριστιανισμό, τη στιγμή που δεσπόζει ο δεσπότης, τη στιγμή που δεν γίνεται αποδεκτό οτιδήποτε βρίσκεται έξω από τις δήθεν αποκαλυπτικές αλήθειες των «ιερών βιβλίων».
ΑΝΙΕΡΑ ΠΙΣΩΓΥΡΙΣΜΑΤΑ
Προς τα τέλη του 4ου αι. π.Χ. ο αστρονόμος και μαθηματικός Αρίσταρχος από τη Σάμο ανακαλύπτει ότι η Γη περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο (ηλιοκεντρικό σύστημα) και ότι το φεγγάρι είναι ετερόφωτος δορυφόρος της Γης («την σελήνην παρά του ηλίου το φως λαμβάνειν»). Αιώνες αργότερα θα έρθουν οι χριστιανοί και θα υποστηρίξουν το αντίθετο: ότι η Γη είναι το κέντρο του κόσμου και ότι το φεγγάρι έχει δικό του φως! Έτσι λέει το «ιερό βιβλίο»!
Τον 3ο αι. π.Χ. ο φιλόσοφος και μαθηματικός Ερατοσθένης από την Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου υπολογίζει (με εκπληκτική για την εποχή του ακρίβεια) την περιφέρεια της Γης. Αιώνες αργότερα οι χριστιανοί θωρούν αιρετικό όποιον τολμά να πιστέψει ότι η Γη δεν είναι επίπεδη!
Τον 1ο αι. π.Χ. ο πολυμαθής στωικός φιλόσοφος και αστρονόμος Ποσειδώνιος κατασκευάζει ένα όμορφο περιστρεφόμενο μοντέλο του ηλιακού μας συστήματος, το οποίο έδειχνε τις τροχιές των πλανητών. Τέσσερις αιώνες αργότερα έρχονται οι χριστιανοί και θωρούν ιεροσυλία το να μην πιστεύει κανείς ότι ο Θεός τοποθέτησε τους αστέρες στον ουρανό, χωρίς να τους αγγίξει με τα χέρια του! Τα χέρια του τα χρησιμοποίησε μόνο για να φτιάξει τους «πρωτόπλαστους» από λάσπη!
Αυτά για σήμερα, φίλες και φίλοι της αρχαιοελληνικής ψυχής. Ο υπογράφων θα επανέλθει κατά τον Φεβρουάριο. Σας εύχομαι ένα γεμάτο υγεία κι ευδαιμονία 2013. Έρρωσθε!

ΠΟΙΗΣΗ- γράφουν η Δάφνη Κουμούλη και Κατ.Παπά


Σε ποιον γκρεμό καθρεφτίζεσαι..
Νύφη του θανάτου
δεν είναι ακόμα ώρα..
λουσμένη με το αλάλητο χθες
χορεύεις με άρωμα γυναίκας
έτοιμη να φύγεις
για το όνειρο της μιας νύχτας…
φέρε τα βήματα στους ανέμους
στις ατέλειωτες ηδονές...
Με τη λάμψη της αστραπής
κάψε όσα σε τρώνε
πριν αρχίσουν να γελούν..
κάψε την κοινή ώρα
τη μια νύχτα
ερωτεύσου αιώνια……………….

ΚΔαφνη
Σε ποιον γκρεμό καθρεφτίζεσαι..
Νύφη του θανάτου
δεν είναι ακόμα ώρα.. 
λουσμένη με το αλάλητο χθες
χορεύεις με άρωμα γυναίκας
έτοιμη να φύγεις
για το όνειρο της μιας νύχτας…
φέρε τα βήματα στους ανέμους
στις ατέλειωτες ηδονές...
Με τη λάμψη της αστραπής
κάψε όσα σε τρώνε
πριν αρχίσουν να γελούν..
κάψε την κοινή ώρα
τη μια νύχτα
ερωτεύσου αιώνια……………….

ΚΔαφνη
***

Προσμονές μονοπάτια υγρά
στρωμένα με άχρωμες νότες
φωτιά που καίει η σιωπή
σαν η λήθη καρφώνεται
στη πιο ψηλή κορφή της αυταπάτης
ορίζοντας τα όρια των επιστροφών.

Ανάλαφρες οι ανάσες
ακολουθούν τις δύνες των ηδονών
αφήνοντας τις αισθήσεις αποκαμωμένες
να ταξιδεύουν σε διαδρομές
ανάμεσα σε απαλό βελούδο
και την κόψη ξυραφιών που ακουμπούν
σε αλλοτινές παραισθήσεις
εγκλεισμούς σε αδειανές αγκαλιές και αυταπάτες.

Ο χρόνος αφανίζεται καρτερώντας
τις στιγμές που εξουσιάζουν την απουσία σου.
Προσμονές μονοπάτια υγρά
στρωμένα με άχρωμες νότες
φωτιά που καίει η σιωπή
σαν η  λήθη καρφώνεται
στη πιο ψηλή κορφή της αυταπάτης
ορίζοντας τα όρια των επιστροφών.

Ανάλαφρες οι ανάσες
ακολουθούν τις δύνες των ηδονών
αφήνοντας τις αισθήσεις αποκαμωμένες
να ταξιδεύουν σε διαδρομές
ανάμεσα σε απαλό βελούδο
και την κόψη ξυραφιών που ακουμπούν
σε αλλοτινές παραισθήσεις
εγκλεισμούς σε αδειανές αγκαλιές και αυταπάτες.

Ο χρόνος αφανίζεται καρτερώντας
τις στιγμές που εξουσιάζουν την απουσία σου.

Vas Donoudis sheds his summer desserts ΠΑΓΩΤΟ


Για όσους ζουν σε καλοκαίρι..Μια συνταγή του Βασίλη Ντωνούδη
The walnut baklava ice-cream is a great end to a hot summer's night and the poached fruit recipe uses seasonal summer fruits
Vas Donoudis sheds his summer desserts
28 Dec 2012
Executive chef of Melbourne's Shed 5 Vas Donoudis shares with us two gorgeous summer desserts that can be adapted.
Walnut baklava ice-cream Ingredients:
1 tspn of ground cinnamon
1 pinch of ground cloves
1 pinch of nutmeg
1 tblsp of sugar
1 tblsp of water
100 grams of walnuts
2 sheets of phyllo dough
50 ml of clarified butter
500 grams of store bought vanilla ice-cream, softened in the fridge for 20 minutes

Method:
1. In a small bowl, mix the cinnamon, cloves and nutmeg
2. In a small pan, add the water and sugar and on low heat dissolve the sugar
3. Add the walnuts and coat. Cook stirring until all the moisture has evaporated and the sugar beings to caramelize. Transfer to the bowl with the spices and toss.
4. Cool on a tray. Chop finely. Pre heat the oven to 180C. Lay one sheet of phyllo on an oven tray and brush with butter and scatter the nut mix. Finish with the last sheet, brushing with butter but not nuts. Bake for 15 minutes until golden and dark brown.
5. Let cool then break the walnut baklava into a crumble.
6. Fold the baklava through the softened vanilla ice-cream and then refreeze.

Fruit poaching liquor Ingredients:
300ml of red wine
300ml of water
150g of caster sugar 1 vanilla bean, split lengthwise
2 cinnamon sticks, broken
2 star anise
4 cloves
4 plums
4 figs
12 cherries

Method:
1. In a pan, bring wine, water, sugar, vanilla bean, cinnamon, star anise and cloves to the boil, stirring until the sugar dissolves.
2. Add the halved plums and simmer for 5 minutes or until tender. Remove plums and boil liquid until syrupy, to about 300ml.
3. Strain out the spices and return syrup to the pan. Add the cherries and poach for 3 minutes or until tender. Cut the figs in half and add to the syrup just long enough to coat with the juices.
4. Divide the fruit and poaching liquid evenly between 4 bowls and the top with a scoop of the vanilla and baklava ice cream.

Ανοιχτή επιστολή του συγγραφέα Γ.Σκούρτη προς το ελληνικό θέατρο


ΥΠΟΘΕΣΗ  Κ.Κ.

                                        Του Γιώργου Σκούρτη

Σκούρτης 1
Ο  Κ.Κ.
Ο Κώστας Καραγιώργης (1905-1954), ηγετικό στέλεχος του ΚΚΕ, επιτελικό στέλεχος του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ, διευθυντής της εφημερίδας «Ριζοσπάστης», στρατηγός
του «Δημοκρατικού Στρατού» και μέλος της «Κυβέρνησης του Βουνού» κατά τον εμφύλιο πόλεμο, δολοφονήθηκε το 1954 με εντολή της ηγεσίας του ΚΚΕ, τέσσερα χρόνια μετά την ομόφωνη «πολιτική» καταδίκη του από τη 3η Συνδιάσκεψη του ΚΚΕ (1950) και ένα χρόνομετά το θάνατο του «πατερούλη των λαών» Ι.Β. Στάλιν (1953), αυτού του, κατά τον χαρακτηρισμό του Λένιν, «κτηνώδη δεσμοφύλακα» της μπολσεβίκικης ορθοδοξίας. Ο κομματικός Κρόνος κατασπάραξε ένα ακόμη τέκνο του.
Ο Καραγιώργης πέθανε στο Ρουμάνικο κάτεργο Μαρτζινένι (στην πόλη Πιτέστι) το 1954. Το 1958 έγινε μια μισόλογη «αποκατάσταση» από το  ΚΚΕ.
Σκούρτης 2
---Η «Υπόθεση ΚΚ» είναι θεατρικό έργο που έγραψα (1976-78) εμπνεόμενος από βιβλίο της Μαρίας Καραγιώργη, αγωνίστριας και γυναίκας του Κώστα Καραγιώργη. Η ίδια μάλιστα μου έδωσε κάποια αντίγραφα από τις ανακρίσεις των «συντρόφων» της ηγεσίας του ΚΚΕ που τότε ήταν στη Ρουμανία του Τσαουσέσκου. (Κάποιος σύντροφος  της τα είχε δώσει μυστικά.) Στο έργο υπάρχουν αυτούσιες οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις της ανάκρισης. (Τα έχω ακόμη.)
---Πριν το δώσω οπουδήποτε, το διάβασα πρώτα στον Στάθη Δρομάζο και τον κολλητό του φίλο και σύντροφο – αλλά και δικό μου «μεγάλο» φίλο – Ανάστο Παπαπέτρου. Έμειναν έκπληκτοι! Απόρησαν πώς εγώ που δεν είχα ζήσει – όπως οι ίδιοι – αυτά τα γεγονότα, κατάφερα να γράψω ένα τόσο «σωστό ιστορικά και ιδεολογικά» θεατρικό έργο. Ο Δρομάζος, ως θεατράνθρωπος, αναφώνησε πως «είναι από τα πιο μαστόρικα ελληνικά θεατρικά έργα, με τόσο δύσκολο θέμα» που είχε δει, ακούσει ή διαβάσει. Φυσικά και μου είπαν «ωραία, εσύ το έγραψες, αλλά δεν νομίζουμε ότι θα στο ανεβάσει κανείς.»
--- Μετά από μέρες το πήγα και το άφησα να το διαβάσει ο Κάρολος Κουν. Όταν το διάβασε είπε «πρόκειται για σπουδαίο έργο». Κι αμέσως θέλησε να το ανεβάσει στο θέατρο Βεάκη που ήταν τότε κάτι σαν Β΄σκηνή του Θεάτρου Τέχνης, τον ρόλο του ΚΚ  θα ερμήνευε ο Γιώργος Λαζάνης. Για Μάνα, αν θυμάμαι καλά, σκεφτόμαστε την  Ελένη Ζαφειρίου. (Η Μάνα του ελληνικού κινηματογράφου, εξαιρετική ηθοποιός.)
Γιώργος Λαζάνης
--- Στο έργο ΔΕΝ γίνεται καμία προσωπική αναφορά στον Κώστα Καραγιώργη. Ο πρωταγωνιστής ονομάζεται ΚΚ  κι είναι η δραματική αφήγηση της ψυχολογίας ενός  ιδεολόγου αγωνιστή του ΚΚΕ και των βασανιστηρίων που υπέστη από την ηγεσία του κόμματος στην περίοδο των, σταλινικού τύπου, εκκαθαρίσεων από το 1950…
--- Στο έργο τα αρχικά  ΚΚ μπορεί να σημαίνουν συμβολικά, το ίδιο το «σώμα και πνεύμα» του ΚΚΕ. Στο έργο η Μαρία Καραγιώργη δεν είναι η γυναίκα του, αλλά η Μάνα (του ΚΚΕ;) που ψάχνει το σώμα όλων των αγωνιστών που έδωσαν τη ζωή τους για την ελευθερία και την κοινωνική δικαιοσύνη.)
Σκούρτης 4
--- Πρωταγωνιστικός – και σπουδαίος – θεατρικός ρόλος  αυτός της  Μάνας του ΚΚ, η οποία ψάχνει να βρει το πτώμα του γιου της. (Ως γνωστόν, τον Καραγιώργη  μάλλον τον φούνταραν στο ποτάμι και δεν έχει αποκαλυφτεί η τελική πράξη της δολοφονίας του, ούτε έχει βρεθεί το νεκρό του σώμα. Βέβαια, στα αρχεία του Περισσού θα υπάρχουν όλα τα στοιχεία, αλλά… Η ακούραστη και θαυμαστή  Μαρία Καραγιώργη μέχρι να πεθάνει έκανε εκκλήσεις να τις δοθούν – το ίδιο συνεχίζει και ο γιος τους…Το ίδιο το ΚΚΕ αρνείται – και σήμερα ακόμη, 2012! - πως έχει οτιδήποτε σχετικό. «Υπόθεση των Ρουμάνων ήταν, αυτοί έχουνε τα αρχεία». (Αλέκα Παπαρήγα σε μένα, πριν από κάποιους μήνες  που είχαμε συνάντηση στον Περισσό μαζί με τον Κώστα Καζάκο. Παρακάτω θα πω γι αυτό…)
--- Οι πρόβες, λοιπόν, του έργου άρχισαν… Κράτησαν 15 μέρες. Στην διάρκειά τους όμως το σταλινικό ΚΚΕ – Πολίτμπουρο- έκανε τα πάντα για να ματαιώσει το ανέβασμα του έργου. «Ιθύνων νους»  ο… Άγνωστος Σουσλώφ. (Μολονότι είχε προηγηθεί – όπως προείπα -  η «αποκατάσταση» του Κώστα Καραγιώγη από την τότε ηγεσία του ΚΚΕ στα «ψιλά» του Ριζοσπάστη.)
---Έφτασαν μέχρι του σημείου να απειλήσουν προσωπικά τον ίδιο τον Κουν! Με «ανεπίσημη»  ινκόγκνιτο επίσκεψη  κάποιου σκληροπυρηνικού στελέχους (;) . Δεν έγινε πρόβα εκείνη την ημέρα στο Βεάκη, για να μιλήσουν οι δυο τους στο καμαράκι του Υπόγειου. Κι ούτε έγινε άλλη…
---Την επόμενη μέρα με κάλεσε ο Κουν. «Γιώργο, απειλούν να μας διαπομπεύσουν στον Ριζοσπάστη και σε άλλα έντυπα δικών τους, θα κάνουν περιφρούρηση στο ταμείο και θα μας κλείσουν το θέατρο, τι θα κάνουμε;» (Μιλάμε για το 1978, μετά την μεταπολίτευση, το ΚΚΕ στα πολιτιστικά μας πράγματα ήταν «σφυροδρέπανο»  κανονικό, έκοβε κεφάλια. Κι είχαμε ήδη την μεγάλη επιτυχία «Κομμάτια και θρύψαλα» - μόλις είχαν τελειώσει οι 400(!) παραστάσεις – και η θεατρική κριτική του Ριζοσπάστη το είχε «θάψει», μαζί και μένα βέβαια.)
Δεν ξέχασα ποτέ το ταραγμένο – βουρκωμένο; -  βλέμμα του Κουν.
Κάρολος Κουν
Κι απάντησα αμέσως. «Κύριε Κουν, δεν έχουμε επιλογή. Σταματήστε το ανέβασμα.»
---Από κείνες τις μέρες το έργο θεωρήθηκε «απαγορευμένο» από το ΚΚΕ και κανείς σκηνοθέτης ή πρωταγωνιστής δεν τολμούσε να το ανεβάσει.
Ένα χρόνο αργότερα, το έδωσα στον Μάνο Κατράκη. Είχε τότε το θέατρο Μπροντγουέι. Όταν το διάβασε μου τηλεφώνησε. «Έλα απ΄το θέατρο.» Πήγα. Ήταν στο μικρό καμαρινάκι με την πόρτα ανοιχτή. ΄Εμπα, μου λέει με νόημα, και κλείσε την πόρτα.
Μάνος Κατράκης
Κάθισα. Με κοίταξε. «Το έργο σου είναι συγκλονιστικό», μου λέει. «Μπράβο σου που τόγραψες. Σ΄εμένα όμως δεν θα πεις μπράβο γιατί δεν πρόκειται να το ανεβάσω.» Γιατί; τον ρώτησα. «Δεν αντέχω, Γιώργο», μου λέει. «Δεν αντέχω άλλες εκκαθαρίσεις. Έτσι και το ανεβάσω εγώ, θα με «στείλουμε» σαν τον Καραγιώργη. Πάρε το έργο σου και πήγαινε στο καλό.» Μου έδωσε τον φάκελο, με φίλησε συγκινητικά κι έφυγα.
--- Αργότερα τυπώθηκε σε βιβλίο από τον Πατάκη και μόνο ο Κώστας Γεωργουσόπουλος τόλμησε να βγει δημόσια να το επαινέσει - «συνταρακτικό θέατρο-ντοκουμέντο» -, αλλά και να καταγγείλει την «προοδευτική» τρομοκρατία του ΚΚΕ. Κι επίσης να τονίσει την πεποίθησή του ότι «δεν πρόκειται κανείς να τολμήσει το ανέβασμά του». Όπως κι έγινε… Έκτοτε το άφησα. Δεν θα είναι υπερβολή αν πω ότι σχεδόν ξέχασα ότι υπήρχε.
--- Ε, το θυμήθηκα μια μέρα, πέρσι, κι είπα στον εαυτό μου, μήπως τώρα είναι καιρός να ανέβει; Σήμερα που μέσα στο ΚΚΕ  γίνονται – κρυφά, όπως πάντα- διεργασίες για ολική επαναφορά στις αλαζονικές, (ιδεολογικά, πολιτικά και συντροφικά), πράξεις  του αμαρτωλού παρελθόντος, αλλά  και για θαρραλέα αποκατάσταση των, αδίκως  χαρακτηρισθέντων ως προδοτών, γνήσιων αγωνιστών του ΚΚΕ.  )  Σήμερα που ο λαός θέλει επιτέλους ΑΛΗΘΕΙΕΣ!! Και μάλιστα να ανέβαινε «υπό την αιγίδα» του ίδιου του ΚΚΕ, ακόμη και την οικονομική του χορηγία! (Έτσι σκέφτηκα εγώ!…) Και μάλλον θα λειτουργούσε υπέρ του, τώρα που βιώνει  την κατρακύλα στην κρίση του ελληνικού λαού.
--- Το έργο είναι ιστορικό και ως εκ τούτου διαχρονικό. Σαν να το έγραφα σήμερα.
--Ωραία ως εδώ; Φίνα…
Κώστας Καζάκος

Σκέφτηκα, λοιπόν, να το δώσω να το διαβάσει ο Κώστας Καζάκος, μέλος του ΚΚΕ και βουλευτής του μέχρι την τελευταία εκλογική καταρράκωση του (απο-κόμματος πια;) και από τους «τελευταίους»  μ ε γ ά λ ο υ ς  του ελληνικού θεάτρου. Το διάβασε, του άρεσε πολύ ως θεατρικό έργο, αλλά…ΑΛΛΑ έπρεπε (!) να περάσει κι απ΄την έγκριση του Πολίτμπουρου! Πέρασε κάνας  χρόνος κι ακόμη δεν ήξερε τι να κάνει, μάλλον με όποιους θα το είχε συζητήσει θα του είπαν «τι θες τώρα να μπλέξεις;» Το συζητάει και με την Γενική Γραμματέα κι η κουβέντα κατέληξε σε κάποιο προσωπικό ραντεβού μαζί μου. Και πήγα. Μαζί και ο Καζάκος. Τι είπαμε;

Αλέκα Παπαρήγα

Επί της ουσίας σχεδόν τίποτα. Η Αλέκα Παπαρήγα ως περισπούδαστη φιλόλογος της Οργουελικής (Σταλινικής, δηλαδή) «διπλής γλώσσας» (άλλα λέμε κι άλλα υπονοούμε κι ο νοών νοήτω, ειδάλλως… φευ!) μας είπε «κάντε όπως νομίζετε, ανεβάστε το αν θέλετε, εγώ όμως δεν συμφωνώ».

ΚΚΕ

Αποτέλεσμα; ΟΥΤΕ ο Κώστας Καζάκος ανέβασε το έργο! Φαίνεται πως μάλλον αποφάσισε κι αυτός πως το έργο μου είναι αντικομουνιστικό, οπορτουνιστικό, σεχταριστικό, προβοκατόρικο,  ενάντια στο ΗΘΟΣ και τους Αγώνες του τιμημένου ΚΚΕ. Και μόνο να τον απείλησαν ότι δεν θα πατήσει το πόδι του στο θέατρο κανένας «σύντροφος» (σύμφωνα με τη «γραμμή») θα ήταν αρκετό για να αποφασίσει να ανεβάσει έργο του Μπρεχτ ελπίζοντας στην μαζική προσέλευση των συντρόφων για την οικονομική υποστήριξη της παράστασης. (Κώστα Καζάκο, εγώ σου έδωσα να ανεβάσεις ένα έργο που θα έτρεχαν να το δούνε, γιατί μιλάει  για  Μ Α Σ, για το χτες και το σήμερα το ΔΙΚΟ ΜΑΣ. Άρα, και για το ΑΥΡΙΟ.)
Κι έτσι – πενήντα χρόνια μετά την σταλινική «εκκαθάριση» του Καραγιώργη, εξήντα (63!)χρόνια από τον εμφύλιο και τριάντα τέσσερα (34!) δικά μας χρόνια από τότε που το έγραψα- παραμένει στο σκοτάδι του συρταριού μου ένα θεατρικό έργο (υπεύθυνη συγγραφική και ιδεολογική κατάθεση του συγγραφέα στο ελληνικό δραματολόγιο)«απαγορευμένο» από το κόμμα που διαδηλώνει υπέρ της ελευθερίας του λόγου, υπέρ του πολιτισμού, υπέρ της Ιστορικής αλήθειας και…πράσινα άλογα! (Άμα δεις πράσινο άλογο τότε να πειστείς και γι αυτά που «αγωνίζεται» το ΚΚΕ.)
Άρης Βελουχιώτης
Συμπέρασμα: το έργο είναι… ελεύθερο (τρομάρα μας!) και όποιος θέλει να το ανεβάσει καλοδεχούμενος. (Με τον…πόλεμο του ΚΚΕ, βεβαίως βεβαίως! ) «Ο Ζντάνοφ ζει – αυτός τους οδηγεί.»

Αφίσα

Πολύ θλίψη, ρε παιδάκι μου! Από παντού θλίψη και κατάθλιψη…
Υ.Γ. Και μη μου πείτε τώρα –«σύντροφοι ανακριτές» κατά Άρη Αλεξάνδρου - πως, τάχα, συκοφαντώ το Κόμμα του Λαού, ε; Πως είμαι πράκτορας ξένων συμφερόντων που επιδιώκουν την υποδούλωση του λαού μας; (Τριάντα τέσσερα χρόνια το΄κανα γαργάρα. Ετώρα μου ήρθε εμετός.) Σκεφτείτε καλύτερα – αν βολεύει την αυτοκριτική σας δεινότητα – ποιους εξυπηρετεί αυτή και μόνο η ελεύθερη και δημοκρατική παρουσία σας στο πολιτικό και κοινωνικοοικονομικό γίγνεσθαι της Ελλάδος. ΓΙΑΤΙ υπάρχετε ΑΚΟΜΗ και ΣΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ- γελώντας σαρδόνια! -  να προπαγανδίζετε την «ανατροπή του καπιταλισμού», την «δικτατορία του προλεταριάτου» και «ο Λαός στην Εξουσία»; ΠΩΣ; Με τα κουκιά;  (Λικβινταριστές, δηλαδή;)
Μήπως είστε ΑΚΟΜΗ μια «παραπλανητική εναλλακτική λύση, την οποία το αστικό πολιτικό σύστημα αξιοποιεί για να οργανώσει το τσάκισμα του κινήματος, το χτύπημα του ριζοσπαστισμού, της επαναστατικής διάθεσης και θέλησης, για να προλάβει ή να ματαιώσει, για όσο διάστημα μπορεί, την ανατροπή του»;
με αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Γιώργος Σκούρτης   Αύγουστος - Δεκέμβριος 2012

wibiya widget