Wednesday, March 22, 2017

Παραίτηση Ντάισελμπλουμ ζητά ο Ρέντσι,για τις "χαζές του δηλώσεις"

Αιχμηρός εμφανίστηκε ο Ματέο Ρέντσι αναφορικά με τις δηλώσεις του Γερούν Ντάισελμπλουμ για τις δηλώσεις του εναντίον των χωρών του ευρωπαϊκού Νότου ότι ξόδεψαν τα ευρωπαϊκά λεφτά σε «ποτά και γυναίκες», ζητώντας την άμεση παραίτησή του.
Συγκεκριμένα, με ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, ο Ιταλός πρώην πρωθυπουργός ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «ο πρόεδρος του Eurogroup, Γερούν Ντάισελμπλουμ, έχασε μια καλή ευκαιρία να σιωπήσει. Σε συνέντευξή του σε γερμανική εφημερίδα προτίμησε να προβεί σε χαζά αστεία -δεν μπορώ να βρω καλύτερες λέξεις- ενάντια στις χώρες της Νότιας Ευρώπης».
Ήρθε η ώρα να έχουμε περισσότερη δημοκρατία, παντού» αναφέρει.
«Νομίζω ότι ο Ντάισελμπλουμ δεν αξίζει να παίζει τον ρόλο που έχει. Θα ήταν καλύτερο να παραιτηθεί το συντομότερο δυνατόν»...

Τρόμος στο Λονδίνο- 4 νεκροί μετά από τρομοκρατική επίθεση και.. μέσα στη βουλή.

Διπλή επίθεση πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες  ώρες έξω από το βρετανικό κοινοβούλιο, ένα χρόνο μάλιστα από τις τρομοκρατικές επιθέσεις στις Βρυξέλλες.


Συγκεκριμένα, δύο άνθρωποι δέχτηκαν πυρά έξω από το κοινοβούλιο της Βρετανίας και το κτίριο έχει αποκλειστεί, δήλωσε αξιωματούχος του Westminster, όπως μεταδίδει το πρακτορείο ειδήσεων Reuters. Από τη μεριά του τo ΒΒC μεταδίδει ότι ένας αστυνομικός μαχαιρώθηκε ενώ το Bloomberg αναφέρει ότι πιθανόν πρόκειται για δύο διαφορετικές επιθέσεις.
Νοσοκόμοι θεάθηκαν να προσφέρουν φροντίδες σε δύο ανθρώπους μέσα στον περίβολο του κτιρίου. Νωρίτερα ακούστηκαν ισχυροί κρότοι έξω από τη Βουλή. Αστυνομικοί θεάθηκαν να τρέχουν προς την έξοδο της Βουλής.
Φωτοειδησεογράφος του πρακτορείου ειδήσεων Reuters είδε τουλάχιστον δώδεκα τραυματίες στη γέφυρα του Westminster, πολύ κοντά στο κτίριο του βρετανικού κοινοβουλίου. Τέσσερις είχαν ακατάσχετη αιμορραγία.

Ένας άνδρας φέρεται ότι σκοτώθηκε μέσα στο κοινοβούλιο από πυρά αστυνομικών, ανέφερε στέλεχος της Βουλής των Κοινοτήτων, πληροφορία η οποία επιβεβαιώθηκε. Η πρωθυπουργός Τheresa May είναι ασφαλής, ανακοίνωσε η αστυνομία. Παράλληλα, μετά από εντολή της αστυνομίας έχουν αποκλειστεί και όλες οι συγκοινωνίες.
 Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση της Αστυνομίας οι νεκροί είναι 4: Ο δράστης, ένας αστυνομικός που μαχαιρώθηκε στο Κοινοβούλιο και δύο πολίτες που χτύπησε με το αυτοκίνητο στη γέφυρα Ουέστμινστερ. Οι τραυματίες είναι τουλάχιστον 20
Υπουργός έδωσε μάχη για να σώσει τη ζωή του αστυνομικού
Ο Τομπάιας Ελγουντ έκανε ό,τι μπορούσε για να σώσει τη ζωή του αστυνομικού, τον οποίο μαχαίρωσε ο δράστης της επίθεσης.
Ο υφυπουργός Εξωτερικών, σύμφωνα με την Telegraph, έκανε τεχνητή αναπνοή στον τραυματισμένο αστυνομικό και περιόρισε την αιμορραγία πιέζοντας τα τραύματά του.
Ο Ελγουντ, πρώην στρατιωτικός, έμεινε με τον αστυνομικό μέχρι να φτάσει το ασθενοφόρο- ελικόπτερο στην πλατεία του κοινοβουλίου. Αργότερα, τον είδαν με ματωμένα χέρια να μιλά σε αξιωματούχους, πριν επιστρέψει στο γραφείο του.
Ζωντανή ανασύρθηκε γυναίκα που πήδηξε στον Τάμεση για να σωθεί
Σύμφωνα με πληροφορίες του BBC, μια γυναίκα στην προσπάθεια της να σωθεί από τον μανιακό τρομοκράτη στη γέφυρα του Ουεστμινστερ πήδηξε στον ποταμό Τάμεση. Μετά από αρκετή ώρα, τα σωστικά συνεργεία κατάφεραν να την ανασύρουν ζωντανή.
  ΥΠΕΞ: Η Ελλάδα καταδικάζει απερίφραστα την τρομοκρατία
Εκφράζουμε τον αποτροπιασμό μας για την ειδεχθή και άνανδρη τρομοκρατική ενέργεια που σημειώθηκε, σήμερα, στο Λονδίνο.
Αυτό αναφέρει το υπουργείο Εξωτερικών της Ελλάδας, σε ανακοίνωσή του για την τρομοκρατική επίθεση έξω από το βρετανικό κοινοβούλιο.
Όπως αναφέρεται, «η Ελλάδα καταδικάζει απερίφραστα την τρομοκρατία και στέκεται στο πλευρό της κυβέρνησης και του λαού του Ηνωμένου Βασιλείου».
Η Πρεσβεία της Ελλάδας στο Λονδίνο παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις σε συνεργασία με τις αρμόδιες βρετανικές Αρχές, αναφέρει το ΥΠΕΞ.
Δήλωση Μητσοτάκη για την επίθεση στο Λονδίνο
 Με ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter, ο Κυριάκος Μητσοτάκης καταδίκασε την επίθεση στο Λονδίνο.
«Καταδικάζουμε την επίθεση στο #Λονδίνο. Πρώτη μας προτεραιότητα η #ασφάλεια των πολιτών. Η σκέψη μας είναι με τις οικογένειες των θυμάτων», έγραψε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας.

 




Το κίνημα για την ..αθώωση και τους πανηγυρισμους Παπαγγελοπουλου


Από το Γραφείο Τύπου του Κινήματος, εκδόθηκε 22.3.17, η ακόλουθη ανακοίνωση:

Ένα σχόλιο για τους πανηγυρισμούς του κ. Παπαγγελόπουλου και την κατά αυτόν «αθώωση» του κρυπτόμενου κυβερνητικού εταίρου της σημερινής κυβέρνησης, του κ. Καραμανλή.
Ο κ. Παπαγγελόπουλος, ως πρώην Εισαγγελέας, πρώην Διοικητής της ΕΥΠ επί Καραμανλή και νυν Αναπληρωτής Υπουργός Δικαιοσύνης, προφανώς γνωρίζει αλλά εμπαίζει τον Ελληνικό λαό όταν προσποιείται πως δεν καταλαβαίνει τη χθεσινή δικαστική απόφαση για το Βατοπέδι.
Συγκεκριμένα, πως οι απαλλαγές των κατηγορουμένων «ελλείψει δόλου» στηρίζονται στο σκεπτικό πως οι κατηγορούμενοι ακολουθούσαν ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ. Ποιος είναι ο αθώος εδώ; Αυτοί που δεν δικάστηκαν ποτέ, λόγω παραγραφής;
Σε ό,τι αφορά το πολιτικό όσο και αισθητικό σκέλος, του αν ο λόγος του κ. Παπαγγελόπουλου υπηρετεί το ήθος της Αριστεράς κατά τον κ. Τσίπρα, έχουμε λάβει απάντηση με τον πιο επίσημο τρόπο, στις ανάλογου ύφους τοποθετήσεις τόσο του κ. Πολάκη, όσο και του Καραμανλικού συνδέσμου με το Μαξίμου, του κ. Καμμένου.

Ο κόσμος το χει τούμπανο κι αυτοί ...κρυφό καμάρι. Έτσι γελάνε μαζί τους στο διαδίκτυο. .Ε

Αμανατίδης: «Οι παίκτες των Τρικάλων ζουν για το παιχνίδι με τον Άρη»!Νίκησαν τη Λαμία 1,-0


Με νίκη συνέχισαν τα Τρίκαλα, αυτή τη φορά σε βάρος της Λαμίας και ο προπονητής της θεσσαλικής ομάδας Περικλής Αμανατίδης αναφέρθηκε στο σημερινό παιχνίδι, αλλά και στο ερχόμενο με τον Άρη.
Για το παιχνίδι σημείωσε:  «Ήταν ένα Δυνατό και αμφίρροπο παιχνίδι χωρίς μεγάλο θέαμα. Έπαιξαν δύο ανταγωνιστικές ομάδες, η Λαμία πρώτη, υποψήφια πρωταθλήτρια, και εμείς έχουμε βρει ξανά τον εαυτό μας κερδίσαμε τον κόσμο μας και έχουμε γίνει μια μεγάλη οικογένεια. Μπήκαμε με ορμή στο γήπεδο μας βοήθησε το γρήγορο γκολ, η Λαμία ισορρόπησε στην συνέχεια  αλλά δεν έκανε καμία ευκαιρία. Μετά το πρώτο τέταρτο στην επανάληψη ξέραμε ότι θα είχαμε ευκαιρίες γα γκολ για τι η ομάδα της Λαμίας θα ανοιγόταν. Ο πρώτος μας σκόρερ έχασε ένα σίγουρο  γκολ αλλά ήταν  σπουδαία και η απόκρουση του τερματοφύλακα,  δεν λυγίσαμε στην συνέχεια και κρατήσαμε το αποτέλεσμα».
Για το παιχνίδι με τον Άρη τόνισε: «Όπως είπαμε συνεχίζουμε  χωρίς ανάσα. Πάμε και για το ματς με τον Άρη και όπως άκουσα και στα αποδυτήρια ζουν οι παίκτες γι’ αυτό το παιχνίδι».
Ο τερματοφύλακας του ΑΟΤ Αποστολίδης τόνισε:  «Πολλά συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου για μία ακόμη νίκη. Εκμεταλλευτήκαμε την ορμή που μας έδωσε το  γρήγορο γκολ. Είχαμε ευκαιρίες να τελειώσουμε το παιχνίδι, δυστυχώς όμως δεν μπορέσαμε να σημειώσουμε ακόμη ένα γκολ. Ο κόσμος ήταν σήμερα ο δωδέκατος παίκτης μας»

Ο δικηγόρος υπεράσπισης του Αρτέμη Σώρρα δηλωνει


ΔΗΛΩΣΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥ ΠΑΡ΄ ΑΡΕΙΩ ΠΑΓΩ
Β.Νουλέζα Συνηγόρου Υπεράσπισης Αρτ Σώρρα ,για τα ομόλογα.
Τα ομόλογα αξίας 600 δις .ευρώ Αρτ. Σώρρα ,που μεταβιβάζει,εκχωρεί στην Ελληνικη Δημοκρατία ο Αρτ Σώρρας,και καταγγέλλονται απο συστημικές εφημερίδες και ΜΜΕως μη γνήσια,η άνευ αντικρύσματος με ευκολία από κάθε τυχάρπαστο,έχουν σχέση με το αμερικάνικο Δημόσιο -οφειλέτη και την CIA που ενεργεί για τις ΗΠΑ,έτσι μόνο δικαιολογείται η σπουδή ,πίεση και ανάγκη να καταδικαστεί οπωσδήποτε με πολυετή κάθειρξη ,να εγκλεισθεί στην φυλακή,να εξοντωθεί,να ισοπεδωθεί..
Συνάμα από τον οποιονδήποτε καταγγέλλεται ως απατεών ,απο εκείνους που δέν έχουν μελετήσει τήν υπόθεση και ενδεχομένως έχουν σχέση συνεργασίας με τήν CIA,που έχει το καλύτερο δίκτυο στήν χώρα μας .
Αραγε ποιά ομόλογα τα αληθινά η τα παραποιημένα,(απο ποιόν?)νοθευμένα είναι μη έγκυρα ,σύμφωνα με τις αρμόδιες αρχές της Αμερικής?
Η δε δίωξη εναντίον του πολιτικού φορέα Ε.ΣΥ.που ίδρυσε ο διωκόμενος εντολέας μου είναι αμιγώς πολιτική,ΑΝ ΣΚΕΦΘΕΙ ΚΑΝΕΊς ΌΤΙ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΔΙΑΦΟΡΆ 23.000 ΕΥΡΏ ΤΟΥ ΕΠΙΒΛΉΘΗΚΕ ΠΟΙΝΉ ΚΑΘΕΊΡΞΕΩΣ 8 ΕΤΏΝ ΧΩΡΊΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΣΤΈΛΛΟΥΣΑ ΔΥΝΑΜΗ Η ΕΦΕΣΗ ,η δε ΜΑΓΕΙΡΕΜΈΝΗ κατηγορία περί δήθεν"εγκληματικής οργάνωσης'ανυπόστατη και τουλάχιστον αβάσιμη αλλά και αστεία τυγχάνει..
Λοιδωρούν και υβρίζουν αναίσχυντα τον απο 30 ετίας ελεύθερο επαγγελματια και επιχειρηματία (χωρις δανεικά,θαλασσοδάνεια η ΕΣΠΑ)Αρτ Σώρρα (ΠΟΥ ΟΥΔΈΠΟΤΕ ΙΣΧΥΡΊΣΘΗΚΕ ΌΤΙ ΔΙΑΘΈΤΕΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΌ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΌ ΤΟΥ δικα του 600 ΔΙς ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΆΠΕΖΑ)εκείνοι πού χρεοκόπησαν την πατρίδα μας ,την ξεπουλούν και παριστάνουν τούς ανυποχώρητους διαπραγματευτές ενω είναι εθνικοί μειοδότες.
Σύντομα ο υποφέρων ελληνικός λαός που δυστυχεί ,έχει χάσει την αξιοπρέπεια του και δεν μπορεί να αποτινάξει τα δεσμά της οικονομικής κατοχής και τυρανίας ,που έχει επιβληθεί στήν εκποιούμενη χώρα του,θα πληροφορηθεί την συγκλονιστική αλήθεια..υπομονή λιγάκι.
Βασ.Νουλέζας
Δικηγόρος

ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ. Αυνανισμός: Έννοια Παρεξηγημένη και Κακοποιημένη

Αναστάσιος Δ. Καλαντζής,
 Χειρουργός Ουρολόγος - Ανδρολόγος



Με τον όρο αυνανισμός, αναφερόμαστε στην διέγερση των ιδίων γεννητικών οργάνων με στόχο την πρόκληση οργασμού και αυτοϊκανοποίησης της γενετήσιας ορμής και ηδονής χωρίς να υπάρξει σεξουαλική επαφή με άλλο πρόσωπο.

Εκτός από τους ανθρώπους, ο αυνανισμός συναντάται και σε μεγάλο αριθμό ειδών του ζωικού βασιλείου.

Η λέξη προέρχεται από το όνομα του βιβλικού προσώπου Αυνάν, απογόνου του Ιακώβ. Ο Αυνάν δεν αυτοϊκανοποιούνταν ακριβώς αλλά - παραβαίνοντας την υποχρέωση που είχε αναλάβει συνάπτοντας ανδραδελφικό γάμο (ένα είδος γάμου στον οποίο ο αδερφός του θανόντος άνδρα υποχρεούται να νυμφευτεί τη χήρα του αδερφού του, και αντίστοιχα η χήρα υποχρεούται να παντρευτεί τον αδερφό του θανούντος συζύγου της) - είχε διακεκομμένη συνουσία (coitus interruptus: "τραβιόταν" πριν την εκσπερμάτωση, η αρχαιότερη μέθοδος αντισύλληψης) με τη γυναίκα του και χήρα του αδελφού του Ηρ. Ο Αυνάν δεν επιθυμούσε να αποκτήσει απόγονο που θα συνέχιζε την οικογενειακή γραμμή του νεκρού αδελφού του, αλλά απέβλεπε στην απόκτηση της κληρονομιάς των πρωτοτοκίων του.

Αναφορές για ανδρικό αυνανισμό συναντάμε από προϊστορικές αναφορές λαξευμένες σε πέτρες σε διάφορα μέρη του κόσμου. Μία αναπαράσταση από άργιλο της 4ης χιλιετίας π.Χ. που βρέθηκε σε χώρο αρχαίου ναού στη Μάλτα παρουσιάζει μία γυναίκα αυνανιζόμενη. Βέβαια, στους άνδρες ο αυνανισμός ήταν πιο συχνός. Ο ανδρικός αυνανισμός στη αρχαία Αίγυπτο είχε σπουδαία θέση, ειδικά όταν γινόταν από κάποιο Θεό όπου και θεωρείτο δημιουργική, μαγική, θεϊκή πράξη. Πίστευαν δε ότι ο θεός Ατούμ δημιούργησε το σύμπαν αυνανιζόμενος μέχρι την εκσπερμάτωση, και οι διακυμάνσεις του Νείλου αποδίδονταν στη συχνότητα των εκσπερματώσεων του.

Οι αρχαίοι έλληνες ήταν πιο διαλλακτικοί όσον αφορά τον αυνανισμό, θεωρώντας τον σαν ένα φυσιολογικό και υγιεινό υποκατάστατο για άλλες μορφές σεξουαλικής ηδονής. Ασχολούνταν με τον γυναικείο αυνανισμό σε κάθε μορφή τέχνης τους. Γι’ αυτούς ο αυνανισμός ήταν μια βαλβίδα ασφαλείας έναντι της σεξουαλικής απραξίας και ανυπαρξίας. Μία ηθική θεώρηση του αυνανισμού έγινε από τον Έλληνα φιλόσοφο Διογένη τον Κυνικό. Ο Διογένης απέδιδε την επινόηση του αυνανισμού στον θεό Ερμή, ο οποίος και λυπήθηκε τον γιο του Πάνα που κυνηγούσε την Ηχώ αλλά φάνηκε ανίκανος να την σαγηνεύσει, και έτσι του έμαθε το τέχνασμα του αυνανισμού για να ανακουφίζεται. Ο Παν με την σειρά του δίδαξε αυτήν την πρακτική στους νεαρούς βοσκούς οι οποίοι την διέδωσαν.

Σύμφωνα με τον Δίωνα Χρυσόστομο, ο ίδιος ο Διογένης συχνά αυνανιζόταν δημοσίως μπροστά στο πλήθος που μαζευόταν γύρω από το πιθάρι του. Ο Διογένης επιχειρηματολογούσε πώς, αφού δεν είναι ανήθικο να τρως και να πίνεις, πράξεις που κάνεις με το χέρι σου, δεν είναι ανήθικο ούτε και να αυνανίζεσαι. Όταν κάποτε τον ρώτησαν εάν ντρέπεται, αυτός απάντησε «μακάρι να μπορούσα να ανακουφίσω και την πείνα μου, τρίβοντας την κοιλιά μου».

Η επίσημη ονομασία του όρου στην Ορθόδοξη Εκκλησία είναι «η κατά μόνας αμαρτία». Σύμφωνα με το Εκκλησιαστικό Δίκαιο της Ορθόδοξης εκκλησίας, αν ένας κληρικός προκαλέσει την έκκριση του σπέρματός του μέσω αυνανισμού, τιμωρείται με αργία από τα καθήκοντά του για ένα έτος, ενώ αν την ασκεί κατ' εξακολούθηση τότε καθαιρείται. Αν ο αυνανιζόμενος είναι λαϊκός ή μοναχός, τότε τιμωρείται με απλό αφορισμό σαράντα ημερών, τις οποίες θα πρέπει να περάσει με ξηροφαγία (αποφυγή κατανάλωσης κρέατος, γαλακτοκομικών και αυγών, και κατανάλωση μόνο ξηρών γευμάτων, όπως ψωμί, λαχανικά και φρούτα) και εκατό γονυκλισίες ημερησίως. Κατά τον π. Φιλόθεο Φάρο, σύμφωνα με την Ορθόδοξη Παράδοση και την Ορθόδοξη Πατερική διδασκαλία, σημασία δεν έχει η πράξη όσο το κίνητρο. Η πράξη είναι αμαρτία εφόσον το κίνητρο είναι η ικανοποίηση του εγωισμού.

Σύμφωνα με τον καθηγητή Ιστορίας Thomas W. Laqueur του Πανεπιστημίου του Berkeley στην Καλιφόρνια, ο χαρακτηρισμός του αυνανισμού ως «κακό» ή φαυλότητα υπήρξε δημιούργημα του Διαφωτισμού και όχι της παραδοσιακής θρησκευτικής ηθικής. Ο αυνανισμός δεν ανησύχησε τους συντηρητικούς, οι οποίοι τον θεωρούσαν για αιώνες ένα από τα πολλά σαρκικά αμαρτήματα. Αντίθετα, εκείνοι που πρώτοι ανησύχησαν για τον αυνανισμό και τον δαιμονοποίησαν, κατ’ αρχήν ηθικώς και κατόπιν ιατρικώς, ήταν οι προοδευτικοί διαφωτιστές, οι οποίοι αντιμετώπιζαν μεν θετικά τη σεξουαλική απόλαυση, όμως προσπαθούσαν να δημιουργήσουν µια ηθική φιλοσοφία µε επίκεντρο το αυτεξούσιο στο οποίο, κατά την αντίληψή τους, ο αυνανισμός αντιτίθετο.

Μέχρι το 1920 κυκλοφορούσαν στο εμπόριο ζώνες ασφαλείας και για άντρες και για γυναίκες οι οποίες παρεμπόδιζαν τον αυνανισμό, ενώ χρησιμοποιούνταν και η κλειτοριδεκτομή (χειρουργική επέμβαση γυναικείας περιτομής) για την αντιμετώπιση του γυναικείου αυνανισμού. Από την άλλη πλευρά, κατά το 19ο αι. ο αυνανισμός χρησιμοποιήθηκε από ψυχαναλυτές για τη «θεραπεία» της υστερίας στις γυναίκες.

Ο αυνανισμός θεωρείτο επιβλαβής για τη σωματική και ψυχική υγεία του ατόμου, και φημολογείτο ότι μπορεί να οδηγήσει σε κώφωση και τύφλωση, να προκαλέσει κύφωση, και επικρατούσε επίσης η αντίληψη ότι, κατά τον αυνανισμό, αφαιρείται ουσία από το μυελό των οστών. Αυτές οι αντιλήψεις θεωρούνται άτοπες και απόλυτα αναληθείς από τους επιστήμονες και πλέον ο αυνανισμός δεν συνδέεται με κανενός είδους παρενέργειες, σωματικές ή ψυχικές, εκτός βέβαια από τις περιπτώσεις όπου η πράξη γίνεται με υπερβολική συχνότητα και υποκαθιστά τη φυσιολογική σεξουαλική ζωή του ενήλικου ατόμου.

Δεν υπάρχει ιατρικά αποδεκτό κριτήριο το οποίο να καθορίζει τα όρια του "φυσιολογικού" αυνανισμού.

Αποτελεί σεξουαλική πράξη τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες, και εκδηλώνεται συνήθως για πρώτη φορά κατά την διάρκεια της εφηβείας, περίπου στο δέκατο με δωδέκατο έτος. Είναι ταμπού για τους περισσότερους ανθρώπους, ενώ κατά την εφηβεία μπορεί να αποτελέσει “πηγή ενοχών”. Συναισθήματα όπως ενοχή, ντροπή και μειονεξία απορρέουν μερικές φορές από αυτόν, εξαιτίας της ελλιπούς σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, της κακής ενημέρωσης, των αρνητικών μηνυμάτων γύρω από τη σεξουαλικότητα και των κοινωνικών προκαταλήψεων. Έρευνες σε βρέφη και νήπια έχουν αποδείξει ότι η άντληση ευχαρίστησης από την επαφή με τα γεννητικά όργανα συναντάται ήδη και σε αυτές τις ηλικίες. Γάλλοι επιστήμονες και ερευνητές δημοσίευσαν μελέτη, τεκμηριωμένη με φωτογραφικό υλικό, ότι και στην ενδομήτρια ζωή του εμβρύου λαμβάνει χώρα ο αυνανισμός.

Ένα μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων αυνανίζεται και μετά την ενηλικίωση, είναι μία δραστηριότητα που δεν εγκαταλείπεται ούτε από τον άντρα ούτε από την γυναίκα (σε μικρότερο ποσοστό βέβαια). Ακόμα και κατά την διάρκεια μιας σχέσεις ή μέσα στον γάμο, αν και σε μικρότερη συχνότητα, ο αυνανισμός υφίσταται σαν πράξη σεξουαλικής ικανοποίησης.

Ο αυνανισμός στους άνδρες είναι «υπόθεση προσωπική», σπάνια συμμετέχει η γυναίκα. Ακόμα και στο γάμο, η σύζυγος δεν έχει συχνά την ευκαιρία να παρακολουθήσει τη δραστηριότητα αυτή του άνδρα της. Σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανδρών, η συχνότητα με την οποία αυνανίζονται κυμαίνεται από μία φορά το μήνα σε δύο με τρεις φορές την ημέρα.

Αν και ο αυνανισμός γίνεται συνήθως με τη χρήση των χεριών, μπορεί να χρησιμοποιούνται και άλλα αντικείμενα, όπως σεξουαλικά βοηθήματα. Παραλλαγή αποτελεί ο αμοιβαίος αυνανισμός, μια μορφή σεξουαλικής επαφής κατά τον οποίο δυο άτομα διαφορετικού ή του ίδιου φύλου ερεθίζουν το ένα το άλλο με σκοπό να φτάσουν σε οργασμό.

Οι περισσότερες γυναίκες αυτοϊκανοποιούνται, ορισμένες όμως προτιμούν να τις αυνανίζει ο ερωτικός σύντροφός τους, γιατί η αυτοϊκανοποίηση τους γεννά ενοχές. Για άλλες πάλι, ο αυνανισμός έχει γίνει διαδικασία ρουτίνας, για να ανακουφιστούν από τις σεξουαλικές παρορμήσεις τους και, ακόμα όταν κάνουν έρωτα, καταφεύγουν στην αυτοϊκανοποίηση για να φτάσουν σίγουρα στην αποκορύφωση.

Σύμφωνα με τις στατιστικές, μόνο το 30% των γυναικών έχουν οργασμό κατά τη συνουσία, ενώ κατά 80% φτάνουν στην αποκορύφωση με τον αυνανισμό, και οι περισσότερες γυναίκες βρίσκουν την έμμεση διέγερση της κλειτορίδας πιο ευχάριστη και ερεθιστική.

Σύμφωνα με κάποιες ενδείξεις, όσοι αυνανίζονται χωρίς ενοχές εκδηλώνουν πιο ελεύθερα τη σεξουαλικότητά τους, γνωρίζουν καλύτερα τις αντιδράσεις τους στα ερωτικά καλέσματα και απολαμβάνουν το σεξ περισσότερο.

Συνήθως ο αυνανισμός ευοδώνεται μέσα από ερωτικές φαντασιώσεις.

Η φαντασίωση είναι μια φυσιολογική ψυχική λειτουργία η οποία, όσο ασυνήθιστη και να είναι, δεν διέπεται από τα όρια και τους κανόνες που επιβάλει ο καθωσπρεπισμός και το Savoir Vivre (ευπρεπής συμπεριφορά). Είναι φυσιολογικό ένα άτομο να έχει φαντασιώσεις και όταν κάνει έρωτα και είναι υγιές να τις μοιράζεται με τον ερωτικό του σύντροφο, έτσι ώστε να εμπλουτίσουν τη σεξουαλική τους ζωή.

Ο μόνος “κίνδυνος” που θα μπορούσε να προκαλέσει ο αυνανισμός είναι μια μορφή εθισμού και ψυχολογικής εξάρτησης που παθαίνουν άνθρωποι με έντονο άγχος όταν χρησιμοποιούν τον αυνανισμό σαν ένα είδος πρόσκαιρου ηρεμιστικού. Ο αυνανισμός φαίνεται να λειτουργεί ως ένας μηχανισμός ψυχολογικής αποσυμπίεσης και ισχύει για όλες τις ηλικίες και για τα δύο φύλα.

Υπό φυσιολογικές συνθήκες, και με την πάροδο της ηλικίας, ο αυνανισμός θα πρέπει να παραχωρήσει τη θέση του στο συντροφικό σεξ.

Πολλές φορές όμως, κατά την διάρκεια της ζωής μας, νοιώθουμε την ανάγκη ή αναγκαζόμαστε να απομακρυνθούμε από τους γύρω μας και να απομονωθούμε στον μικρόκοσμό μας, με αποτέλεσμα να βρίσκουμε την ευχαρίστηση στην αυτοϊκανοποίηση.

Φαινόμενο και πρόβλημα μεγάλο της εποχής μας, που μας ωθεί αναγκαστικά στην αυτοϊκανοποίηση, είναι η έλλειψη κοινωνικότητας και επικοινωνίας, η δειλία, η εσωστρέφεια και η ανασφάλεια.

Είναι λογικό οι έφηβοι και τα νέα παιδιά, λόγω περιορισμένης ελευθερίας, αλλά και λόγω έλλειψης εμπειρίας, να καταφεύγουν στον αυνανισμό. Είναι όμως πολύ θλιβερό και απογοητευτικό οι ενήλικες να μην μπορούν να διαχειριστούν και να εκμεταλλευτούν την ελευθερία την γνώση και τις εμπειρίες της ηλικίας τους. Προσηλωμένοι στην καριέρα τους και επαγγελματική τους καταξίωση, προσπαθώντας να αυξήσουν τις οικονομικές απολαβές τους, να καλυτερεύσουν το βοιωτικό τους επίπεδο, παρέα με την οθόνη ενός υπολογιστή, κάποιοι από εμάς καθίστανται ανίκανοι και συναισθηματικά ανεπαρκείς να αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε διαπροσωπική σχέση και να διεκδικήσουν την συντροφικότητα την οποία τόσο ποθούν. Πρόκειται για τομα που φοβούνται να αναζητήσουν έναν ερωτικό σύντροφο και να αποκαταστήσουν την χαμένη σεξουαλική τους ζωή. Όμως, τελικά, αυτή είναι η ανταμοιβή των κόπων μας?

Γνωστοί και διάσημοι αναφέρουν τις προσωπικές τους εμπειρίες σχετικά με τον οργασμό, όπως τον έζησαν και όπως τον νοιώθουν…
- “Μην υποτιμάς τον αυνανισμό. Είναι σεξ με ένα αγαπημένο πρόσωπο”. Γούντι Άλεν
- “Το καλό πράγμα με τον αυνανισμό είναι πως δεν χρειάζεται να ντυθείς γι’ αυτόν”. Τρούμαν Καπότε
- “Τα πνευματικά καλλιεργημένα άτομα αυνανίζονται χωρίς ενδοιασμούς. Το κάνουν για λόγους υγείας, ησυχίας, προνοητικότητας και εξαιτίας της αξιοσημείωτης τελειότητας των αόρατων συντρόφων”. Π. Τζ. Ο’Ρουρκ
- “Έχουμε λόγο να πιστεύουμε πως ο άνθρωπος αρχικά περπάτησε όρθιος για να απελευθερώσει τα χέρια του για τον αυνανισμό”. Λίλυ Τόμλιν
- “Η φιλοσοφία είναι για τον πραγματικό κόσμο αυτό που είναι και ο αυνανισμός για το σεξ”. Καρλ Μαρξ.

- “Αυνανισμός: η πρωταρχική σεξουαλική δραστηριότητα της ανθρωπότητας. Το δέκατο ένατο αιώνα ήταν ασθένεια. Τον εικοστό έγινε θεραπεία”. Tomas Szasz (Ούγγρος Ψυχίατρος)

Στα Ιεροσόλυμα ο Τσίπρας για την αναστύλωση του ..Πανάγιου Ταφου

 Όπως μετεδωσε το ΑΠΕ-ΜΠΕ έφτασε αργά απόψε (Τρίτη) στο Ισραήλ ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας ο οποίος θα παραστεί αύριο το πρωί, στην τελετή παράδοσης του έργου συντήρησης, προστασίας και αποκατάστασης του Ιερού Κουβουκλίου του Παναγίου Τάφου.
Τον πρωθυπουργό συνοδεύει η υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Λυδία Κονιόρδου, ενώ την τελετή θα παρακολουθήσουν επίσης, ο υφυπουργός Εξωτερικών Γιάννης Αμανατίδης, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Γιάννης Παντής, ο γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ Κώστας Τσιάρας, η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Φώφη Γεννηματά και ο πρύτανης του ΕΜΠ Ιωάννης Γκόλιας. Θα παραστούν ο γενικός πρόξενος Χρήστος Σοφιανόπουλος και ο αναπληρωτής γενικού προξένου, Βασίλης Κοΐνης.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα ο κ. Τσίπρας, αύριο στις 9.15 το πρωί θα φτάσει στην είσοδο της Παλαιάς Πόλης, στη συνέχεια θα έχει κατ ιδίαν συνάντηση με τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Θεόφιλο και τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο. Αμέσως μετά, θα μεταβεί μαζί με τους δύο Πατριάρχες στον Πανάγιο Τάφο.
Η τελετή θα γίνει μπροστά στο Ιερό Κουβούκλιο του Παναγίου Τάφου τον οποίο έχουν την ευθύνη να διαφυλάσσουν οι Τρεις Θρησκευτικές Κοινότητες - το Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο, το Τάγμα των Φραγκισκανών Μοναχών και το Αρμένικο Πατριαρχείο. Στη συνέχεια παρουσία του πρωθυπουργού, η επιστημονικώς υπεύθυνη των εργασιών Τώνια Μοροπούλου θα παρουσιάσει το έργο στην αίθουσα του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων.
Νωρίτερα σήμερα, η Φώφη Γεννηματά συναντήθηκε με τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Θεόφιλο στον οποίο εξέφρασε την αμέριστη συμπαράσταση της για την ολοκλήρωση του έργου.
Το έργο πραγματοποιήθηκε από διεπιστημονική ομάδα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου με τη συνεργασία δύο συντηρητών του ΥΠΠΟΑ, υπό την διεύθυνση της κ. Μοροπούλου. Οι εργασίες για τη συντήρηση και αποκατάσταση του Ιερού Κουβουκλίου διήρκεσαν επτά μήνες και το κόστος τους προσέγγισε τα τρία εκατομμύρια ευρώ. Με τον τρόπο αυτό αντιμετωπίστηκαν οι επικίνδυνες εξωτερικές παραμορφώσεις στο κάτω μέρος του μνημείου, ώστε να επιτραπεί και η απομάκρυνση της μεταλλικής προστατευτικής κατασκευής που είχε τοποθετηθεί περιμετρικά του.

Tuesday, March 21, 2017

Εν Eυρώποις και εν ..μαντρίοις.. Η κοίμηση του μακαριστού Καλαμπάκας


Μετά πολλών τιμών δακρύων Πλήθος κόσμου αποχαιρέτισε τον Μητροπολίτη Σταγών και Μετεώρων Σεραφείμ .

Αν και έκπτωτος απο τις 13 Ιουλίου 1974, (αλλά ...τιτουλάριος μετά)ο ελληνικός λαός πλήρωσε πολλές  χιλιάδες ευρώ για να θάψει το  ..σκήνωμά του (το άψυχο σαρκίον του). Μόνο οι μετακινήσεις των ιεραρχών και για άλλους "πληθώρα χαραμοφάηδων" ανα την επικράτεια κόστισαν πακτωλό χρημάτων σε βενζίνες,μάσες,διαμονέςκλπ.κλπ, σε μια εποχή που τα φάρμακα για τους Έλληνες ασθενείς λιγόστεψαν ενώ άλλοι δεν μπορουν ούτε μια επ΄σκεψη να κάνουν στο γιατρό στερούμενοι των πάντων..

Μόνο ένας ...πολύ πιστός και εγγράμματος λαός   θα έτρεχε κοντά σ αυτά που θα διαβάσετε και θα δείτε απο θρήσκους ενημερωτές της πόλης του Ασκληπιού..


 Κανόνισαν και καθημερινή την κηδεία του για να είναι όλοι εκεί..

Με ιερά αφοσίωση οι ένστολοι ηγέτες μας απότισαν φόρο τιμής στον ..κεκοιμηθέντα  του εκ Φαναρίου Μαγούλας καταγόμενον ..

Ευτυχώς  η Γραικία μπορεί να διαθέτει 8000 γιατρούς για τους ταλαίπωρους βυζαντινοχριστιανούς ,αλλα υπερηφάνως οι ...πνευματικοί μας ηγέτες παπάδες και καλόγριες και γκισέμια ξεπερνούν τις 10 000! 

Ο Μητροπολίτης Σεραφείμ (κατά κόσμο Βύρων) γεννήθηκε στο Φανάρι του Νομού Καρδίτσας το 1932.
Φοίτησε στην Θεολογική Σχολή του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών το 1955.
Χειροτονήθηκε Διάκονος το 1965 και Πρεσβύτερος το 1966.
Στις 31 Μαΐου 1970, εξελέγη Μητροπολίτης Τρίκκης και Σταγών από την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος και χειροτονήθηκε σε Επίσκοπο.
Στις 13 Ιουλίου 1974 κηρύχθηκε έκπτωτος του Μητροπολιτικού Θρόνου της Ιεράς Μητροπόλεως Τρίκκης και Σταγών
.
Αμέσως μετά την έκπτωσή του ανακηρύχθηκε σε Τιτουλάριο Μητροπολίτη με την τίτλο της Πάλαι Ποτέ Διαλαμψάσης Επισκοπής Ωρεού.
Στις 10 Σεπτεμβρίου 1991, εξελέγη Μητροπολίτης της προσωποπαγούς Ιεράς Μητροπόλεως Σταγών και Μετεώρων, η οποία μονιμοποιήθηκε με απόφαση της Εκκλησίας της Ελλάδος στις 9 Οκτωβρίου 2015


Δείτε βίντεο όπου ανάρτησαν ιστοσελίδες των Τρικάλων, ευχαριστώντες τους



ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πλήθος κόσμου αποχαιρέτισε τον Μητροπολίτη Σταγών και Μετεώρων Σεραφείμ ΦΩΤΟ



Επίθεση Παπανδρέου σε Καραμανλή για το Βατοπαίδι. «Κι όμως αυτή τη φορά βιάστηκε να μιλήσει."

Ανακοίνωση με την οποία επιτίθεται στον Κώστα Καραμανλή για τα λεγόμενά του μετά την αθωωτική απόφαση για το σκάνδαλο της Μονής Βατοπαιδίου, εξέδωσε ο Γιώργος Παπανδρέου.
Ο πρώην πρωθυπουργός τονίζει τα εξής:
«Κι όμως αυτή τη φορά ο κ. Καραμανλής βιάστηκε να μιλήσει." 



Οχτώ χρόνια μετά την πλήρη αφωνία, ο πρώην Πρωθυπουργός αντί να μιλήσει για τη χώρα, αντί να εξηγήσει πώς την οδήγησε σε πλήρη εκτροχιασμό, βγήκε σήμερα ως αγανακτισμένος, για να πανηγυρίσει την απόφαση του Βατοπαιδίου. Από την οποία μάλλον κατάλαβε ότι δικαιώθηκε…
Να επισημάνουμε στον κ. Καραμανλή ότι οι «παραπλανηθέντες Υπουργοί» του, με τη σημερινή δικαστική απόφαση παύουν να θεωρούνται «παραπλανημένοι», αφού το Δικαστήριο απεφάνθη ότι οι κατηγορούμενοι – υπάλληλοι «εκτελούσαν κυβερνητικές εντολές» (της δικής του δηλαδή Κυβέρνησης).
Επίσης, ότι η έκταση που μεθόδευε με άκρα επιμέλεια το κυβερνητικό του επιτελείο να παραχωρηθεί στη Μονή Βατοπεδίου για να ανταλλαγεί κατόπιν με πολυτελή δημόσια ακίνητα, αναγνωρίζεται με την σημερινή απόφαση ότι είναι «δημόσια». Ότι δηλαδή με τις κυβερνητικές του μεθοδεύσεις αντηλλάγησαν δημόσια ακίνητα που χαρίστηκαν, με δημόσια ακίνητα.
Οι επισημάνσεις αυτές ισχύουν και για όλους τους συμπανηγυρίζοντες, που σπεύδουν να μιλήσουν για φούσκα και δήθεν σκάνδαλο.
Είναι θλιβερό για τους Έλληνες και τη χώρα, ότι κ. Καραμανλής, αν και πρώην πρωθυπουργός, μίλησε σήμερα ως άρχοντας της συγκάλυψης και του σκότους, μόνο και μόνο για να ρίξει εκ νέου σκιά στις δικές του ανομίες.
Αυτά ως αρχή.

Απο το Γραφείο του Κινήματος

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ 



http://efhmeris.blogspot.com/2012/05/blog-post_2904.html

Τι συμβάινει με τη γαλακτοβιομηχανία ΤΡΙΚΚΗ των Τρικάλων.. Γράφει ο Κώστας Τόλης


Την ώρα που η Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Τρικάλων αιτείται να υπαχθεί στην προπτωχευτική διαδικασία του σχετικού νόμου ζητώντας, ταυτόχρονα, κούρεμα δανείων, ρύθμιση ασφαλιστικών οφειλών, νέα τραπεζική χρηματοδότηση και προστασία έναντι των πιστωτών της, αποδεικνύεται ότι η ίδια με τις αποφάσεις της έχει υποθηκεύσει το μέλλον και την αξία του σημαντικότερου περιουσιακού της στοιχείου που είναι το εργοστάσιο γάλακτοςΤΡΙΚΚΗ.

Το thessaliaeconomy.gr αποκαλύπτει ότι το σύνολο των μετοχών που κατέχει η Ένωση στο εργοστάσιο γάλακτος και αντιστοιχούν στο 85% του μετοχικού του κεφαλαίου, δεν βρίσκεται πια στα χέρια της. Έχει ενεχυριαστεί έναντι χρέους 3.700.000  ευρώ στην εταιρεία ΒΙΟΛΑΡ ΑΕ η οποία εδρεύει στη Λάρισα, ύστερα από αθέτηση συμφωνίας παράδοσης, προς την τελευταία, ποσοτήτων βαμβακιού για τις οποίες υπήρχαν συμβόλαια με την Ένωση. Η συγκεκριμένη επιχείρηση, ως προς την απαίτησή της, δικαιώθηκε από τα ελληνικά και τα ξένα δικαστήρια στα οποία προσέφυγε.
Μεταξύ των άλλων διασφαλίσεων η ΒΙΟΛΑΡ ΑΕ απαίτησε και πέτυχε την ενεχυρίαση των μετοχών του ΤΡΙΚΚΗ με την μεταφορά των σχετικών τίτλων σε χέρια τρίτου αξιόπιστου προσώπου, το οποίο ορίστηκε ως μεσεγγυούχος,  με την δέσμευση να διατηρήσει τους τίτλους αυτούς στο Ταμείο Παρακαταθηκών, σε τραπεζική θυρίδα ή αλλού μέχρι να εξοφληθεί πλήρως το χρέος, κάτι που προβλέπεται να γίνει το 2023.  Μάλιστα η συγκεκριμένη συμφωνία ενεχυρίασης των μετοχών, η οποία υπογράφτηκε τον Αύγουστο του 2014, προβλέπει την εκχώρηση ουσιωδών δικαιωμάτων ιδιοκτησίας του εργοστασίου γάλακτος ΤΡΙΚΚΗ καθώς αναφέρει ρητά ότι: «Η δανείστρια (ενεχυριούχος δανειστής) δύναται να προβεί κατά τη νόμιμη διαδικασία σε εκποίηση των ενεχυριαζόμενων μετοχών, εν όλω ή εν μέρει, για την είσπραξη του ποσού οιασδήποτε εκ των συμφωνημένων δόσεων για την εξόφληση της απαίτησης σε περίπτωση κατά την οποία δεν πληρωθεί αυτή από τον οφειλέτη ή τους «εγγυητές»…». (άρθρο δ του ιδιωτικού συμφωνητικού).
Με άλλα λόγια η ΒΙΟΛΑΡ ΑΕ μπορεί ανά πάσα στιγμή, αν σταματήσουν να τις δίνουν τα οφειλόμενα, να πουλήσει τις μετοχές ή μέρος αυτών σε όποιον θέλει…
Η συμφωνία φράζει δε κάθε οδό διαφυγής για το γαλατάδικο της Ένωσης από την απαίτηση της ΒΙΟΛΑΡ ΑΕ, καθώς, όπως συμφωνήθηκε ρητά  «σε περίπτωση αύξησης μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας ΤΡΙΚΚΗ ΑΕ και απόκτησης εκ μέρους της  νέων μετοχών, ονομαστικών ή ανώνυμων, ο ενεχυριάζων οφειλέτης υποχρεούται δια του παρόντος να παραδώσει τους νέους τίτλους που του αναλογούν  ως ενέχυρο στην δανείστρια…», δηλαδή στην ΒΙΟΛΑΡ. (άρθρο η του συμφωνητικού).
Το «Ιδιωτικό συμφωνητικό ενεχύρου επί ονομαστικών μετοχών» συντάχθηκε στα Τρίκαλα την 1η Αυγούστου 2014 και φέρει τις υπογραφές του προέδρου της ΕΑΣ Αχιλλέα Λιούτα, του  εξουσιοδοτημένου νομικού εκπροσώπου της ΒΙΟΛΑΡ ΑΕ, αλλά και του τρίτου προσώπου το οποίο ορίστηκε ως μεσεγγυητής άνευ αμοιβής.
Η ύπαρξη της συμφωνίας υποσκάπτει ουσιαστικά την ίδια την αίτηση του Συνεταιρισμού προς το δικαστήριο για υπαγωγή του στην προπτωχευτική διαδικασία και βέβαια συνάφθηκε εν αγνοία των αγροτών και της κοινής γνώμης καθώς ποτέ δεν δόθηκε στην δημοσιότητα.
Ουσιαστικά το εργοστάσιο γάλακτος ΤΡΙΚΚΗ πληρώνει ακριβά τα  λάθη και τις παραλείψεις των ιθυνόντων του σε αλλότριες για το ίδιο δραστηριότητες, καθώς είναι μεν θυγατρική της ΕΑΣ, έχει άλλο ΑΦΜ, αλλά βέβαια δεν πουλάει βαμβάκι. Τίθεται λοιπόν το ερώτημα με ποιο δικαίωμα οι διοικούντες την  Ένωση το ενέπλεξαν σε αποτυχημένες εμπορικές συμφωνίες οδηγώντας το σε μια άνευ προηγουμένου οικονομική αιμορραγία που δίχως άλλο το απαξιώνει.
Η σημερινή αποκάλυψη είναι και μια απάντηση προς τον οικονομικό διευθυντή της ΕΑΣ και της ΤΡΙΚΚΗΣ Ιωάννη Πολύζο, ο οποίος με περισσή άνεση ισχυρίζονταν ότι το εργοστάσιο ΤΡΙΚΚΗ δεν έχει καμιά σχέση με της ΕΑΣ Τρικάλων (Ράδιο Ζυγός 14 Μαρτίου 2017), ενώ γνωρίζει καλά ότι η όποια απόφαση του δικαστηρίου δεν αφορά μόνο την Ένωση αλλά συμπαρασύρει και τις θυγατρικές της. Έκανε μάλιστα λόγο περί «άθλιας δημοσιογραφίας» και όχι μόνο, στρεφόμενος κατά του συντάκτη του ρεπορτάζ ο οποίος προέβη στην αποκάλυψη ότι η Ένωση υπέβαλε αίτηση υπαγωγής στην προπτωχευτική διαδικασία του σχετικού νόμου. Για το συγκεκριμένο και όσα άλλα συκοφαντικά εκτόξευσε εναντίον μας θα λογοδοτήσει στην δικαιοσύνη.
Κώστας Τόλης

wibiya widget