Tuesday, December 24, 2019

Μας "δούλευε¨" η Πάουλα.Δεν είναι τσιγγάνα! VIDEO.

Η Πάολα ήταν καλεσμένη στην εκπομπή, «Ενώπιος Ενωπίω» και αποκάλυψε γιατί είχε πει ψέματα στο παρελθόν ότι είναι τσιγγάνα! Αρχικά, η τραγουδίστρια τόνισε:

«Δεν είναι αλήθεια ότι είμαι τσιγγάνα, στον λόγο της τιμής μου, στο θεούλη που πιστεύω».

Και συνέχισε λέγοντας: «Εγώ το είπα μόνη μου, εγώ το δημιούργησα.

»Να ξεκινήσω την ιστορία από την αρχή; Από τους φίλους που είχα τσιγγάνους;

»Γενικά εγώ είμαι κατά του ρατσισμού και όλοι λέμε ότι δεν είμαστε ρατσιστές αλλά εγώ έχω δει ότι οι περισσότεροι είναι ρατσιστές.

»Είναι ντροπή. Είναι αίσχος.

»Είναι φίλοι μου, τους έχω ζήσει, είναι πανέμορφα πλάσματα.

»Εγώ τους ζηλεύω. Δεν μπορώ να πω ότι δεν με ξενερώνουν και με αρκετά από αυτά που κάνουν.

»Δεν είναι όλοι όμως έτσι.

»Ξενερώνω γιατί τους υποστήριξα πολύ και τους υποστηρίζω και να ξέρουν ότι τους αγαπώ τους τσιγγάνους»!

Και υπογράμμισε: «Η μαμά μου ήταν αυτή που όταν το άκουσε έγινε πόλεμος στο σπίτι.

»Η μαμά μου δεν ήθελε να της αλλάξεις ταυτότητα, ο μπαμπάς μου επειδή είναι σαν και εμένα, δέχτηκε αυτή την ιστοριούλα που έφτιαξα από την ψυχή μου.

»Ήταν η ανάγκη μου αυτή. Ήξερα την δική μου διαδρομή ότι θα έλαμπε. Το ήξερα από μικρή.

»Είμαι πολύ γειωμένη με αυτό που συμβαίνει, ήταν η δική μου διαδρομή, ποτέ κανείς δεν θα μπορούσε να την αλλάξει!».

Και κατέληξε λέγοντας: «Δεν μπορούσε κανένα εμπόδιο να την αλλάξει. Πέτυχα το στόχο μου.

»Δεν είναι αλήθεια ότι γέμιζαν τα μαγαζιά που εμφανιζόμουν τσιγγάνοι, αλλά ερχόντουσαν όμως.

»Ό,τι πονάει το αγαπούν. Όταν έμπαιναν μέσα ένιωθα πολύ όμορφα γιατί καταλάβαινα ότι έχουν φάει την ιστορία μου.

»Έκανα σολάριουμ για να φαίνομαι τσιγγάνα, ντυνόμουν ανάλογα, φερόμουν ανάλογα.

»Όταν είδα μετά από τέσσερις ημέρες σε μεσημεριανή εκπομπή κουίζ “Ποια τραγουδίστρια είναι τσιγγάνα;”. Λέω έγινε κουίζ αυτό το θέμα; Έχω πετύχει.

»Έγινε αυτό που ήθελα. Όταν γύρισα βέβαια στο σπίτι μου, είχα σοβαρό πρόβλημα και αυτός που μπορούσα να στηριχτώ ήταν ο μπαμπάς μου».
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ 

No comments:

Post a Comment

wibiya widget