Friday, January 2, 2015

Ο ΝΙΚΟΣ ΡΟΥΣΣΗΣ,Αποκαθηλώνει Ντόρα Μπακογιάννη-Κούβελου-Μητσοτάκη στο ΦΒ

Αποκαθήλωση (5) Ντόρα Μπακογιάννη-Κούβελου-Μητσοτάκη
Πρώτη φορά που γνώρισα από κοντά την Ντοράκλα ήτανε στην ...Κωνσταντινούπολη.
Ητανε μέλος της ελληνικής κοινοβουλευτικής αντιπροσωπείας στην Συνέλευση του Συμβουλίου της Ευρώπης, όπου επικεφαλής ήταν ο μετέπειτα υφυπουργός άμυνας της Πασοκικής κυβέρνησης Θόδωρος Κοτσώνης, τον οποίον αργότερα, όταν η Ντόρα πήγε στο ΥΠΕΞ κάπου τον βόλεψε στον κρατικό μηχανισμό.
Υπήρχε μία τριήμερη συνάντηση εκεί, στην Κωνσταντινούπολη, βουλευτών-μελών της Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης, την οποία ήμουνα υποχρεωμένος να παρακολουθήσω ως εκπρόσωπος Τύπου του Συμβουλίου της Ευρώπης στην Ελλάδα και απεσταλμένος του Καναλιού της Βουλής.
Την πρώτη ημέρα επισκεφθήκαμε όλοι μαζί το Πατριαρχειο, συναντήσαμε τον Βαρθολομαίο, κάτσαμε γύρω-γύρω, σε κάτι καρέκλες, σαν να είμαστε σε κηδεία, όταν ο ...Αγιότατος "κάρφωσε" στους παρευρισκόμενους την Ντόρα λέγοντας.
"Ελπίζω να πηγαίνει καλά ο γάμος σας, μετά την ευλογία που ζητήσατε και λάβατε από το Οικουμενικό Πατριαρχείο"
Επεσε σιγή στην εκλεκτή ομήγυρη και εγώ κατάλαβα ότι, η Ντόρα είχε ζητήσει την ευχή του Πατριάρχη στη ζούλα, όχι για να ευτυχίσει με τον Ισίδωρο αλλά για να έχει άκρες με το Πατριαρχείο.
Το ίδιο βράδυ, με έξοδα της Βουλής των Ελλήνων (που ήτανε στα μπεργκέτια της τότε), όλη η αντιπροσωπεία φάγαμε σ' ένα ονομαστό εστιατόριο στο "Πέρα" της Κωνσταντινούπολης.
Να τα μικρά πιατάκια με τους μεζέδες, να οι ρακές, να τα κεμπάπ, άπαντες ξεκωλιασθήκανε στο φαί.
Το πουλμανάκι της ελληνικής πρεσβείας στην Κωνσταντινούπολη μας μετέφερε, μετά το γεύμα, στο ξενοδοχείο "Χιλτον" αλλά εγώ είχα αρχίσει να αισθάνομαι άσχημα, σε τέτοιο βαθμό που να μην μπορώ ν' ανταποκριθώ στο επίμονο ερωτικό φλέρτ της κυρίας Κοτσώνη.
Ωραία γυναίκα και καυλιάρα, δεν λέω αλλά το στομάχι μου έφερνε κάτι περίεργες βόλτες και σαν να είχα πυρετό.
Πήγα, γρήγορα-γρήγορα, στο δωμάτιο μου και έπεσα με τα ρούχα στο κρεβάτι.
Κατά τις τέσσερις το πρωϊ ξύπνησα κάθιδρος, με ρίγη, υψηλό πυρετό και κάθε τρείς και λίγο, πήγαινα στην τουαλέττα και ξέρναγα.
Ητανε προφανές...
Είχα πάθει τροφική δηλητηρίαση.
"Χίλτον" ήτανε αυτό, πήρα τηλέφωνο στην ρεσεψιον και ζήτησα, στ' αγγλικά, έναν γιατρό.
Γιες σερ, γιες σέρ, γκουτνάΪτ σέρ, μου έλεγε ο ρεσεψιονίστας και έκλεινε το τηλέφωνο.
Πήγα στο μίνι μπάρ του δωματίου...
Εβγαλα από μέσα ότι οινοπνευματώδες είχε, το έρριξα μέσα σε μία σαμπανιέρα που υπήρχε εκεί, κι' άρχισα τις εντριβές σ' όλο μου το σώμα.
Υστερα έβαλα όλα μου τα ρούχα και κουκουλώθηκα κάτω από τα σκεπάσματα στο κρεβάτι.
Πέρασα όλη την νύχτα άγρυπνος, να ιδρώνω, να ξανατρίβομαι, ν' αλλάζω ρούχα μέχρι το πρωί στις οκτώ, όπου παραπατώντας κατέβηκα στο "λόμπυ" να φάω πρωϊνό να στυλωθώ.
Σόρρυ που άργησα, μου λέει με κάτι κολυβοεγγλέζικα ο σερβιτόρος, αλλά είχα πάει σαμπάνια και χαβιάρι στη σουΪτα του Τζεμ, όπου βρίσκεται μαζί με την κυρία ...Μπακογιάννης.
Δεν πειράζει ρε, του λέω, πόση ώρα είναι εκεί μέσα οι δυό τους.
Ε, είναι καμιά ώρα, μου απαντά και μιλάνε για ...χαλιά.
Μούκατσε στο λαιμό, το ψωμάκι με το βούτυρο και το μελι.
Τι χαλιά μου λες ρε, ο Τζέμ είναι ο υπουργός εξωτερικών σας και η Μπακογιάννης ελληνίδα βουλευτίνα.
Γιες σερ, γιες σερ, μου λέει ο σερβιτόρος, μιλάνε για εμπόριο χαλιών που θα κάνει το σύζυγο της κυρίας Μπακογιάννης, από Τουρκία σε Ελλάδα.
Εφαγα άρον-άρον, ήπια κι' ένα καφέ, ανέβηκα στο σαλόνι του ξενοδοχείου και σωριάσθηκα σ' έναν καναπέ.
Σ' έναν άλλο καναπέ, απέναντι μου, η Ντόρα αγκαλιά με τον Ισίδωρο, να χασκογελάνε αλλα εγώ δεν είχα κουράγιο να κουνήσω.
Εκείνη ακριβώς την ώρα "έσκασε" ο γελοίος ο Θόδωρος Κοτσώνης.
Δημοσιογράφος είσαι συ μωρέ, μου λέει, που κάθεσαι εδώ και προ ολίγου, η κυρία Μπακογάννη ολοκλήρωσε μία μυστική συνάντηση με τον Ισμαήλ Τζέμ και δεν πας να την ρωτήσεις τι είπανε.
Κυρία Μπακογιάννη, φώναξε δυνατά, εδώ ο κύριος Ρούσσης, απορεί τι είπατε τόση ώρα με τον Ισμαήλ Τζέμ στη σουΪτα του.
Μα γιατί απορείτε και δεν έρχεσθε να με ρωτήσετε κύριε Ρούσση, απάντησε μεγαλοπρεπώς η Ντόρα.
Για την ελληνοτουρκική φιλία μιλούσαμε, κοπιάστε να σας πώ λεπτομέρειες.
Ακούστε κυρία Μπακογιάννη, ψέλισα.
Γνωρίζω πολύ καλά το τι συζητήσατε με τον κύριο Τζέμ, αλλά αν μου στρώσετε κι' εμένα ένα χαλί να έλθω μπουσουλώντας μέχρι εκεί, ευχαρίστως να το συζητήσουμε το θέμα.
Το ηλίθιο χαμόγελο του Ισίδωρου "πάγωσε" στα χείλη του, το βλέμμα της Ντόρας σκοτείνιασε και όλο αυτό το παρασκήνιο γράφθηκε στην εφημερίδα "Ποντίκι" της εποχής.
.......συνεχίζεται!!!!

Φόβους ότι με τον ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να έρθει μνημόνιο δέκα φορές χειρότερο εξέφρασε η βουλευτής της ΝΔ Ντόρα Μπακογιάννη.
NEWPOST.GR

No comments:

Post a Comment

wibiya widget