Sunday, November 4, 2018

Οι Παπανδρέου υπήρξαν παντα πιστοί στη Δημοκρατία


4 Νοεμβρίου 2011
Ο Γιώργος Παπανδρέου στην τελευταία του ομιλία ως πρωθυπουργός στην Βουλή δηλώνει :
«Και θέλω να κατανοήσετε την ειλικρίνεια των προθέσεών μου. Παιχνίδια δεν παίζω. Το πολιτικό κόστος, το ανέλαβα. Και τις ευθύνες μου, τις αναλαμβάνω. Και η παράδοση της οικογένειάς μου, δεν θα μου επέτρεπε τίποτα διαφορετικό. Από τον Γεώργιο Παπανδρέου, τον Γέρο της Δημοκρατίας, κληρονόμησα μόνο ένα ρολόι, τίποτε άλλο. Από τον πατέρα μου, τον Ανδρέα Παπανδρέου, κληρονόμησα ρητά στη διαθήκη του, το όνομά του. Τίποτε άλλο
Θανάσης Λιοντής. ΦΒ

Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΥ
ΞΕΣΗΚΏΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
 Σπυρος Χατζαρας ΦΒ

1 Νοεμβρη 1968 φευγει ο Γερος
Καποιοι ειχαν φροντισει
3 Νοεμβρη 1968 η κηδεια
Μετατρέπεται σε διαμαρτυρία κατα της τυραννιας
Με τον θανατο καποιοι θα ισχυριστουν οτι προσφερε την τελευταια του υπηρεσια στην Δημοκρατια
Προσωπικα δεν το πιστευω
Καθε μερα σε καθε πορεια σε καθε συνεδριο ο Γερος ειναι εκει...οι αγωνες του η ζωη του ........εμπνευση αλλα και κινητρο για μας
Καθε μερα παλεύουμε μαζι του για περισσοτερη Δημοκρατία....

No comments:

Post a Comment

wibiya widget