Monday, November 19, 2018

Ο Μαρκογιαννάκης απέναντι στη ΝΔ.: Κατεβαίνει υποψήφιος βουλευτής με άλλο κόμμα

Αντιμέτωπη με σοβαρά προβλήματα στον νομό Χανίων αναμένεται να είναι η ΝΔστις ερχόμενες βουλευτικές εκλογές, καθώς το πρώτο σε σταυρούς στέλεχός της, ο Χρήστος Μαρκογιαννάκης ανακοίνωσε τη Δευτέρα πως θα είναι ξανά υποψήφιος βουλευτής αλλά με άλλο κόμμα, μετά το «κόψιμό» του από τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
«Επειδή ο πρόεδρος της ΝΔ με απέκλεισε από τα ψηφοδέλτια με το πρόσχημα της ανανέωσης και στο μεταξύ παίρνει μεγαλύτερους από μένα, θα είμαι ανεξάρτητος βουλευτής Χανίων συνεργαζόμενος με άλλο κόμμα, από το ΚΙΝΑΛ μέχρι τον Λεβέντη, όχι βέβαια με τη Χρυσή Αυγή ή το ΚΚΕ», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Μαρκογιαννάκης μιλώντας στον ρ/σ «Νews24/7».
«Ο Κ. Μητσοτάκης με απέκλεισε για να μην κινδυνεύσει η πρωτιά στα Χανιά που αν κατέβαινα εγώ θα ήταν σίγουρα δική μου», συμπλήρωσε ο πρώην υπουργός της ΝΔ.
Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Μαρκογιαννάκης τον περασμένο Σεπτέμβριο είχε προβεί σε σοβαρές αποκαλύψεις σχετικά το περιεχόμενο συναντήσής του με τον κ. Μητσοτάκη.
«Στο ραντεβού ο πρόεδρος μου είπε ότι ήθελε να κάνει ανανέωση και έτσι εγώ δεν είχα θέση στο ψηφοδέλτιο…
»Μου πρότεινε θέσεις διοικητή σε ΔΕΚΟ ή άλλους οργανισμούς.
»Μου πρότεινε όποια ΔΕΚΟ θέλω ή οποία Ανεξάρτητη Αρχή θέλω.
»Του είπα πως έχω δουλειά και δεν θέλω επαγγελματική αποκατάσταση… Εκεί σταμάτησε η κουβέντα», είχε αποκαλύψει τότε ο πρώην βουλευτής της ΝΔ.

No comments:

Post a Comment

wibiya widget