Sunday, January 4, 2015

Απο τη λαοθάλασσα ,που έτρεξε στο Γιώργο και στο ΚΙΔΗΣΟ (VIDEO-Φωτογραφίες)

''Σωστή ''λιμνοθάλασσα"είμαστε σήμερα"λέει ένα γεροντάκι με υγρά μάτια, την ώρα που έβλεπε να περνάει απο δίπλα του ένας ατέλειωτος λαός που ποτέ δεν ξαναείδε το ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΠΕΝΑΚΗ..
.."Και λιμνοθάλλασσα ,είμαστε και λαοθάλασσα γίναμε και Ευρωθάλασσα θα γίνουμε" του απάντησε με αυτοπεποίθηση μια κοπελιά που περνούσε δίπλα του..



Όλοι είπαν κάτι γι αυτή την πρώτη συγκέντρωση,γι αυτό το ξεκίνημα και το ΚΙΝΗΜΑ  που πολλοί έχασαν τον ύπνο τους και τρέχουν να χαλάσουν ακόμα και την ιστοσελίδα του..και άλλοι απάντησαν με βουβά δάκρυα χαράς..



"Επι τέλους ..επι 2 χρόνια μας έκαναν να ντρεπόμαστε οι αλήτες..και να χάσουμε κάθε ελπίδα.. Ούτε το όνομα Παπανδρέου δεν μπορούσαμε να πούμε..Α να χαθούνε .. Σήμερα απελευθερωθήκαμε..

"Τούτος ο λαός αφέντη μου..δεν ξέρει πολλά λόγια.."





1 comment:

  1. Όλο τον κόσμο Βιντεοσκόπησες Φίλε Δημήτρη,(Πράγμα πολύ καλό βέβαια) Ακόμα και συντρόφους που δεν είχα δει ούτε στην Αίθουσα όπου είχα πάει από πολύ νωρίς αλλά ούτε και απ' έξω πριν και μετά στην έξοδό μας. Μέχρι και τον Καλογερά είδα στο βίντεο. Εγώ πως σου ξέφυγα από τον φακό σου, αλλά και ολόκληρη η ομάδα μου. Η Αλήθεια είναι πως ούτε εγώ σε είδα, αλλά εγώ δικαιολογημένα γιατί δεν μπορούσα να δω πίσω από τους Προβολείς. Ας είναι. Τουλάχιστον δείχνεις όλη αυτή τη Λαοθάλασσα και δεν πειράζει που δεν βγήκαμε εμείς στο Γυαλί. Να είσαι καλά παλιέ φίλε αν και ήθελα να σε δω και να τα πούμε λίγο μετά από τόσα χρόνια που έχουμε να συναντηθούμε. Δεν πειράζει σε κάποια άλλη φάση σε κάποιο άλλο μετερίζι θα βρεθούμε Σίγουρα.!!!

    ReplyDelete

wibiya widget