Tuesday, July 24, 2012

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ πριν 88 χρόνια γεννήθηκε ο ΘΟΔΩΡΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ,πρωτος Έλληνας δήμαρχος και βουλευτης

O Θεόδωρος Σιδηρόπουλος αγορεύει κατα την ημέρα της αδελφοποίησης της Μελβούρνης με τη
Θεσσαλονίκη  14-3-1984

Σήμερα (24-7-2012) συμπληρώνονται 88 χρόνια απο τη γέννηση του Θεόδωρου Σιδηρόπουλου ,του πρωτου Έλληνα δημαρχου και βουλευτή στην περιοχή της Μελβούρνης. Ο Θοδωρής ήταν ένας υπέροχος άνθρωπος και αγωνιστής και τόσο ο Ελληνισμός όσο και το Εργαικό Κόμμα τον τίμησαν δεόντως όσο βρισκόταν στη ζωή.. Σύντομα θα παρουσιάσουμε ένα αφιέρωμα με τον Θοδωρή,τον αξιωματικό του ΕΛΛΑΣ που δόξασε Κατερίνη και Ελλάδα.
Πατηστε παρακάτω και δειτε τί γραφουν στη Βουλη της Βικτωρίας γι αυτον και το έργο του..http://www.multiculturalarts.com.au/events2007/theo_sidiropoulos_background.pdf

Όταν η δημοκρατία γιόρταζε... 24-7-74







































Ρεπορτάζ: Κωνσταντάτου Μαριάνθη

Κανονικά τέτοιες ημέρες, σε άλλες εποχές, όλη η πολιτική και κοινωνική ελίτ του τόπου
 θα περίμενε τον αγγελιοφόρο της Προεδρίας της Δημοκρατίας να παραδώσει τον μεγάλο
 λευκό φάκελο με την πολυπόθητη πρόσκληση, τυπωμένη σε ακριβό χαρτί, για τη δεξίωση
 στους κήπους του Προεδρικού Μεγάρου για τον εορτασμό της αποκατάστασης της
δημοκρατίας.

1982: Ο Γιάννης Αλευράς, πρόεδρος της Βουλής, ο Κωνσταντίνος Καραμανλής,
 η Μαργαρίτα Παπανδρέου, η Εύα Ζησιμίδου, πρώτη σύζυγος του Γιώργου 
Παπανδρέου, και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Δημήτρης Μαρούδας




Οι «κυρίες των κυρίων» θα είχαν έτοιμα τα πανάκριβα εντυπωσιακά σύνολα που θα
 φορούσαν για να συγκεντρώσουν τα βλέμματα των παρισταμένων και τα φλας των
 φωτογράφων πάνω τους, αφού η καθιερωμένη εκδήλωση τα τελευταία χρόνια είχε
 μάλλον χάσει τον πραγματικό της χαρακτήρα, θυμίζοντας περισσότερο πασαρέλα
παρά εθνική επέτειο για να τιμηθεί η αποκατάσταση της δημοκρατίας μετά την επταετία
της χούντας. Στην Προεδρία της Δημοκρατίας, σεφ, σερβιτόροι, κηπουροί, οι κυρίες των
 δημοσίων σχέσεων και το γραφείο Τύπου θα δούλευαν πυρετωδώς αρκετές εβδομάδες
 νωρίτερα για να είναι όλα άψογα, ενώ η ορχήστρα της ΑΣΔΕΝ θα έκανε τις τελευταίες
πρόβες πριν από τη μεγάλη ημέρα.

1982: Ο πρωθυπουργός Ανδρέας Παπανδρέου με την τότε σύζυγό του Μάργκαρετ



Τίποτα όμως δεν θα είναι το ίδιο τη φετινή χρονιά. «Η εκδήλωση για την επέτειο
αποκατάστασης της δημοκρατίας δεν θα πραγματοποιηθεί φέτος. Το επιβάλλει η
 δοκιμασία που περνά ο ελληνικός λαός», αναφέρει η λιτή ανακοίνωση της
 Προεδρίας της Δημοκρατίας, που βάζει τελεία σε έναν θεσμό που ξεκίνησε το 1975.

1986: Η Μαρία Δαμανάκη, η νεότερη τότε βουλευτής του Κοινοβουλίου, μαζί
 με τον γ.γ του ΚΚΕ Χαρίλαο Φλωράκη, ο οποίος την ξεναγεί στους κήπους του
 Προεδρικού Μεγάρου.



Οι κήποι της Προεδρίας φέτος θα παραμείνουν κλειστοί στις 24 Ιουλίου, κρατώντας
 επτασφράγιστα τα μυστικά 35 δεξιώσεων. Μέχρι νεωτέρας. Η πρώτη επέτειος για την
 αποκατάσταση της δημοκρατίας, το 1975, γιορτάζεται στην Πνύκα, παρόντος του
 Προέδρου της Δημοκρατίας Κωνσταντίνου Τσάτσου. Ανήμερα της επετείου κηρύσσεται
 αργία για τις δημόσιες υπηρεσίες και τις τράπεζες. Ο θεσμός της δεξίωσης στον κήπο 
του Προεδρικού Μεγάρου ξεκινά την επόμενη χρονιά, 24 Ιουλίου 1976, με
οικοδεσπότη τον Κωνσταντίνο Τσάτσο.

1981: Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής με τον Δημήτρη Χορν




1982: Πηγαδάκι εκδοτών της εποχής. Αλέκος Φιλιππόπουλος, διευθυντής της 
εφημερίδας «Εθνος», Γιώργος Μπόμπολας, εκδότης της εφημερίδας «Εθνος», 
Γιώργος Βότσης, αρθρογράφος της «Ελευθεροτυπίας», και Κίτσος Τεγόπουλος,
 εκδότης της «Ελευθεροτυπίας»


1990: Το κλίμα στη δεξίωση είναι βαρύ. Στην πολιτική ζωή κυριαρχεί το σκάνδαλο
 Κοσκωτά. Ο Ανδρέας Παπανδρέου έχει μόλις παντρευτεί τη Δήμητρα Λιάνη, η οποία εμφανίζεται για πρώτη φορά στο Προεδρικό Μέγαρο, με εμπριμέ φόρεμα, συγκεν
τρώνοντας όλα τα βλέμματα. «Τελικά είσαι καλύτερη ζωντανή», της είχε πει τότε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής






 2008: Ο Αλέξης Τσίπρας, φορώντας μπλου τζιν, εμφανίζεται στο Προεδρικό
 Μέγαρο συνοδευόμενος από την 22χρονη Καντίζα Σανκόχ από τη Σιέρα Λεόνε,
 θέλοντας με αυτό τον τρόπο να υποστηρίξει τα δικαιώματα των παιδιών μεταναστών.   


1997: Ο Θεόδωρος Πάγκαλος, τότε υπουργός Εξωτερικών, στην πρώτη του 
επίσημη εμφάνιση με την εντυπωσιακή σύζυγό του Χριστίνα Χριστοφάκη.  



2008: Το σκάνδαλο του Βατοπεδίου βρίσκεται ψηλά στην ατζέντα της επικαιρότητας
 και ο Κάρολος Παπούλιας στην ομιλία του στηλιτεύει τα φαινόμενα διαφθοράς.
 Ο Άκης Τσοχατζόπουλος και η σύζυγός του Βίκυ Σταμάτη είναι παρόντες στη
 δεξίωση και χειροκροτούν την ομιλία του Προέδρου.  

Δημοσιεύθηκε στις  24/7/2012 1:49:00 μμ στην εφημερίδα Real.gr

Monday, July 23, 2012

Μελβούρνη¨: ΕΛΛΗΝΙΔΑ την έθαψαν με άλλον αντι του άνδρα της και του γιού της..!

Kathleen Papatriandaphillou
Αδελφές Marlene και Ελένης στην ταφόπλακα της οικογένειας. Εικόνα: Chris Scott Πηγή: Herald Sun

ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ Η ΜΑΜΑ ΘΑΦΤΗΚΕ ΜΕ ΕΝΑΝ ΞΕΝΟ
Μια Έλληνική οικογένεια της Μελβούρνης απαιτεί να μάθει γιατί η μητέρα τους θάφτηκε στον ίδιο τάφο με έναν άγνωστο άνδρα και όχι με το σύζυγότης και τον γιό της.
Το θέμα αυτό έγινε πρωτη είδηση στο σημερινή ,μεγαλύτερη σε κυκλοφορία εφημερίδα της Μελβούρνης  HERALD SUN  που βλέπετε εδώ.
Η Kathleen Papatriandaphillou κατά λάθος θάφτηκε με έναν ξένο αντί του συζύγου και του γιου της σε παρακείμενο τάφο στο νεκροταφείο Πρέστον.
Ο γιος της θανούσης  κ. Steve Παπάς, ισχυρίζεται ότι οι διαχειριστές  του νεκροταφείο αρχικά αρνήθηκαν ότι είχε γίνει.λάθος..
«Στην αρχή έλεγαν« Δεν κάνουμε λάθη »και αργότερα η στάση τους ήταν« Big Deal,σιγά το πράγμα που τάφηκε σε  λάθος τάφο. Θα τη μεταφέρουμε »,  είπε ο κ. Παπάς.
Kathleen Papatriandaphillou
Kathleen Papatriandaphillou κατά λάθος θάφτηκε με έναν ξένο αντί του συζύγου της. Πηγή: Herald Sun

"Δεν έχουν ποτέ  παραδέχθεί  άμεσα την ευθύνητους  και δεν ζήτησαν συγγνώμη "
Ο κ. Παπάς είπε ότι οι αξιωματούχοι του  νεκροταφείου αρνήθηκαν το αίτημα  να πληρώσουν  για την παροχή συμβουλών για τα ψυχικά τραύματα των μελών της οικογένειας.
Και ο χάρτης που προσδιορίζει τους τάφους στο νεκροταφείο δεν εχει ακόμη τροποποιηθεί για να δείχνει  με ακρίβεια την τελευταία κατοικία της μητέρας του.
Οι δικηγόροι που ενεργούν για λογαριασμό των νεκροταφείων   ζήτησαν συγγνώμη σε μια επιστολή, αλλά όπως  δήλωσε ο κ. Παπάς ,ειπαν  «δεν είναι υποχρεωμένα τα νεκροταφεια να παρέχουν συμβουλές παρηγοριάς.."
Τα παιδιά της κας Papatriandaphillou επέλεξαν την περασμένη εβδομάδα να μην προχωρήσουν με την αγωγή αποζημίωσης κατά το VCAT αφού είπαν ότι είχαν ελάχιστες πιθανότητες επιτυχίας.
"Δεν ήταν ποτέ για τα χρήματα ούτως ή άλλως," είπε ο κ. Παπάς χθες.
"Αυτό που πραγματικά ήθελε ήταν μια προσωπική συγγνώμη, μια εξήγηση για το πώς συνέβη και κάτι που θα κάνει για να διορθώσει το πρόβλημα και να βεβαιωσουν ότι δεν θα συμβεί ξανά."
Ο κ. Παπάς είπε ότι 
"Για μήνες μετά που άνοιξαν τον τάφο του μπαμπά, είχα ένα επαναλαμβανόμενο όνειρο, στο οποίο υπήρχαν σειρές από τάφους που δεν έχουν τα μνημεία τους," .
"Θα ήθελα να αρχίσει η αναζήτηση για τα ονόματα και στη συνέχεια το κεφάλι θα πεταγονταν  έξω από το έδαφος.
"Ήταν φρικτό".
Η κ. Papatriandaphillou, 82, θάφτηκε στο νεκροταφείο Preston στις 25 Σεπτεμβρίου 2009, υποτίθεται ότι στο ίδιο μνήμα  με το σύζυγό της, Στιβ, και ο γιος του Έρνεστ, ο οποίος πέθανε στα 14.
Η οικογένεια τοποθέτησε  μία ταφόπλακα για τον τάφο, που είχαν διακοσμημένο με βότσαλα και  λουλούδια, αλλά  είχε ανεγερθεί σε λάθος τάφο.
Φωτογραφίες που ελήφθησαν κατά τη διάρκεια της κηδείας της μητέρας τους επιβεβαίωσε το λάθος.
Στις 10 Δεκεμβρίου 2010 - μετά απότο άνοιγμα  του τάφου του πατέρα τους  για να επιβεβαιώθηκε ότι η . Papatriandaphillou δεν ήταν μέσα ,το σώμα της έχει εκταφεί από  παρακείμενο τάφο - κι έτσι θάφτηκε για δεύτερη φορά.
οι υπευθυνοι του νεκροταφείοιυ θα δώσουν για την αποκατάσταση 10.000 δολλάρια 
Ο κ. Παπάς επεσήμανε εκατοντάδες ανώνυμους τάφους στο νεκροταφείο χθες.
«Αναρωτιόμαστε πόσοι άλλοι  άνθρωποι είναι σε λάθος τάφους», είπε.
Η αδελφή του, Ελένη Άντερσον, είπε πως οι έρευνες δεν είχαν εντοπίσει  ζωντες  συγγενείς του Ιωάννη Loughron, του άνθρωπος που θάφτηκε δίπλα στον τάφο  από το 'οικόπεδο' της οικογένειας.

ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ:Την Πέμπτη."ΗΤΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ"και τη Δευτέρα "ΝΙΚΗ"!! Τί συμβαίνει;

Aντε τωρα να αποδειξεις ότι δεν είσαι ...ελέφαντας.
Δειτε με τι φλογερό πάθος γράφει ο ..πολιτικός συντάκτης του ΝΕΟΥ ΚΟΣΜΟΥ  για την ΗΤΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΙΚΩΝ την περ.Πέμπτη 19 ιουλιου

Τέτοιες προβλέψεις και εκτιμήσεις......για να χτυπηθεί μια Ελληνίδα!!!! πού πάμε βρε παιδιά..;

Τι λέει σήμερα;  Ειλικρινά δεν ξέρω αν ο φίλος μου ο Κωσταντής πιστεύει ότι όλη η παροικία πήγε πλέον με τους Φιλελευθερους και  προκαλεί αηδία σε όλους το  κυβερνών Εργατικό Κόμμα. Αν και η νικήτρια  του Εργατικού Κομματος είναι Ελληνίδα, στην μεγάλη έκδοση της Πέμπτης δεν υπήρχε φωτογραφία της .Μόνο σήμερα κ ιόταν ειδαν ότι κερδίζει μπηκε κατόπιν εορτής...
Καλά ο Κωσταντής έχει μπερδέψει τα κομματικά του με τη δημοσιογραφία και μάλλιστα σε μια προεργατική εφημερίδα.. Οι άλλοι;Κανένας δεν μπορει να δεί ότι άλλο είναι το επιθυμητό και άλλο το εφικτό;

ΔΕΙΤΕ αν ακόμα αντέχετε  το κείμενο στην ηλεκτρονική σελίδα του ΝΚ..


η ελληνικής καταγωγής υποψήφια του Εργατικού Κόμματος, Τζένιφερ Κάνις
        Η εκλεγείσα ομογενής 
υποψήφια του Εργατικού Κόμματος, 
Τζένιφερ Κάνις, με το γιο της Blake

23 Jul 2012 
Μετά την καταμέτρηση του 70% περίπου των ψήφων, η ελληνικής καταγωγής υποψήφια του Εργατικού Κόμματος, Τζένιφερ Κάνις, προειγείται οριακά κατά 750 ψήφους
"Ευτυχώς εσύ έφυγες νωρίς σύντροφε"



Τράγος,τραγωδία και τραγούδι. Του Θωμά Ηλιόπουλου*


ΘΩΜΑΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

      


Η τραγωδία είναι μία μορφή σοβαρού δράματος ο ήρωας του οποίου υποφέρει και στο τέλος πεθαίνει, αλλά ο τρόπος με τον οποίο δίνεται στον θεατή τον οδηγεί σε ψυχική απολύτρωση και όχι σε απελπισία. Αυτή είναι η ηθική κάθαρση.
Η αντίληψη αυτή –η άκρως διδασκαλική– διαμορφώθηκε από τους τρεις μέγιστους Αθηναίους τραγικούς ποιητές μας του 5ου αιώνα π.Χ., τον Αισχύλο (525-456), το Σοφοκλή (496-406) και τον Ευριπίδη (485-407). Είναι αυτοί οι οποίοι έβαλαν το λαμπρό φωτοστέφανο στον αιώνα τους και με τη λάμψη του πνεύματος, ο αιώνας αυτός ονομάστηκε χρυσούς. Λάμπει μέχρι σήμερα και θα λάμπει στον αιώνα τον άπαντα και ως τέτοιο θα τον ανακαλύπτει κάθε γενιά του μέλλοντος. Θα γοητεύει για πάντα με το φιλελεύθερο πνεύμα του.
Με το πνευματικό και συλλαβικό μας ελληνικό αλφάβητο σώθηκαν για μας μέχρι σήμερα πολύ λίγες από τις τραγωδίες τους. Εάν τις είχαμε όλες το φως θα ήταν εκθαμβωτικό. Και οι λίγες, όμως μας φτάνουν, και αυτές μόνο αναγεννήθηκαν στη μεγάλη εποχή της πνευματικής αποκάλυψης της ανθρωπότητας. Και αυτό έγινε στην εποχή που η παγκόσμια ιστορία την ονόμασε Αναγέννηση, η οποία άρχισε στη Δυτική Ευρώπη από τον 14ο έως και τον 16ο αιώνα. Εδώ έχουμε την αναβίωση στη σκέψη, στους τρόπους και τους κανόνες των καλών τεχνών, στην αρχιτεκτονική, τη ζωγραφική, στα γράμματα. Αυτήν την Αναγέννηση οι Ευρωπαίοι ονόμασαν Δυτικό Πολιτισμό που δεν είναι παρά η γνήσια Ελληνική Παιδεία και πολιτισμός.
ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ
Η αρχαία μας Ελληνική τραγωδία γεννήθηκε από τα λυρικά και θρησκευτικά άσματα που τραγουδούσε ο χορός μπροστά και γύρω από το βωμό του Διόνυσου. Οι χορευτές παριστάνονταν ως οπαδοί του Διόνυσου και όχι ως οι σημερινοί πιστοί. Εμφανίζονταν σαν Σάτυροι, τραγουδούσαν και ήταν ντυμένοι σαν τράγοι, γιατί οι τράγοι συνήθως, είναι αρχηγοί και οδηγούν τα κοπάδια ή ποίμνια. Έτσι γεννήθηκε η λέξη μας τραγωδία: Τράγος συν ωδή (τραγούδι) = ωδή τράγων και να’ σου η τραγωδία μας.
Από το τραγούδι των τράγων (τραγωδία), η παράσταση μεταμορφώθηκε σε δράμα. Εδώ μπήκαν οι υποκριτές και αργότερα επειδή αυτοί έκαναν το ήθος και την ηθική, ονομάστηκαν ηθο-ποιοι δηλ. αυτοί που διαπλάθουν το χαρακτήρα του ανθρώπου στη σκηνή επάνω. Βαθμηδόν ο διάλογος των ηθοποιών έγινε ανεξάρτητος και από το χορό, και η τραγωδία άρχισε να μοιάζει με το δράμα όπως το γνωρίζουμε σήμερα.
Στο δράμα υπάρχει η σύγκρουση μεταξύ των επιθυμιών του ανθρώπου και των αιώνιων νόμων, μεταξύ της ανθρώπινης ψυχολογίας και του φυσικού πεπρωμένου. Η λυρική ποίηση έφερε τα ηθικά διλήμματα και όλη τη μυθολογική θεολογία και ο φθαρτός άνθρωπος προσπαθεί να βρει ένα λογικό ειρμό στη σύγκρουση. Έτσι η θεατρική τραγωδία έγινε το μεγάλο σχολείο για να μας διδάξει και μάλιστα ηθική. Δεν χρειάζεται ένας Θεός να μας πει τι είναι καλό ή κακό, ηθικό ή ανήθικο. Όλοι μας έχουμε τα ανθρώπινα όργανα να φτάσουμε σε λογικά συμπεράσματα. Η θεατρική τραγωδία μάς αποκαλύπτει τα κρυφά μονοπάτια για να καλλιεργήσουμε και να βελτιώσουμε το ανθρώπινο πνεύμα να φτάσει σε υψηλότερα στάδια ανθρώπινης σύλληψης.
ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ
Ο Αριστοτέλης (384-322) ο τελειωτής της Ελληνικής φιλοσοφίας, ο οποίος έζησε εκατοντάδες χρόνια μετά τη σύλληψη της ιδέας της τραγωδίας στην «Ποιητική» του, μάς δίνει έναν ορισμό της τραγωδίας ο οποίος αρχίζει ως εξής: «Έστιν ουν τραγωδία μίμησης πράξεως σπουδαίας και τελείας…». Το κατανοούμε αυτό και σήμερα, όπως το συνέλαβε και μας το άφησε γραμμένο. Η κατανόηση του ορισμού του Αριστοτέλη μάς έδωσε όλες τις σκέψεις και ιδέες οι οποίες ήδη αναφέρθηκαν στην εισαγωγή του παρόντος δοκιμίου.
Απομένει εδώ να συμπληρώσουμε πως μέσα από την αφυπνιστική δύναμη της τραγωδίας, το ανθρώπινο πνεύμα ανέβηκε σε νέα στάδια της ύπαρξης του και με μουσική επένδυση το τραγούδι έγινε έντεχνο ερωτικό, πολιτικό, κλέφτικο και με όποιο άλλο επίθετο θέλετε να το αρμονίσετε. Η λέξη τραγούδι κρατάει μέσα της όλη την ιστορία μας.
Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ
Όταν το 1623 εκδόθηκαν τα Άπαντα του Άγγλου ηθοποιού, ποιητή και κορυφαίου δραματογράφου Ουίλιαμ Σαίξπηρ (Shakespeare), αυτά εκδόθηκαν ως «Comedies, Histories & Tragedies», (Κωμωδίες, Ιστορίες και Τραγωδίες). Εδώ βλέπουμε πανηγυρικά το λαμπρό και πραγματικό θρίαμβο της αθάνατης ελληνικής μας γλώσσας. Αν βγάλετε τις ελληνικές λέξεις- τι κρίμα- ο Σαίξπηρ θα περπατάει… ακέφαλος.
ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΜΥΘΙΟ ΜΑΣ
Εάν ρωτούσαμε τον ίδιο το Σαίξπηρ να ονομάσει τη στήλη τούτη- μετά από πολλή σκέψη- θα συμφωνούσε πλήρως και ρητώς με το σημερινό της όνομα. Μόνο με την ελληνική γλώσσα ο άνθρωπος άφησε το νηπιακό στάδιο και ενηλικιώθηκε. Καταλαβαίνουμε όλοι μας το τι θα πει αυτό και το σθένος που κουβαλάει αυτή η σκέψη;


*Ο ΘΩΜΑΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ είναι
 εκπαιδευτικός στη Μελβούρνη 
 και αρθρογράφος σε ομογενειακά 
και Ελληνικά έντυπα.

Without You (Δίχως εσέ)Με την Ανθή Σιδηροπούλου,τραγούδι. Music by Arthur Rorris/Poetry by Nikiforos Vrettακος...


Ένα τραγούδι που θα σας αρέσει..Ειναι δημιουργία Ελλήνων της Αυστραλίας, σε στίχους του Νικηφόρου Βρεττάκου.

ublished on 20 Jul 2012 by 
Without You (Δίχως εσέ) is the fourth track of a new CD titled Echoes - Αντιλαλιες.
The music has been composed, arranged and produced by Arthur Rorris with the poetry of Nikiforos Vrettakos, Vocals by Anthea Sidiropoulos, Cellist Kaija Upenieks, guitarist Ann Lehmann. More information about the CD can be found at www.arthurrorris.com
Studio Photography by Nick Canosa. CD Cover image is based on the National Resistance Monument 1997, Greece used and altered with the permission of the artist, Aggelika Korovessi.

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Ο παππούς και ο 20άρης!!!


Πάει ένας εικοσάρης για ψάρεμα δίπλα σε έναν παππού ογδοντάρη...
Μετά από δύο ώρες το καλάθι του παππού τίγκα στο ψάρι ενώ του εικοσάρη ούτε λέπι !

-”Παππού, τον ρωτάει, τι δόλωμα βάζεις;”

-”Γαρίδα, παιδί μου”, απαντάει ο παππούς.

Την άλλη μέρα, να σου πάλι o εικοσάρης φορτωμένος με γαρίδες, αλλά πάλι ούτε λέπι, ενώ ο παππούς τίγκα στο ψάρι!

-”Παππού τι δόλωμα βάζεις;” ξαναρωτά ο εικοσάρης.

-”Μαρίδα, παιδί μου” απαντά ο παππούς.

-”Και πως ξέρεις ποιά μέρα τα ψάρια θα τσιμπήσουν με γαρίδα και ποια μέρα με μαρίδα;”

-”Α, είναι πολύ απλό! Όταν σηκώνομαι το πρωί και η τσουτσού μου γέρνει δεξιά, βάζω γαρίδα, άμα γέρνει αριστερά, βάζω μαρίδα, εσένα άμα ξυπνάς το πρωί, πως είναι η τσουτσού σου;’

-”Εμένα είναι όρθια ” απαντάει ο εικοσάρης

Κι ο παππούς:

-”Καλά μ@λακας είσαι και έρχεσαι για ψάρεμα ;;;

to-kounavi.gr kai 24wro.gr

 

Sunday, July 22, 2012

Άνθρωποι και εικονες της Μελβούρνης..

ΝΙΚΟΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ,μια ιστορική μορφή της Ελληνικής μελβούρνης.

ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΟΥΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΝΑ ΜΗ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ
 επειδή έιναι  Χριστιανοί  ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΚΟΣ,ΚΑΙ ΤΟ ΖΕΥΓΟΣ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΤΖΟΥΛΗΣ ΑΙΤΣΙΝΗ.

Ο Γιάννης είναι ο ιδιοκτήτης της γνωστής ταβέρνας της Μελβούρνης που φέρνει το  όνομά του ..ΓΙΑΝΝΗΣ και οι καλοφαγάδες την επισκέπτονται συχνά..

Να και μια υπέροχη αρχαία Ελληνίδα που κατάγεται απο τη Σικελία και σπουδάζει σχεδιάστρια ρούχων.. Για να πετύχει στο έργο της παίρνει μαθήματα ραπτικής απο τον μεγάλο δάσκαλο της ραπτικής τον γνωστό Πήτερ Τακτικό,που τα τζίν του φορουν σε όλη την Αυστραλία με τι φίρμα TACTICS. O Παναγιώτης έφυγε μικρός απο το Μονόλιθο της Ρόδου,αλλά απο τα δώδεκα έπιασε το ψαλίδι και δεν το άφησε ποτέ..Καλή επιτυχία κούκλα..και καλη σταδιοδρομία ..

Οι όμορφες της Μελβούρνης στην Ταβέρνα Τζίμης..

Η όμορφη Παρέα που βλέπετε  σαυτή και στις άλλες φωτογραφίες βρεθηκε χτες βράδυ  στην  Jims  Tavern ,collywood,,για χάρη της Ελληνίδας κ. Ζαβού η οποία παιρνει  άδεια εγκυμοσύνης και αποχαιρέτησε τις φίλες και συναδέλφους της του φαρμακείου SELECT ,του ROXBURG PARK..
To φαρμακείο διευθύνει ο Paul  Katsavos.
Ενθουσιασμένες απο το φαγητό και την εξυπηρέτηση οι κοπέλλες ζήτησαν να φωτογραφηθουν με το 
Γιάννη το σερβιτόρο  ,απο την εφημερίδα μας..για να δουν τις φωτογραφίες τους τόσο στην Αυστραλία,όσο και στο Ιράκ,Τουρκία, Ιταλία Ελλάδα και απ όπου κατάγονται οι γονεις τους..

Προς τιμήν της κ Ζάβου που βλέπετε αριστερά οργανώθηκε η βραδιά ,όπου   το "καλή λευτεριά" της το ευχήθηκαν ,
οι: Brunella,Nurten,Sare,Thu.Nanci,Rita,Marlin,Lisa,Orial kai Amanda..
Πάντα τέτοια να έχετε παιδιά.. και ποτέ να μη σας λείπει το χαμόγελο..

Η κ Ζαβού αποχαιρετά την Τουρκικής καταγωγής,ξανθειά  φίλη της Σάρα.

Ν α και ο κρισοφερμένος Διονύσης απο την Καλαμάτα  που δειχνει την κάρτα της ΕΦΗΜΕΡΙΣ  και δεν προλάβαινε να μας λέει τα νέα απο την Ελλάδα..και νατρέχει να προλάβει τους πολλούς πελάτες στο σερβίρισμα.

Μάθετε Ελληνικα στα παιδιά με παλιές ταινίες και ταξίδια



Η Ιωάννα Παπαγεωργίου με την 17 μηνών κόρη της σε μια πρόσφατη
 φωτογραφία τους στο αεροδρόμιο των Βρυξέλλών,ενω ετοιμάζονται να
 επιστρέψουν στο Μπρίστολ της Αγγλίας όπου και ζουν.



Οι παλιές Ελληνικές ταινίες και ιδιαίτερα οι κωμωδίες,είναι ένας καλός τρόπος να μα΄θουν τα Αυστραλογεννημένα και όλα τα Ελληνόπουλα του εξωτερικού , Ελληνικά.!! Αυτό υποστηρίζουν δάσκαλοι και γονείς που ήρθαν μικροί ή γεννήθηκαν στην Αυστραλία και τώρα ,παρ ότι αυτοί μιλανε καλά Αγγλικά και Ελληνικά  θα ήθελαν και τα παιδιά τους να είναι δίγλωσσα. Η γνωστή καθηγήτρια και ερευνήτρια στο αγγλικό σύστημα εκπαίδευσης,Ιωάννα Παπαγεωργίου,μετα απο έρευνες και προσωπικές  εμπειρίες κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα δίγλωσσα άτομα έχουν πιο ανεπτυγμένη ευφυία,λειτουργούν καλύτερα  και αποφάσισε να μιλά στην κόρη της μόνο Ελληνικά ,ενω ο πατέρας της που είναι Άγγλος θα της μιλά Αγγλικά και Ισπανικά!!!!
Η Ιωάννα πιστεύει ότι στην ακαδημαική καριέρα και στην εκπαίδευσή της την βόήθησαν πολύ η καλη γνωση της Ελληνικής και οι συχνες μετακινήσεις μεταξύ Αυστραλίας -Ελλάδας ,σε μικρή ηλικία,καθως  και η φοίτησή της και στα δύο εκπαιδευτικά συστήματα.αποκτωντας έτσι γερές βάσεις .Στα 8 χρόνια η Ιωάννα και μετα απο 2 χρόνια στο Αυστραλιανό δημοτικό σχολείο πηγε με τους γονείς της στην Ελλάδα και παρότι δεν ήξερε καλά Ελληνικά και οι δασκαλοι ρωτούσαν άν ήθελε να της κάνουν φροντιστήριο, σε λίγες μέρες τα κατάφερνε περίφημα και μάλλιστα προς έκπληξη των δασκάλων της βοηθούσε και τα άλλα παιδιά.. Επιστρέφοντας μετά απο τρία χρόνια στην Αυστραλία"πατουσε τόσο γερά" στις δύο γλώσσες που κέρδισε υποτροφία στο γνωστό Ιδιωτικό σχολείο "Λωδερ χώλ"για τα έξη χρόνια του Γυμνασίου. Να αναφερθεί μόνο ότι ανάμεσα στις ερωτησεις του διαγωνισμού υπήρχαν λέξεις με Ελληνικές ρίζες(Χέξαγκων,όκταγκων ..κ.α. που η Ιωάννα απάντησε με μεγάλη ευκολία,ενώ άλλα παιδιά πιθανόν να δυσκολεύτηκαν.. το ίδιο φυσικά συνέβη και με τη μεγαλύτερη αδελφή της Αλία Παπαγεωργίου ,η οποία διακρίνεται στα ΜΜΕ των Βρυξελλών , ενω πέρυσι ανακηρύχτηκε μεταξύ των 50 προσωπικοτήτων του Βελγίου που εργάζονται και φέρνουν αλλαγές στην Ευρωπαική πρωτεύουσα.. Μεταξύ Ελλάδας και Αυστραλίας κινήθηκε και η Αλία ενώ στα νήπια (κέαρ σέντερ),όταν πρωτοπήγε δεν ήξερε καθόλου Αγγλικά και το μόνο που κατάφερε να γράψει σε μια εργασία ήταν "My sister Ioanna" και μια άλλη μέρα ξέχασε τη ζακετούλα της και το μόνο που κατάφερε να πει στη δασκαλα της .."μάυ φανέλ".. Σήμερα αρθρογραφεί σε αγγλικά έντυπα της Ευρώπης ,παρουσιάζει παγκόσμια συνέδρια και γνωρίζει τους περισσότερους ηγέτες της γηραιάς  Ηπείρου.










Και οι δύο πιστεύουν ότι τα Ελληνικά τους βόηθησαν στο έπακρο στην καριέρρα τους.. και
ανάμεσα στα Ελληνικά ήταν και οι Ελληνικές ταινίες  ΄που έφερναν οι γονείς τους ,
οι ελληνικές εφημερίδες     και τα περιοδικά.. 

Βασικός και πολύτιμος είναι ο ρόλος των παππούδων στην εκμάθηση της Ελληνικής
 γλωσσας,αρκεί να μη μπερδεύουν Αγγλικά και Ελληνικά   και προκαλούν σύγχυση στα εγγόνια τους ..

Οι παλιές Ελληνικές ταινίες ,λένε άλλοι εκπαιδευτικοι,είναι πράγματι πολύ καλές και μεταδίδουν στα παιδιά τον παλιο τρόπο ζωής των παππούδων τους  και των γονιών τους μέσα απο γέλιο και διασκέδαση..Ιδιαίτερα ταινίες του Βέγγου,του Παπαγιαννόπουλου ,του Βουτσα, του Χατζηχρήστου και πολλών ακόμα, αν τις ιδούν με τους παππούδες τους ή τους γονείς τους φέρνουν σε μια νέα και καλή κατάσταση και η γλώσσα τους γίνεται σαν παιχνιδάκι.... 

 Οι φωτογραφίες απο τα Ελληνικά καταστήματα της Μελβούρνης 'Άθενς Βίντεο" και "Πάνθεον"

wibiya widget