Wednesday, April 25, 2018

Σοκάρουν τα μηνύματα της 22χρονης σε φίλη της μετά τη γέννα: «Ξεφούσκωσα!»

Νέες λεπτομέρειες έρχονται στη δημοσιότητα για την περίοδο της εγκυμοσύνης της 22χρονης που μόλις γέννησε εγκατέλειψε το βρέφος σε ακάλυπτο πολυκατοικίας στην Νέα Σμύρνη.
Συγκεκριμένα, φίλη της 22χρονης μίλησε στο «Ε» και στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου για τα μηνύματα που της έστειλε η 22χρονη λίγο αφότου γέννησε αλλά και κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης.
«Μας έλεγε ότι είναι έγκυος και τέτοια, αλλά όλοι πιστεύαμε ότι το κάνει για εγωκεντρισμό και τέτοια» υποστήριξε.
«Όλο αυτό το διάστημα ήταν με εμάς μια χαρά άνετη, σα να μην είχε τίποτα. Και μου στέλνει εμένα δυο μέρες πριν πριν δω εγώ στις ειδήσεις για το τι έχει γίνει μου στέλνει μήνυμα και μου λέει ότι έχει γεννήσει. Έτσι, στο άκυρο δηλαδή. Μας έλεγε πριν βέβαια από παλιά, μας έλεγε ότι είναι έγκυος και τέτοια, αλλά όλοι πιστεύαμε ότι το κάνει για εγωκεντρισμό και τέτοια. Δεν μας είχε πει ποτέ ότι είναι έγκυος. Έτσι στα ξαφνικά να σου πει κάποιος ότι έχει γεννήσει είναι κάπως.
Γιατί ποτέ δεν την είδαμε δει έγκυο, δεν είχαμε υποψιαστεί κάτι. Κι όταν ένας άνθρωπος το λέει συνέχεια αυτό εμείς είχαμε υποψιαστεί ότι το κάνει καθαρά από εγωκεντρισμό. Εγώ την αγαπούσα. Τον τελευταίο καιρό είχε χαθεί. Την έπαιρνα τηλέφωνο να βγούμε Καμιά φορά μου έλεγε να πάω στο σπίτι της. Δεν έβγαινε έξω δηλαδή. Και μου έστειλε μήνυμα έμενα προσωπικά μια δυο μέρες πριν γίνει αυτό και μου λέει έχω γεννήσει. Πήγα στο γιατρό και το άφησα εκεί το μωρό.
Σε αυτή την ηλικία όμως όταν η φίλη σου, σου λέει στα καλά καθούμενα ότι γέννησε και εγώ εντάξει δεν… δηλαδή δεν ρώτησα ακριβώς που το άφησες το μωρό και τέτοια. Μου είπε ότι το έχει αφήσει στον γιατρό. Και μετά την έπαιρνα τηλέφωνο γιατί ήθελα να δω αν όντως έχει γίνει αυτό. Δεν μου το σήκωνε. Μετά από αυτή την ημέρα δεν μου σήκωνε κανένα τηλέφωνο. Το περίεργο είναι ότι ήταν τελείως άνετη, δηλαδή μετά που μου είπε ότι γέννησε, μου έστειλε μια φωτογραφία της και μου κάνει «δεν μπορείς να πεις έχω ξεφουσκώσει». Δηλαδή ξέρεις πόσο ειρωνικό και της απάντησα και εγώ μετά με ειρωνεία. Γιατί ουσιαστικά δεν ήξερα αν είναι αλήθεια αυτά που μου έλεγε ή όχι» τόνισε η νεαρή.
Τα sms στη φίλη της: «Ξεφούσκωσα!»
Παράλληλα, η φίλη της 22χρονης αποκάλυψε και τα μηνύματα που αντάλλαξαν όταν την ενημέρωσε ότι είναι έγκυος.
«Κοίτα θα το πάρεις ήρεμα όμως. Δεν πήγα σχολή γιατί πόναγα. Πήγα στον γιατρό και ήμουν έγκυος τελικά. Κι επειδή ανησύχησα με κράτησε και γέννησα. Της είπα να το δώσουν γιατί δεν θα μπορούσα να το μεγαλώσω. Η μάνα μου δεν ήξερε τίποτα. Πόσα εγκεφαλικά έπαθες; Μόνο εγώ τα κάνω αυτά μέσα σε μία μέρα. Είσαι η μόνη που το ξέρει. Ζεις; Έχω ακόμα λίγη αιμορραγία για αυτό δεν μπορώ να βγω σήμερα. Να βγούμε αύριο. Ξεφούσκωσα δεν μπορείς να πεις» γράφει η 22χρονη.

Σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση η 22χρονη

Σε δηλώσεις του για τους δημοσιογράφους ο συνήγορος της κατηγορούμενης Αλεξανδρος Αλεξιάδης, είπε για την κατάσταση της 22χρονης: «Η 22χρονη εφόσον έχει αποκατασταθεί η υγεία της, θα δώσει εξηγήσεις στην ανακρίτρια την Παρασκευή. Όσο περνούν οι ώρες αντιλαμβάνεται την πράξη της έχοντας ψυχολογικά καταρρεύσει. Μετανιώνει για ό,τι έκανε ενώ και ειδικοί αποδίδουν την συμπεριφορά της σε επιλόχεια κατάθλιψη. Εμείς ως νομικοί παραστάτες της, θα ζητήσουμε ψυχιατρική πραγματογνωμοσύνη , που είμαστε βέβαιοι ότι θα αποδείξει πως η πράξη της έγινε κάτω από έντονη ψυχολογική πίεση».  
Σε βάρος της νεαρής μητέρας ασκήθηκε ποινική δίωξη για το αδίκημα της παιδοκτονίας μετά τη διαβίβαση στον εισαγγελέα, χθες το απόγευμα, της δικογραφίας που σχημάτισε η Αστυνομία για την υπόθεση, καθώς η ίδια η κατηγορουμένη νοσηλεύεται σε γυναικολογική κλινική.

No comments:

Post a Comment

wibiya widget