Wednesday, April 16, 2014

Ψαρεύοντας για λίγα λεπτά στο ΦΒ "μεγαλοβδόμαδα"

Photo: Ουφ ασήκωτος είναι!!!....Καλημέρα!!!
Ουφ ασήκωτος είναι!!!....Καλημέρα!!!
======================


Είναι στα Γιάννενα η οδός Δόμπολη!!! Oi ανθισμενες κουτσουπιες κανουν το
 τοπιο μαγευτικο!!!!! ( φωτο απο την φιλη μας Felicita)


ΜΑΣΤΟΡΟΧΩΡΙΑ ΗΠΕΙΡΟΥ : ΠΥΡΣΟΓΙΑΝΝΗ


========================================

Καλογριανά, έτος 2013. Παλιό αυτοσχέδιο παραδοσιακό χειροποίητο παιδικό παιχνίδι, με την ονομασία< Πλιούφι. Αποτελεί μέρος ατομικής συλλογής του καταγράφοντα.


  • Δημήτριος Γιώτης Βρε Χαράλαμπε αυτό τι ακριβώς έκανε; Ότι και η τσιουφλέκα;
     · 1
  • Χαράλαμπος Τσιχτής Πρόεδρε, το "πλιούφι" ή "βροντάρα" που ήταν σχεδόν πανομοιότυπο-η με την "τσιουφλέκα", πετούσε (με τη διάκενη πίεση του αέρα) μικρούς βώλους από μασημένο σχοινί (σιτζίμι), τους λεγόμενους "τσιουτσιουμπέκους", η δε "τσιουφλέκα" μόνον νερό, (ήταν δηλαδή κάτι, σαν προϊστορικό ξύλινο νεροπίστολο).
    · 6
====================================
Ζωή ποδήλατο ...
======================================================
ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ;
Ο Σαμαράς έκλεισε την ΕΡΤ των αμέτρητων ραδιοτηλεοπτικών σταθμών.. Και νά σου τωρα ο ομοσπονδιακός Βουλευτης της Αυστραλίας 
 μας γράφει και ζητά την υποστήριξη όλων μας:
Ο Τονυ Άμποτ,(αυτος ο απίθανος που οι αυστραλοί ψήφισαν για πρωθυπουργό) κοιτάζει να σταματήσει το ΑΒC KAI TO SBS .Yπογράψετε τωρα να βοηθήσουμε να σωθούν αυτές οι εικόνες της Αυστραλίας..
Tony Abbott looks set to cut the ABC and SBS. Sign on to help save these Australian icons.
Our national broadcasters are under threat. Add your name to our petition and help protect the ABC and SBS.
SIGNUP.ANDREWLEIGH.COM

================================= Κυκλοφορεί πολύ στα ..ΙΣΤΟστέκια των αποδήμων και νεομεταναστών Ελλήνων


WITH THIS I SAY GOOD NIGHT GRAUSSIES. xxxxx

==================================
Καλόοοοοοοοο
-----------------------
Με βρισκει σημερα εξω ο πατερας μου
-εχεις λεφτα;
-οχι
-δεν πειραζει!!!!!
===========================

Mια ΚΑΛΗΜΕΡΑ απο τον ΚΥΡ για βιαστικούς οδηγούς

KYR

16-04-14 1

Tuesday, April 15, 2014

Απαράδεκτη συμπεριφορά από τον Κώστα Μπακογιάννη!

Tηλεφώνησε ο ίδιος και πίεσε (χωρίς αποτέλεσμα) την υποψήφια αντιπεριφερειάρχη Ευρυτανίας του Θ. Γιαννόπουλου να κάνει πίσω...

Yποψήφια Αντιπεριφερειάρχης Ευρυτανίας με τον Θανάση Γιαννόπουλο θα είναι η συμβολαιογράφος Μαρία Γαλανού η οποία χαίρει ιδιαίτερης εκτίμησης, πέραν κομμάτων στην περιοχή. 
Στη δήλωσή της η ίδια ανέφερε χαρακτηριστικά: Να ενημερώσω φίλους και εχθρούς, ειδικά τους τελευταίους, ότι κατά τη τελευταία διετία εμπέδωσα καλύτερα, αν και τον ήξερα, τον κανόνα που λέει ότι δεν με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό. Δικαίωμα του καθενός μας είναι να ασκεί ελεύθερα το εκλέγεσθαι χωρίς να ζητά την άδεια από κανέναν.
Όπως μαθαίνει το Ε-fimerida.com, η δήλωση αυτή έχει έντονο παρασκήνιο. 
Λίγες ώρες πριν από την ανακοίνωσή της κι ενώ το όνομα είχε διαρρεύσει, άρχισε να δέχεται πιέσεις από μητσοτακικής πλευράς να κάνει πίσω και να μην δεχτεί να είναι υποψήφια με τον συνδυασμό του Θ. Γιαννόπουλου. 
Οι πληροφορίες, απολύτως ακριβείς, αναφέρουν ότι της τηλεφώνησε και ο ίδιος ο Κώστας Μπακογιάννης. Επιδεικνύοντας απαράδεκτη συμπεριφορά, ο νυν δήμαρχος Καρπενησίου και αντίπαλος του Θ. Γιαννόπουλου για την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, της άσκησε αφόρητη πίεση να αποσυρθεί και να πάρει πίσω την υποψηφιότητά της. 
Η κ. Γαλανού όμως, δεν υπέκυψε στις πιέσεις και απάντησε στον κ. Μπακογιάννη ότι δεν κάνει πίσω και θα ανακοινώσει κανονικά την υποψηφιότητά της στο πλευρό του κ. Γιαννόπουλου. Όπερ και εγένετο. Και στην σχετική εκδήλωση έκανε αυτή την παλικαρίσια δήλωση: 
Να ενημερώσω φίλους και εχθρούς, ειδικά τους τελευταίους, ότι κατά τη τελευταία διετία εμπέδωσα καλύτερα, αν και τον ήξερα, τον κανόνα που λέει ότι δεν με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό. Δικαίωμα του καθενός μας είναι να ασκεί ελεύθερα το εκλέγεσθαι χωρίς να ζητά την άδεια από κανέναν. Να τους διαβεβαιώσω ότι μέχρι σήμερα έζησα τη ζωή μου χωρίς εξαρτήσεις και συμβιβασμούς, το ίδιο και ακόμη περισσότερο θα πράξω υπηρετώντας το δημόσιο αξίωμα το οποίο διεκδικώ.
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΣΜΥΡΝΙΩΤΗΣ

Ο μητροπολίτης Γλυφάδας "αδειαζει" το δήμαρχο."Παράνομο είναι το Νεκροταφείο όχι η ..Εκκλησια την οποία και κρατά στα παράνομα!!




"Δέχθηκα και πιέσεις να άλλαζα το περιεχόμενο του δελτίου τύπου, αλλά εγώ είπα ότι δεν γίνομαι καραγκιόζης."

Στο θέμα του αυθαιρέτου κοιμητηρίου στον Υμηττό, στην οικονομική κρίση, αλλά και στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές, αναφέρθηκε ανάμεσα και σε άλλα, ο Μητροπολίτης Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, Γλυφάδας και Ελληνικού κ. Παύλος, σε συνέντευξη που παραχώρησε  στην εφημερίδα "Παλμός της Γλυφάδας" και στην Έφη Φιλιπποπούλου.

Με αφορμή το ζήτημα που έχει ανακύψει με το παράνομο κοιμητήριο που βρίσκεται σε αναδασωτέα περιοχή της Α' Ζώνης του Υμηττού, μετά και το πρόσφατο έγγραφο του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης κ. Αγγελάκα, με το οποίο ζητείται η άμεση απομάκρυνση του νεκροταφείου από την περιοχή και η εκταφή των νεκρών, καθώς και το θόρυβο που έχει ξεσπάσει γύρω από τη Μητρόπολη, ο κ. Παύλος ανέφερε:


"Δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί ανακατεύτηκε το όνομά μου, επειδή έκανα τις ταφές. Ήταν υποχρέωση της Εκκλησίας να γίνουν οι ταφές, διότι ο νεκρός είναι ιερό πρόσωπο και πρέπει να ταφεί. Έγιναν 11 ταφές και μάλιστα αμφισβήτησαν το νούμερο. Αυτό σημαίνει ότι μου προσάπτουν κατηγορία ότι λέω ψέμματα. Ξέρετε ποιά ήταν η απάντησή μου; "Σας παρακαλώ, υπάρχουν μηχανήματα που μπορείτε να ερευνήσετε αν μέσα στον κάθε τάφο βρίσκεται πτώμα, για να αποκαλυφθεί η αλήθεια". Διέσυραν το όνομά μου. Αν υπήρξαν μερικές ταφές που έγιναν ξημερώματα ή μεσάνυκτα... έγινε η ακολουθία της ταφής κανονικά σε κάποιο ναό και πήραν οι άνθρωποι του γραφείου τελετών μετέπειτα τους κεκοιμημένους, μετέφεραν τη σορό τους και την έθαψαν...".

Σε ό,τι αφορά στην εκταφή των νεκρών, ο κ. Παύλος είπε:
"...Εκταφή δεν μπορεί να γίνει χωρίς την άδεια των συγγενών γιατί θεωρείται τυμβωρυχία και ιεροσυλία....... Υπάρχουν και πτώματα που ήταν 3 ή και 6 μήνες στα ψυγεία ως αζήτητα. Σε αυτό, πρέπει να δώσει την άδειά της η Εκκλησία. Στους άλλους, όμως, οι συγγενείς μπορούν να δώσουν άδεια εκταφής μόλις παρέλθουν τρία χρόνια. Ο ιερεύς τελεί επί τόπου τρισάγιο, που είναι η παράδοση της Εκκλησίας μας...".

Αναφερόμενος στους βανδαλισμούς που είχαν σημειωθεί στο νεκροταφείο, όταν άγνωστοι έσπασαν τους Σταυρούς και τα μάρμαρα των τάφων, ο Μητροπολίτης σημείωσε:

"...Με πίκρανε πολύ ο βανδαλισμός. Το κοιμητήριο, είτε είναι νόμιμο είτε είναι παράνομο, είναι χώρος αναπαύσεως και δεν μπορεί ο καθένας να ασεβεί... Ούτε κομμουνιστικό καθεστώς έχει η Ελλάδα ούτε είμαστε στην Τουρκία που το '55 είχαν βεβηλώσει τα κοιμητήρια της Κωνσταντινουπόλεως. Εγώ είχα κοινοποιήσει ένα δελτίο τύπου μετά από την τροπολογία του Υπουργείου και είπα ότι το κοιμητήριο να μην γίνει αφορμή να το εκμεταλλεύονται προεκλογικά κάποιοι. Το κράτος έδωσε αυτή τη λύση. Εμένα με ενδιαφέρει να μην ξαναγίνει προσβολή και ασέβεια προς τους κεκοιμημένους που βρίσκονται μέσα στους τάφους. Όταν έκανα τις ταφές είχα υποχρέωση να το κάνω. Πού θα τους πήγαινα; Και ως τοπικός επίσκοπος το έκανα αυτό...".

Ο Μητροπολίτης πρόσθεσε επίσης ότι ο χώρος του νεκροταφείου τού είχε υποδειχθεί από τον Δήμαρχο της περιοχής και υπογράμμισε ότι δεν γνώριζε τίποτα σχετικά με το καθεστώς ιδιοκτησίας που διέπει το ναό. Όπως είπε χαρακτηριστικά: "...Μας είπαν ότι εδώ είναι το νεκροταφείο. Εφ' όσον το λέει ο Δήμαρχος, ο Μητροπολίτης εμπιστεύτηκε το Δήμαρχο. 

Πού να ήξερε τι κρύβεται πίσω από αυτή την κατάσταση;... Ειδοποιήθην και βρέθηκα στις ταφές. Δεν έγιναν και οι 11 την ίδια μέρα. Έγιναν 7 και στη συνέχεια οι υπόλοιπες 4... Κάναμε τις ταφές και επέβλεπα σε ποιό σημείο θα μπει το εκκλησάκι, το οποίο είναι δωρεά της οικογενείας του κ. Μαρτίνου... 

Τοποθετήσαμε την προκάτ εκκλησία και κάναμε τα θυρανοίξια, Δεν έχει δικαίωμα κανείς να γκρεμίσει το ναό, για τον οποίο εκ των υστέρων έμαθα ότι αμφισβητείται ακόμα και η ιδιοκτησία του. Φανταστείτε ότι ιδιοκτήτης είναι ο Ερυθρός Σταυρός και δύο ιδιώτες... Ο ναός αυτός θα μείνει για τη λατρεία. Βάσει του καταστατικού χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος, μπορεί το νεκροταφείο να φύγει από εκεί, όμως το εκκλησάκι θα μείνει. Παράνομο είναι το νεκροταφείο, όχι η εκκλησία...".

Ο Μητροπολίτης Παύλος καταλόγισε ευθύνες και στην πολιτεία για το ζήτημα του νεκροταφείου, κάνοντας λόγο για παραμέληση της περιοχής, μετά την πυρκαγιά που είχε ξεσπάσει στο παρελθόν. "...Το λάθος της πολιτείας είναι όταν έγινε πυρκαγιά εκεί. Έπρεπε αμέσως να κάνουν δενδροφύτευση. Όταν ομιλείς και διατείνεσαι ότι είναι natura και χώρος πρασίνου, δεν μπορείς να το αφήνεις έτσι. Κράτος είσαι, κυβέρνηση είσαι. Ομιλείς περί του πρασίνου. Να το αντικαταστήσεις. Και με κατηγόρησαν ότι δεν είμαι υπέρ του πρασίνου. Δεν πειράζει. Τους συγχωρώ για όλα τα ψεύδη και τις κατηγορίες. Αν μου αρέσει το πράσινο εγώ το ξέρω και ο Θεός...".

Σε ό,τι αφορά στη συμμόρφωση με τις εντολές που έχουν δοθεί από την πολιτεία, ο κ. Παύλος είπε: "...Να γίνει αυτό που θα είναι νόμιμο. Δεν μπορώ εγώ να εκφέρω επίσημα γνώμη αν είναι νόμιμο ή παράνομο. Παράνομο το είπε ο υπουργός και έχει ευθύνη. Αν άλλη πλευρά της κυβερνήσεως λέει ότι είναι νόμιμο... ας τα βρούνε μεταξύ τους. Το δελτίο τύπου της Μητροπόλεως είναι σαφές. Σε μερικούς δεν άρεσε. Συνεχίζουν και χρησιμοποιούν το όνομα της Εκκλησίας και του Μητροπολίτου. Δέχθηκα και πιέσεις να άλλαζα το περιεχόμενο του δελτίου τύπου, αλλά εγώ είπα ότι δεν γίνομαι καραγκιόζης. Έγραψα αυτό που έγραψα σεβόμενος την κάθε νομιμότητα. Ο πόθος μου είναι να γίνει κοιμητήριο και κακώς τόσα χρόνια οι προκάτοχοι δήμαρχοι δεν έκαναν κινήσεις να φτιάξουν νόμιμο κοιμητήριο. Απασχολεί την περιοχή 35 χρόνια...".

Σε ερώτηση για το εάν έχει ενημερωθεί για τις μελέτες του νέου κοιμητηρίου που υπάρχουν σε ενημερωτικά έντυπα που εκδίδει ο νυν Δήμαρχος Γλυφάδας, ο Μητροπολίτης είπε: "...Έδωσε προθεσμία ένα χρόνο. Δεν βγαίνουν αμέσως τα τοπογραφικά. Εγώ δεν τα είδα ποτέ. Ούτε που μου έστειλε την τροπολογία ο ίδιος.  Από αλλού το πληροφορήθηκα. Και η τροπολογία είναι ξεκάθαρη. Μιλάει για τα ήδη λειτουργούντα, όπως της Βούλας, της Πεντέλης, του Αμαρουσίου, της Βουλιαγμένης...".

Ο κ. Παύλος αναφέρθηκε επίσης και στο έργο της Μητρόπολης, για τη στήριξη των συμπολιτών μας που πλήττονται ιδιαιτέρως από την οικονομική κρίση των τελευταίων ετών. "Όταν ήρθα στη Μητρόπολη πριν από 12 χρόνια, ιδρύσαμε ένα γραφείο "φωλιά ελπίδος" και είχαμε δύο εθελόντριες κοινωνικές λειτουργούς... Το γραφείο αυτό σήμερα λειτουργεί φουλ, συλλέγοντας τρόφιμα, φάρμακα, είδη ένδυσης και υπόδησης. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν ούτε ψωμί και περιμένουν στην ουρά. Μας βοηθά κάθε μήνα και η Ένωση Εφοπλιστών. Μας στέλνει κάθε μήνα για 190 οικογένειες κούτες με τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης... Η Ιερά Μονή Βατοπεδίου μας στέλνει 1.000 κοτόπουλα σε κάθε μεγάλη γιορτή... Η Σχολή Ευελπίδων στέλνει περίσσευμα φαγητού για τους ενδεείς... Δίνονται, επίσης έτοιμες μερίδες φαγητού... Επίσης υπάρχουν 3-4 καφετέριες που μας στέλνουν τα φαγητά της ημέρας πρωί-πρωί... Η Μητρόπολη έχει έναν βρεφονηπιακό σταθμό... Ο σταθμός είχε πολλές ελλείψεις και προβλήματα... Ο πατήρ Νικόλαος κάνει ό,τι μπορεί για να μην επιβαρύνει τη Μητρόπολη. Τα παιδιά είχαν λιγοστεύσει καθώς υπήρχαν και τέκνα που ζούσαν ατελώς, λόγω δυσκολιών πληρωμής των γονέων τους.  Τώρα ο πατήρ Νικόλαος προσπαθεί και ανταποκρίνεται στα έξοδα του σταθμού χωρίς να επιβαρύνει τη Μητρόπολη...".

Ερωτώμενος αν τον έχουν προσεγγίσει υποψήφιοι δημοτικών παρατάξεων ή ψηφοφόροι για να τον συμβουλευτούν ο Μητροπολίτης Παύλος απάντησε: "Έχουν έρθει υποψήφιοι να πάρουν την ευχή... Εγώ τους είπα να κάνετε προσευχή να βγει ο ικανότερος. Δεν πρέπει να έχετε κριτήριο την πολιτική. Η Μητρόπολη τους δέχεται και τους αγαπά όλους... Εύχομαι να βγει ο καλύτερος για να πάρει τα πάνω της επιτέλους η Γλυφάδα μας.... Με ρωτάνε πολλοί πιστοί τι να κάνουν. Ό,τι σας φωτίσει ο Θεός, λέω. Η θέση του Μητροπολίτη είναι πολύ λεπτή...Κάντε προσευχή να βγει ο καλύτερος, λέω. Να τους δοκιμάσει ο κόσμος του υποψηφίους και οι υποψήφιοι να προσέχουν... Δεν προσβάλλω κανέναν. Όλους τους αγαπώ, αλλά δεν μπορώ να μην πω την αλήθεια. Η αλήθεια μας ελευθερώνει όσο κι αν είναι πικρή". 
ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ



Ilias Ilias Koutsonas Και ποιος είναι ο ικανότερος σεβασμιότατε; ο Κόκκορης που καταλάμβανε δασική έκταση στον Υμηττό και τον σιγοντάρατε; Εκείνο τον Αύγουστο το 2011 Και με της ταφές από τα αζήτητα στης τρείς τα μεσάνυχτα;
0
Καραπανος Δημητρης
15.04.14 16:30
Χαίρομαι που ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης μας έθεσε το όλο ζήτημα σε όλες τις διαστάσεις του και με την πάσα αλήθεια και προς κάθε κατεύθυνση.

15 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2014, 15:29 Απο το vimaonline.gr 

Μια καλημερα του ΚΥΡ για τον εσταυρωμένο.. 'Ελληνα και ποτέ αναστάντα

15-04=14 1

Monday, April 14, 2014

"H Γλυφάδα μας" με τον Γ.ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ αισιοδοξεί για τη νίκη.

Ο προεκλογικός ''πυρετός" στην Ελλάδα έχει ανάψει για καλά και οι υποψήφιοι δήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι καταστρώνουν τα σχέδιά τους  για μια νικηφόρα έκβαση του αγώνα τους. Μέχρι τις 18 Μα'ί'ου και -σε πολλές περιοχές της χώρας -μέχρι και στις 25, ο όμορφος αγώνας της Δημοκρατίας θα βρίσκεται σε διαρκή εξέλιξη ενώ πολλοί ψηφοφόροι αισθάνονται αυτό το διάστημα πιο σημαντικοί μιάς και όλοι οι υποψήφιοι ζητούν να τους ...σταυρώσουν!!


Στη Γλυφάδα όπου πολλοί απόδημοι και παλινοστούντες περνούν τις διακοπές τους ή έχουν εγκατασταθει για καλά, οι υποψήφιοι είναι αρκετοί και δεν είναι δύσκολο να τους συναντήσεις σε διάφορα "στέκια",αναψυκτήρια, καφενεία. Αυτο συνέβη και με εμάς χτες το απόγευμα ,όπου περαστικοί απο το Καφέ "ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ" (΄Όλγας και Παπανδρέου) της Άνω Γλυφάδας  συναντήσαμε την πολύ χαρούμενη και και κεφάτη παρέα του υπ.δημάρχου Γιώργου Παπανικολάου που μας  κάλεσε "για μια μπουκιά κι ένα ποτήρι" ..Νέοι,ευγενικοί  και ωραιοι δέχτηκαν μετα χαράς να φωτογραφηθούν για την ΕΦΗΜΕΡΙΣ  και σας τους παρουσιάζουμε: ο "δήμαρχός "τους κ. Παπανικολάου είναι στο κέντρο και απο αριστερα  οι: Ορέστης Τσάγκλας,Αναστασία (Σάσα) Πατεράκη,.Δορκοφίκης,Κώστας Κόλλιας ,Ιωάννης Λιάζος,Μαρία Παπάζογλου,Γεώργιος Κουλουρίδης και Ζ.Κοντομανώλη

 Ο κ.Παπανικολάο με τον υποψήφιο Κώστα Κόλλια ,ο οποίος είχε και την πρωτοβουλία για τη συνάντηση αυτή.




Στρατής Παναγάκος,ο γιατρός που ονειρεύεται μια πιο "ανθρωπινη" Γλυφάδα

*Στρατής Παναγάκος. 
YΓΕΙΑ, ΠΡΟΛΗΨΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ, ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ
Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να γίνουν στη πόλη μας στο τομέα της πρόληψης και της κοινωνικής ευαισθησίας .
Πρόκειται για ενέργειες οι οποίες δεν προσφέρονται για αντιπαραθέσεις η μικροκομματικές σκοπιμότητες αλλά για πεδίο ελεύθερου διαλόγου και συνεργασίας με άμεσες και αποτελεσματικές λύσεις
Μακροπρόθεσμα σίγουρα είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί στην πόλη μας Δημοτικό Πολυιατρείο/ Σταθμός πρώτων βοηθειών το οποίο θα καλύψει κυρίως πάγιες ανάγκες για τους άπορους και ανασφάλιστους συμπολίτες μας .
Μεσοπρόθεσμα είναι αναγκαία
Η αγορά δημοτικού ασθενοφόρου τα οποία, επικουρικά στο ΕΚΑΒ ,θα εξυπηρετεί τους πολίτες της Γλυφάδας στα επείγοντα περιστατικά. Εξάλλου Θα μπορούσε σε δεύτερο χρόνο να δημιουργηθεί και δημοτική επιχείρηση μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα η οποία θα μπορούσε να αυτοχρηματοδοτείται.
Βραχυπρόθεσμα είναι εφικτά :
1. Αγορά και τοποθέτηση αυτομάτων απινιδωτών σε κεντρικά σημεία της πόλης ( Εμπορικά κέντρα, Σχολεία, Αθλητικές εγκαταστάσεις ) οι οποίοι πραγματικά σώζουν ζωές. Η εκπαίδευση σε αυτές τις συσκευές ειναι απλουστευμένη και δεν χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις. Αρχικά θα μπορούσαν να εκπαιδευθούν συγκεκριμένες ομάδες όπως η δημοτική αστυνομία , η αστυνομία πόλεων, οι οδηγοί μέσων μαζικής μεταφοράς αλλα και ολοι οι ενδιαφερόμενοι .
2. Ενίσχυση της υλικοτεχνικής υποδομής των πολυιατρείων του ΕΟΠΥΥ καθώς και η αποκατάσταση των ζημιών μετά την τελευταία πυρκαγιά , έτσι ώστε να μην ταλαιπωρούνται ιδιαίτερα οι ασφαλισμένοι .
3. Δημιουργία λίστας εθελοντών ιατρών , οι οποίοι θα καλύπτουν σε τακτά διαστήματα την πρωτογενή και δευτερογενή πρόληψη ( εμβολιασμούς , σεμινάρια, ιατρικές εξετάσεις ) αλλα και δημιουργία εθελοντικού σώματος συμπολιτών μας σε σταθερή βάση οι οποίοι σε συνεργασία με τις υπηρεσίες του Δήμου και της Εκκλησίας θα λειτουργούν επικουρικά ώστε να εξυπηρετούν ευπαθείς ομάδες της πόλης μας.
4. Σε συνεργασία με τους ιατρικούς συλλόγους, διενέργεια σεμιναρίων στοματικής και σωματικής υγιεινής αλλά και εξετάσεων όλων των μαθητών με τη δημιουργία ατομικού φακέλου υγείας για κάθε παιδί σε κάθε σχολείο .
5. Σεμινάρια παροχής πρώτων βοηθειών από πιστοποιημένους διασώστες του ΕΚΑΒ ,του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού και γιατρούς σε όλους τους εκπαιδευτικούς καθώς και στους τελειόφοιτους μαθητές των λυκείων της πόλης μας .
6. Συνεργασία με το νοσοκομείο της Βούλας ώστε τα επείγοντα περιστατικά να γίνονται δεκτά και εκτός εφημεριών.
Ο Εθελοντισμός είναι τρόπος ζωής. Υπάρχουν πολλές ομάδες καιοργανώσεις στην πόλη μας και πρέπει να τους στηρίζουμε
* Ο ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΝΑΓΑΚΟΣ είναι καρδιολόγος στο "Ερρίκος Ντυνάν" και υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στη Γλυφάδα με το συνδυασμό του  Γ. Παπανικολάου.

O γηραιότερος άνθρωπος στη Γη, γεννήθηκε 6 Ιαν.1835!!




Ένας Ινδός, ο Μαχάστα Μουράσι όχι μόνον υποστηρίζει αλλά και έχει επίσημα χαρτιά που αναγράφουν ως ημερομηνία γέννησής του την 6η Ιανουαρίου του 1835. 

Αυτό εφόσον είναι αληθές δεν τον καθιστά μόνον το γηραιότερο άνθρωπο στη Γη αλλά και αυτό που έζησε περισσότερα χρόνια, μετά τον Μαθουσάλα που έφτασε σύμφωνα με τον θρύλο τα 969 χρόνια και τον Νώε στα 950.

Ζει στην πόλη Βαρανάσι, καταγεγραμμένα από το 1903, ηταν τσαγκάρης στο επάγγελμα, και έχει βγει στη σύνταξη από 1957, σε ηλικία 122 ετών.
Ο ίδιος, φέρεται να αναφέρει στον ιστότοπο worldnewsdailyreport.com: «Έχω περάσει τόσο καιρό ζωντανός, τα εγγόνια μου έχουν πεθάνει εδώ και χρόνια. Κάπως ο θάνατος με ξέχασε... και τώρα είναι σαν να μην υπάρχει σχεδόν καμιά ελπίδα. Κοιτάξτε

τα στατιστικά στοιχεία. Σχεδόν κανείς δεν πεθαίνει στα 150 πόσο μάλλον στα 170! Σ' αυτό το σημείο υποθέτω είμαι αθάνατος ή κάτι τέτοιο.»
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το πιστοποιητικό γέννησης του Μουράσι επιβεβαιώνει την εκδοχή του, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει κάποια ιατρική εξέταση η οποία να μπορεί να την επαληθεύσει. Παράλληλα σημειώνεται ότι ο τελευταίος γιατρός που επισκέφτηκε ο Μουράσι πέθανε το 1971, οπότε υπάρχουν ελάχιστες διαθέσιμες πληροφορίες σχετικά με προηγούμενες ιατρικές εξετάσεις.
Ωστόσο, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις ίσως θα πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί με την υιοθέτηση μιας τέτοιας πληροφορίας, γιατί το συγκεκριμένο σάιτ μεταξύ άλλων παίζει πολλές φορές με τα... αντανακλαστικά των αναγνωστών του...
Πηγή: koolnews.gr

Κόκκορης σε "συνέντευξη"..στο ΜΕΓΑ: "δεν υπάρχουν αντίπαλοι"((για μένα) στο Δήμο Γλυφάδας !!



Ο δήμαρχος Γλυφάδας κ. Κόκκορης μιλώντας λίγο πριν τις 10 σήμερα το πρωί στο  ΜΕΓΑ και στην εκπομπή των Καμπουράκη- Οικονομέα... δίέγραψε όλους τους υποψήφιους /ες δημάρχους  όσους συμμετέχουν στις προσεχείς εκλογές του Δήμου Γλυφάδας  και υποστήριξε ότι δεν υπάρχει κανένας άλλος πέραν αυτόύ..
Συγκεκριμένα λίγο πριν κλείσει η εκπομπή όπου ο κ. Κόκκορης αφέθηκε ελεύθερα να λέει ότι θέλει,για το νεκροταφείο που έπρεπε να ξηλωσει προχτες,...για τα κατορθώματά του να βάζει εφοπλιστες και πρέσβεις ξένων χωρών να χρηματοδοτούν πλατείες,πάρκα..κ.α. " και με το ύφος των παρουσιαστών να τον σιγοντάρουν σε στύλ  "πες τα μεγάλε..είσαι μάγκας ..τους τα πήρες όλα.. με την εξυπνάδα σου.." και άλλα που δεν συμβαδίζουν με την δημοσιογραφική δεοντολογία...του είπαν θα σας καλέσουμε μια άλλη φορά αλλα μαζι με τους ...αντιπάλους σας..
Και ο κ.Δήμαρχος..μηδειών και λίαν μετριόφρων απάντησε:

Ποιους  αντίπαλους; Δεν υπάρχουν ...αντίπαλοι!!!

Και οι "δημοσιογράφοι" ούτε το αφεντικό τους να έπαιρναν συνέντευξη,που τους πληρώνει αδρά, χαμογέλασαν με νόημα, σα να έλεγαν ...αφεντικό...πές εσύ ότι θέλεις ..κι εμεις εδω είμαστε.

Ώ ταλαίπωρος Ελλας... απο την Τουρκία λευτερώθηκες εύκολα .. Με τους "λεβενταράδες" σου να δούμε πως θα ξεμπλέξεις!!!



ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Sunday, April 13, 2014

Corriere Della Sera: "..η Ιστορία αρχίζει να δικαιώνει το Γ. Παπανδρέου". Συνέντευξη

Γιώργος Παπανδρέου: «Μετά τις θυσίες, τώρα χρειάζεται 
σε όλους ένα νέο μοντέλο ανάπτυξης»


Η γνωστή ιταλική εφημερίδα Corriere Della Sera,αφιερώνει αρκετό χώρο στη σημερινή της έκδοση για να παρουσιάσει ενδιαφέρουσα  συνέντευξη με τον πρώην πρωθυπουργό της Ελλάδας και πρόεδρο της Διεθνούς Σοσιαλιστικής κ.Γεώργιο Α.Παπανδρέου.


Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Είμαι ευτυχής που η Ελλάδα ξανακέρδισε μια κάποια εμπιστοσύνη, αλλά μένει η πίκρα για το ότι χρειάστηκε υπερβολικά πολύς χρόνος. Αν η Ευρώπη δρούσε άμεσα και ενωτικά, ίσως θα μπορούσαμε να αποφύγουμε την εξορία από τις αγορές. Θα βρισκόμασταν σε μια καλύτερη θέση, θα είχαμε εγκρίνει ένα πρόγραμμα με λιγότερο σκληρούς και επώδυνους όρους για την κοινωνία, χωρίς να αποκλειστούμε από τις αγορές».
«Ο Γ. Παπανδρέου – σχολιάζει η εφημερίδα- ήταν ο ηγέτης, στα χέρια του οποίου τον Οκτώβριο του 2009 έσκασε η μεγάλη απάτη-βόμβα των δημοσιονομικών, αποτέλεσμα της διαχείρισης του προκατόχου του Κ. Καραμανλή. Ο Παπανδρέου τότε, απέναντι στην διεθνή κοινότητα, διάλεξε μια οδυνηρή πορεία διαφάνειας υιοθετώντας το πρώτο πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων. Μια ειλικρίνεια η οποία όμως προκάλεσε την πτώση του και σήμερα ακόμη τροφοδοτεί τον εξοστρακισμό του από την ελληνική πολιτική, όπου παραμένει απλός βουλευτής του ΠΑΣΟΚ.
Όμως, τέσσερα χρόνια αργότερα, με την επιστροφή της Ελλάδας στις αγορές, η Ιστορία αρχίζει να τον δικαιώνει».
ΕΡΩΤΗΣΗ: Πρόεδρε Παπανδρέου, είπατε πριν, ότι δεν έχουν όλα τελειώσει. Τι απομένει ακόμη να γίνει;
Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Επανακτήσαμε την εμπιστοσύνη με τίμημα μεγάλες θυσίες, αλλά τώρα χρειάζεται ένα νέο μοντέλο ανάπτυξης. Ανέκαθεν υποστήριζα ότι το κύριο πρόβλημα δεν είναι το έλλειμμα αλλά τα διαρθρωτικά προβλήματα, τόσο θεσμικά όσο και οικονομικά. Υπερβολική γραφειοκρατία, διαφθορά, πελατειακές σχέσεις, φοροδιαφυγή και σπατάλες που δεν επιτρέπουν την αποτελεσματική αξιοποίηση των πόρων και εμποδίζουν την ανάπτυξη. Το πρόγραμμα της τρόικας έδωσε έμφαση περισσότερο στις περικοπές παρά στις μεταρρυθμίσεις. Τώρα αλλάζει, αλλά αυτό έπρεπε να είχε γίνει από την αρχή».
ΕΡΩΤΗΣΗ: Θα εφαρμόζατε την ίδια πολιτική; Δεν ήταν λανθασμένη η πρόταση διεξαγωγής δημοψηφίσματος για το ευρώ;
Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Είναι εύκολο να λες ποια κίνηση θα ήταν καλύτερη όταν έχει τελειώσει ένας ποδοσφαιρικός αγώνας, αλλά όταν είσαι στο παιχνίδι και η μπάλα έρχεται μπροστά σου, έχεις λίγα δευτερόλεπτα να αποφασίσεις. Ήμασταν σε πόλεμο. Αν είχε διεξαχθεί το δημοψήφισμα θα είχαμε κερδίσει, θα υπήρχε μεγαλύτερη σαφήνεια, μεγαλύτερη ταχύτητα στις μεταρρυθμίσεις, ο λαός θα αισθανόταν ότι συμμετέχει ενεργά και θα είχαμε δώσει ένα ξεκάθαρο μήνυμα στο εξωτερικό: η Ελλάδα δεν εγκαταλείπει το ευρώ. Η συζήτηση γι’ αυτό το θέμα ήταν καταστροφική για την οικονομία μας, η ανασφάλεια μας σκότωσε.
EΡΩΤΗΣΗ: Πως ήταν δυνατόν η κυβέρνηση Καραμανλή να παρουσίαζε επί χρόνια παραποιημένα στοιχεία στις Βρυξέλλες. Είχαν οι Βρυξέλλες ευθύνες;
Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το ΔΝΤ παρακολουθούσαν την κατάσταση. Μπορεί και να απέστειλαν προειδοποιητικές επιστολές στον τότε πρωθυπουργό και τους υπουργούς οικονομικών. Δεν δημοσιοποιήθηκε, όμως, τίποτα. Η κυβέρνησή μου κλήθηκε να αποκαλύψει το μεγάλο ψεύδος και να αποδείξει ότι ήταν πρόθυμη να αλλάξει ριζικά την όλη κατάσταση. Εγώ και η κυβέρνησή μου τιμωρηθήκαμε για αμαρτίες που έκαναν άλλοι, αλλά νομίζω ότι άξιζε τον κόπο. Θα προτιμούσα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο – πριν από τις εκλογές του 2009, τις οποίες κερδίσαμε – να έλεγαν με σαφήνεια ποια ήταν η όλη κατάσταση.
EΡΩΤΗΣΗ : Είναι δυνατόν να επουλωθεί η κοινωνική πληγή της Ελλάδας;
Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ : Αν έχεις 65% ανεργία για πολλά χρόνια, σημαίνει ότι έχεις χάσει μια γενιά. Χρειάζεται συντονισμένη προσπάθεια, ένα Erasmus για τους άνεργους. Χρειάζονται πόροι για την προώθηση της εκπαίδευσης των νέων Ελλήνων, Ισπανών, Ιταλών, παντού στην Ευρώπη. Θα πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα να μεταβούν σε άλλη χώρα για να αποκτήσουν νέα επαγγελματική κατάρτιση. Και επιπλέον, θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε την κρίση για να επανασχεδιάσουμε την ελληνική οικονομία, δεν πρέπει να μεμψιμοιρούμε, αλλά να αλλάξουμε όλοι μαζί.
ΕΡΩΤΗΣΗ : Πως θα μπορέσουμε να σταθούμε απέναντι στο λαϊκιστικό και αντιευρωπαϊκό κύμα που επικρατεί στην Ευρώπη ;
Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ: Δεν μάθαμε να εργαζόμαστε από κοινού, ρίχναμε ο ένας το λάθος στον άλλον: οι Έλληνες είναι τεμπέληδες, οι Γερμανοί εγωιστές, κτλ. Είναι κάτι που κάναμε όλοι. Η Ευρώπη είναι ένα σχέδιο το οποίο πρέπει να αλλάξει, να διευρύνει τα σύνορά του. Διότι ή εμείς θα εξανθρωπίσουμε την παγκοσμιοποίηση ή η παγκοσμιοποίηση θα καταστήσει απάνθρωπη την Ευρώπη.
 13 ΑΠΡΙΛΊΟΥ 2014, 16:42
Διαβάστε τη συνέντευξη στα Ιταλικά εδώ

Lazariatika..στη Β.Ηπειρο

Photo: Στην Ήπειρο τα παιδιά γυρνούν από την Παρασκευή από σπίτι σε σπίτι και ψάλουν τα τραγούδια του Λαζάρου κτυπώντας με μεγάλα κουδούνια “κυπριά”. Οι νοικοκυρές χαρίζουν αυγά που τα μαζεύουν σ' ένα καλάθι στολισμένο με αγριολούλουδα. Τα αυγά τα μοιράζονται μεταξύ τους και τα βάφουν κόκκινα το Πάσχα.
Στο Αργυρόκαστρο τα παιδιά μασκαρεύονταν και γύριζαν στα σπίτια αρματωμένα με γιαταγάνια, χαντζάρια και με κουδούνια. Μπροστά πήγαινε ο Μπαϊραχτάρης κατάφορτος από κουδούνια και με μια μεγάλη πάλα στο χέρι, ακολουθούσαν οι άλλοι κουμπουράδες και κουδουνοφόροι, έπειτα η νύφη κι ο γαμπρός και στο τέλος ο γέρος κι η γριά. Όταν η πομπή αυτή ( οι Λάζαροι ) έφθαναν μπροστά στα σπίτια, άρχιζαν να χτυπούν τα κουδούνια και να σαλεύουν απειλητικά τα χαντζάρια και τα γιαταγάνια τους. Τραγουδούσαν τον Λάζαρο και οι νοικοκυρές τους έδιναν αυγά, ξερά σύκα, καρύδια κ.λ.π
Στην Ήπειρο τα παιδιά γυρνούν από την Παρασκευή από σπίτι σε σπίτι και ψάλουν τα τραγούδια του Λαζάρου κτυπώντας με μεγάλα κουδούνια “κυπριά”. Οι νοικοκυρές χαρίζουν αυγά που τα μαζεύουν σ' ένα καλάθι στολισμένο με αγριολούλουδα. Τα αυγά τα μοιράζονται μεταξύ τους και τα βάφουν κόκκινα το Πάσχα.
Στο Αργυρόκαστρο τα παιδιά μασκαρεύονταν και γύριζαν στα σπίτια αρματωμένα με γιαταγάνια, χαντζάρια και με κουδούνια. Μπροστά πήγαινε ο Μπαϊραχτάρης κατάφορτος από κουδούνια και με μια μεγάλη πάλα στο χέρι, ακολουθούσαν οι άλλοι κουμπουράδες και κουδουνοφόροι, έπειτα η νύφη κι ο γαμπρός και στο τέλος ο γέρος κι η γριά. Όταν η πομπή αυτή ( οι Λάζαροι ) έφθαναν μπροστά στα σπίτια, άρχιζαν να χτυπούν τα κουδούνια και να σαλεύουν απειλητικά τα χαντζάρια και τα γιαταγάνια τους. Τραγουδούσαν τον Λάζαρο και οι νοικοκυρές τους έδιναν αυγά, ξερά σύκα, καρύδια κ.λ.π

ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: Μπροστα σε αυτούς που μας κυβερνούν οι Χρυσαυγίτες είναι.. αγγελουδια ΒΙΝΤΕΟ

O καλλιτέχνης που τα λέει χύμα

Ο ανατρεπτικός και εν πολλοίς αλλαζών τα τελευταία χρόνια ιδεολογικές τοποθετήσεις ,λαϊκός βάρδος Νότης Σφακιανάκης, κάλεσε 
σήμερα τον λαό σε επανάσταση για να φύγει αυτή κυβέρνηση “το φασιστικό καθεστώς που καταστρέφει την πατρίδα μας”. Για άλλη μια φορά δεν δίστασε να πει τα πράγματα όπως τα πιστεύει. Ξεκαθάρισε ότι οι“πραγματικοί φασίστες είναι οι κυβερνωντες και όχι το κόμμα της Χρυσής Αυγής που δεν κυβέρνησε ποτέ”. Μάλιστα αποκαλεί τους κυβερνώντες “εγκληματίες, και ότι κανουν γίνεται σκόπιμα με σκοπό το ξεπούλημα της χώρας, όχι λόγω βλακείας”.
Kαι συνέχισε:
«Το σημερινό καθεστώς είναι φασιστικό. Πρέπει να γίνει επανάσταση για να πέσει». Και παρακάτω προσθέτει ότι ο ελληνικός λαός οφείλει να διώξει αυτούς που καταστρέφουν την πατρίδα του”.
«Φασισμός η Χρυσή Αυγή; Αγγελούδια είναι μπροστά σε αυτούς. Μπροστά στους φασίστες που κυβερνούν», είπε μεταξύ άλλων ο γνωστός τραγουδιστής σε συνέντευξή του στον Derti fm 98,6. «Ενας λαός κυβερνάται από ανθρώπους ακατάλληλους. Είναι οι χείριστοι διαχειριστές. Οι ακατάλληλοι πρέπει να φύγουν, μας κοροϊδεύουν χυδαία. Τι πλεόνασμα έχουμε; Για να έχουμε πλεόνασμα πρέπει να έχουμε παραγωγή. Βγαίνουν και τα λένε αυτά στις απρόσωπες αγορές για να πάρουν κι άλλα δανεικά. Πανηγυρίζουν οι άλλοι γιατί πας να τους ξαναχρεώσεις»
Στη συνέντευξη αναφέρθηκε και στη ματαίωση της συνεργασίας του με την Δέσποινα Βανδή. «Κανείς δεν κατάλαβε γιατί έφυγε. Είναι δυνατόν οι τραγουδιστές να συνεργάζονται μεταξύ τους με πιστοποιητικό φρονημάτων; Οι θέσεις μου είναι γνωστές και συνεπέστατες από τότε που άρχισα να μιλάω δημόσια. Υποστηρίζω το δίκαιο από όπου κι αν προέρχεται. Με ξέραν από παλιά, τώρα με μάθανε; Καμία Δέσποινα Βανδή δεν θα ζητήσει να μάθει τα φρονήματα μου για να συνεργαστούμε. Αλλοι λόγοι την έκαναν να φύγει, αλλά ας το αφήσουμε αυτό τώρα», είπε εννοώντας ότι οι λόγοι ήταν πολιτικοί και προήλθαν από συγκεκριμένη πολιτική παράταξη.
Μίλησε και για την Νέα Τάξη Πραγμάτων, λέγοντας “σε όλες τις χώρες οι πολιτικοί που κυβερνουν έχουν τοποθετηθεί εκεί και παίρνουν εντολές”
Παραθέτουμε το σύνολο της συνέντευξης. Το ερώτημα είναι τώρα τι θα κάνει η κυρία Γκουτζαμάνη; Θα στείλει τους χωροφυλακες του Δένδια να τον συλλάβουν;





Σάββατο, 12 Απριλίου 2014

    makeleio.gr - derti fm 98,6

Στον Ίανθο Τρικάλων τρώτε με 16Ε.2 άτομα, όσο στη Μελβούρνη κάνουν 2 μπύρες!! Στης Κρίσης τον καιρό βρείτε το καλό..

ΤΑΒΕΡΝΑ ΙΑΝΘΟΣ
Εσείς ανταποκριθήκατε και εμείς συνεχίζουμε την προσφορά των
16 Ευρώ για ένα πλήρες γεύμα 2 ατόμων και τον Απρίλιο.
Περιλαμβάνει:

1 σαλάτα εποχής

1 σαγανάκι

2 κυρίως πιάτα με ελεύθερη επιλογή ανάμεσα σε:

-μπριζόλα χοιρινή

-φιλέτο κοτόπουλο

-μπιφτέκι

-λουκάνικο

-σνίτσελ χοιρινό

-σνίτσελ κοτόπουλο

-τηγανιά χοιρινή

-τηγανιά κοτόπουλο

-πανσέτα

1/2lt κρασί ή 1 μπύρα

επιδόρπιο

Η προσφορά ισχύει για όλες τις ημέρες έως και τέλος Απριλίου μόνον κατόπιν κράτησης,στο τηλέφωνο 24310-73359(ταβέρνα Ιανθος)

wibiya widget