Friday, November 16, 2018

Αποκαλυπτική Λεβίνσκι: Όλα ξεκίνησαν όταν έδειξα το στρινγκ μου στον Μπιλ Κλίντον

Νέες πιπεράτες λεπτομέρειες για το… κόλπο της Μόνικα Λεβίνσκι για να σαγηνεύσει τον Μπιλ Κλίντον βλέπουν το φως της δημοσιότητας.
Η 45χρονη σήμερα πρώην μαθητευόμενη του Λευκού Οίκου έκανε εκρηκτικές αποκαλύψεις για την ερωτική της σχέση με τον τέως Πρόεδρο των ΗΠΑ, που λίγο έλειψε να του στοιχίσει την προεδρία των ΗΠΑ.
H Μόνικα Λεβίνσκι ομολόγησε στο νέο επεισόδιο του ντοκιμαντέρ «The Clinton Affair» που προβάλλει το τηλεοπτικό δίκτυο A&E, ότι ήταν ερωτευμένη με τον τότε Πρόεδρο και συχνά φλέρτραρε μαζί του, ενώ κάποια στιγμή του έδειξε εσκεμμένα το εσώρουχό της στη διάρκεια ενός πάρτι γενεθλίων που οργανώθηκε για έναν συνάδελφό της στο Λευκό Οίκο, και στο οποίο παρέστη και ο Κλίντον το 1995, για τον δελεάσει.
Η Λεβίνσκι συνειδητοποίησε ότι το στρινγκ της εξείχε από το πίσω μέρος του παντελονιού της:
«Αλλά αντί να τραβήξω πάνω το παντελόνι μου, όπως θα έκανα σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, δεν το έκανα.

»Δεν το πρόσεξε κανείς άλλος στο δωμάτιο, εκτός από τον Κλίντον.
»Καθώς περνούσαν από το γραφείο του Τζορτζ Στεφανόπουλου κοίταξα απ’ την ανοικτή πόρτα κι ο Μπιλ έτυχε να στέκεται εκεί.
»Μου έκανε νεύμα – δεν νομίζω να χτύπησε άλλη φορά η καρδιά μου τόσο γοργά», είπε.
«Χωρίς να το καταλάβω, ήμουν στο χείλος του γκρεμού».
Η Λεβίνσκι έχει καταθέσει ότι στο διάστημα μεταξύ του Νοεμβρίου του 1995 και του Μαρτίου του 1997 είχε εννέα σεξουαλικές επαφές με τον Κλίντον στο Οβάλ Γραφείο, που περιλάμβαναν στοματικό σεξ και άλλες πράξεις, αλλά όχι συνουσία.

Κολακεύτηκε από την πολιορκία του 49χρονου Προέδρου

Όπως είπε στο ντοκιμαντέρ, ένιωσε κολακευμένη από την πολιορκία του 49χρονου τότε Προέδρου.
«Δεν μιλώ συχνά γι’ αυτό και δεν νιώθω άνετα το συζητώ. Δεν είναι ότι δεν καταλάβαινα εκείνη τη στιγμή ότι ήταν ο πρόεδρος.
»Προφανώς και το καταλάβαινα. Αλλά… η αλήθεια είναι, ότι εκείνο που είχε σημασία για μένα ήταν ότι ποθούσε εμένα ο άνδρας που άλλες γυναίκες ποθούσαν.
»Όσο λάθος κι αν ήταν αυτό, εγώ ήμουν τότε 22 ετών κι έτσι ένιωθα», είπε η Λεβίνσκι.

No comments:

Post a Comment

wibiya widget