Tuesday, August 27, 2019

ΡΕΘΕΜΝΟ. Στα χνάρια του μπαμπά… Ιατρική μπαίνει η κόρη του Πολάκη


Σε πελάγη ευτυχίας πλέει από το πρωί η οικογένεια του πρώην αναπληρωτή υπουργού Υγείας και βουλευτή Χανίων του ΣΥΡΙΖΑ Παύλου Πολάκη, με την ανακοίνωση των βάσεων για τις πανεπιστημιακές σχολές.
Η μεγάλη του κόρη Πέρσα, που φέτος έδινε πανελλήνιες, κατάφερε να πετύχει υψηλές βαθμολογίες και να “πιάσει” την Ιατρική Αθηνών, στα χνάρια του μπαμπά της.
Ο Παύλος Πολάκης, όντας και ο ίδιος γιατρός, ανακοίνωσε περιχαρής την μεγάλη επιτυχία της κόρης στο στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook.
Πιο συγκεκριμένα, ο Παύλος Πολάκης αναφέρει: «ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΣΗΜΕΡΑ. Η Πέρσα μου μπήκε ΙΑΤΡΙΚΗ ΑΘΗΝΑΣ!! Συγχαρητήρια καρδιά μου ! Πάντα δυνατή και ευτυχισμένη στη ζωη σου γιατρινα μου!!!»
ΤΙ  ΕΓΡΑΨΕ Ο ΠΟΛΑΚΗΣ
Παυλος Πολακης
15 ώρες πριν
ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΣΗΜΕΡΑ .
Η Πέρσα μου μπήκε ΙΑΤΡΙΚΗ ΑΘΗΝΑΣ!!
Συγχαρητήρια καρδιά μου !
Πάντα δυνατή και ευτυχισμένη στη ζωη σου γιατρινα μου!!!
Η εικόνα ίσως περιέχει: 3 άτομα, άτομα κάθονται
Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, , τα οποία χαμογελούν
4,4 χιλ.
1,3 χιλ.
94

1 comment:

  1. Ευχωμε καλη τυχη στην κοπελα και να ειναι υπερηφανη για τον μπαμπα της.

    ReplyDelete

wibiya widget