Friday, April 5, 2013

ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗΣ





ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΜΑΛΛΑΣ ΜΕ ΞΑΝΘΙΑ

_Ωχ, τι έπαθα! Λέει μια κοκκινομάλλα στη ξανθιά φίλη της.
- Τι συμβαίνει; ρωτάει η ξανθιά.
- Κοίτα απέναντι στο ανθοπωλείο, ο φίλος μου αγοράζει λουλούδια, απαντά η κοκκινομάλλα.
- Και φοβάσαι ότι τα αγοράζει για κάποια άλλη;
- Όχι, λέει η κοκκινομάλλα, ξέρω ότι τα παίρνει για μένα αλλά να, όταν μου παίρνει λουλούδια ξέρω ότι θα είμαι για τρεις μέρες ανάσκελα με τα πόδια ψηλά!
- Γιατί; ρωτάει η ξανθιά, δεν έχετε βάζο;
Kάθε Παρασκευή ο δικηγόρος της Νερωνείας δημοσιεύει το ανέκδοτάκι του..Χαιρε Λεωνίδα ΛΕΒΕΝΤΗ..

ANEKΔΟΤΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
Η ΕΥΧΗ ΕΝΟΣ ΠΙΣΤΟΥ
Ένας άντρας, έκανε τη συνηθισμένη του βόλτα περπατώντας στους δρόμους της Αθήνας λέγοντας την προσευχή του. Ξαφνικά λέει δυνατά: 'Θεέ μου σε παρακαλώ, άσε με να σου κάνω μια ευχή!' Τότε μονομιάς, οι ουρανοί σκοτεινιάζουν, σύννεφα απλώνονται από πάνω του και η φωνή του Θεού από το υπερπέραν ακούγεται να λέει: 'Επειδή ανέκαθεν προσπαθούσες και ήσουν πιστός σε εμένα με κάθε τρόπο, θα σου δώσω την ευκαιρία να κάνεις την ευχή σου.'
Κι ο πιστός αυτός του λέει: Θέλω να φτιάξεις μια γέφυρα μέχρι την Πάρο, έτσι ώστε να πηγαίνω με το αμάξι μου όποια ώρα θελήσω. Ο Κύριος του απαντάει: 'Το αίτημα σου είναι καθαρά τεχνοκρατικό. Φαντάσου τις δαπάνες ενός τέτοιου εγχειρήματος. Τα χιλιάδες στηρίγματα που θα χρειάζονταν και θα έφταναν τα βάθη του Αιγαίου! Το τσιμέντο και το ατσάλι που θα χρειαζόταν! Μπορώ να το κάνω, αλλά μου είναι δύσκολο να εκπληρώσω την επιθυμία σου για ένα ζήτημα τόσο πεζό. Μπορείς να σκεφτείς κάτι άλλο; μια ευχή που θα με τιμούσε και θα με δόξαζε.
Ο άντρας σκεφτόταν για πολύ, πολύ ώρα. Τελικά λέει: 'Θεέ μου, εύχομαι να μπορούσα να καταλάβω τις γυναίκες. Θέλω να ξέρω πώς νοιώθουν μέσα τους, τι έχουν στο μυαλό τους όταν δεν μιλούν, γιατί κλαίνε, τι εννοούν όταν λένε 'όχι' και πώς μπορώ να κάνω μια γυναίκα αληθινά ευτυχισμένη'
Μετά από λίγα λεπτά ο Θεός του λέει: 'Θέλεις δύο λωρίδες κυκλοφορίας ή τέσσερις σε εκείνη τη γέφυρα;
==========================

ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ....
ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΓΕΜΑΤΗ ΠΕΤΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΒΛΑ...












Μια απελπισμένη κατσίκα !

 Δείτε και άλλα θέματα στην ενότητα:
Μια απελπισμένη κατσίκα !


 
-Απελπισμένη η κατσίκα από τη ζωή της επαρχίας αποφασίζει να πάρει τα τρία κατσικάκια της και να πάει στην Αθήνα.

Ξεκινάει λοιπόν μια μέρα αλλά δεν αντιλαμβάνεται τον κακό λύκο που τους ακολουθεί με σκοπό να βρει ευκαιρία να φάει τα κατσικάκια .

-Αφού βρήκε σπίτι για να μείνουν , ξεκινά ένα πρωί να βρει δουλειά.

Βλέποντας ο λύκος δεν χάνει την ευκαιρία και χτυπά την πόρτα στα κατσικάκια .

Ποίος είναι ; ρωτούν αυτά .
Εγώ η μαμά απαντά ο λύκος .
Το σύνθημα , λένε τα κατσικάκια .

Ο λύκος φεύγει νευριασμένος γιατί δεν γνωρίζει το σύνθημα.

Γυρίζει όμως γρήγορα και κρυμμένος περιμένει την κατσίκα να ακούσει το σύνθημα.. γυρίζοντας η κατσίκα απαντάει στην ερώτηση για το σύνθημα << τραβάω τα βυζιά μου >>

-Ο λύκος φεύγει όλο χαρά και γυρίζει την άλλη μέρα που έλειπε η κατσίκα. Χτυπά πάλι την πόρτα φωνάζοντας. Εγώ είμαι η μαμά ανοίξτε. Από μέσα δεν ακούγεται απολύτως τίποτα.

Τραβάω τα βυζιά μου φωνάζει αυτός. Πάλι δεν ακούγεται τίποτα.

Τραβάω τα βυζιά μου επιμένει ο λύκος.

-Τότε ακούγεται μια φωνή από μέσα: και τα αρχ***α σου να τραβάς μαλ**α βάλαμε ματάκι τώρα και σε βλέπουμε. 
==================
Η μαμά στον γιο...
-Που ησουν μικρέ??
-Σε έναν οίκο ανοχής μαμά!!
-ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!Δε ντρέπεσαι να πηγαινεις εκεί στην ηλικία σου??Δε πιστεύω να ειδες κάτι που δεν πρέπει....
-Μου φαινεται ότι είδα μαμά.......
... -Τι είδες?????
-Τον μπαμπά!!

==============

Στην πραγματική ζωή... ο "πρίγκηπας" φεύγει με την λάθος "πριγκίπισσα"... μόνιμα!...


No comments:

Post a Comment

wibiya widget