Thursday, October 24, 2013

Φωτιές ανάβει "σε συγκυβερνήτες και συνκαραγκιόζηδες" ο Τάσος Βαΐτσης στο ΦΒ

θελω να στειλω πολλα φιλια στα ''αδερφια'' μου τους οννεδιτες...,τους ''κενταυρους'' και τους rangers...τι κι αν ειχαμε γαμηθει στο ξυλο τις προηγουμενες δεκαετιες,τι κι αν ειχαμε ξενυχτισει σε νοσοκομεια και αστυνομικα τμηματα απο τις μανουρες μας.....,τι κι αν το βρωμικο `89 μαζι με τους βρωμοαριστερους θελατε να χωσετε στη φυλακη τον Αντρεα μας και να διαλυσετε το ΠΑΣΟΚ.....,τι κι αν επι δυο χρονια επι ΓΑΠ ειχατε γινει χειροτεροι κι απ`τον Τσιπρα στον λαικισμο,την συκοφαντια και την αλητεια......τωρα πια ολα ξεχαστηκαν βρε,ψωμι κι αλατι......τωρα ειμαστε ''συγκυβερνητες'' και συνκαραγκιοζηδες....ολα καλα ''αδερφια''.....αντε και σε λιγο καιρο θα ειμαστε και ''συντροφοι''......
Like ·110
  • Gwgw Pele Τάσο μου προτειμω αυτούς παρά το τσιπρακι !! Στο λέω σταράτα !! Οσο για το πριν αστο ριξατε κ έριξαν ξύλο !! Προχωράμε μπροστά όχι πίσω !! Αυτα
    12 hours ago via mobile · Like · 2
  • George Fillipoussis Τί έγινε ρέ Τάσο, λές μετά τόν αρραβώνα, νά ολοκληρώσουν καί μέ γάμο;;; Λές νά γίνουν είς σάρκα μία;;;; καί άν πιάσουν παιδί ποιός θά τό βαπτίσει;;; καί άν είναι κορίτσι λές νά τό πούν Χρυσαυγούλα;;; μνημονούλα;;; αναπτυξούλα. ;;;;;
    12 hours ago · Like · 2
  • Τάσος Βαΐτσης Εγώ Γωγω μου δεν προτιμω κανεναν,τα ιδια σκατα ειναι κι οι δυο τους,χαμενα κορμια,αχρηστοι κι επικινδυνοι....
  • Τάσος Βαΐτσης Προχωραμε μπροστα κοιτωντας πισω,αλλιως θα χαθουμε..
    12 hours ago · Like · 3
  • Maria Pippi voliotaki .blogspot.com η παραδωση του ΠΑΣΟΚ ...... τελος εποχης .......εβαλε την ταφοπλακα ο χοντρος ...... τα υποβρυχια βλεπεις ...... καληνυχτα σας .....
    12 hours ago · Like · 2
  • Τάσος Βαΐτσης παντα οταν οδηγουμε κοιταμε και τους καθρεφτες..
    12 hours ago · Like · 1
  • Andreas Sertikos Ημουν 10 ετων το 89, περναγα με τον πατερα μου απο Μεγαρα με το αυτοκινητο απο την παλια Ε.Ο. και ειχα ενα ναυλον σημαιακι του ΠΑΣΟΚ, οταν ειδα κοσμο το εβγαλα απο το παραθυρο να το δουν νομιζοντας οτι ειναι ολοι μαζι μας, δεν ηξερα ακομα τι σημαινει δεξια, εκεινο το βραδυ το εμαθα, μας την επεσαν στο αυτοκινητο μου εσπασαν το σημαιακι και με χτυπησαν στο χερι οπως το τραβηξαν, αλλα εφαγε και αρκετες κλωτσιες το αμαξι μας, απο τοτε εγινα αντιδεξιος, ακομα θυμαμαι τον μουσατο που μας ορμηξε πρωτος........... μαζι τους ουτε για κολυβα δεν ειμαι.......
    12 hours ago · Like · 3
  • Gwgw Pele Κοιτάς πίσω απλα για να διορθώσεις όχι για να αναζωπυρώσεις !! Εγω έτσι έκανα πάντα .. Ειναι στοιχείο του ΓΑΠ αυτο κ θα το κρατάω για πάντα
  • Τάσος Βαΐτσης Η δεξια Αντρεα μου στο DNA της εχει την ΠΟΥΣΤΙΑ...αυτο ποτε δεν θα αλλαξει..

  • Τάσος Βαΐτσης Σεβαστη η αποψη σου Γωγω,εγω τα βλεπω διαφορετικα..

  • Gwgw Pele Γτ το ΠΑΣΟΚ το τότε δεν είχε πουστια ;; Δεν εκανε μανούβρες ;;

  • Τάσος Βαΐτσης Γωγω,οποιος γουσταρει να συνεργαστει προγραμματικα με τον προεδρο της ΠΟΛ.ΑΝ ας το κανει,εγω δεν θα ακολουθησω..
    12 hours ago · Like · 1
  • Andreas Sertikos Εκανε Γωγω μου πολλα, αλλα δεν την επεσε ποτε κανεις σε ενα παιδακι για να του παρει το σημαιακι, δεν μιλαω για ΠΑΣΠ, ΔΑΠ κτλ, μιλαμε για νορμαλ θεματα μεταξυ απλων πολιτων.
    11 hours ago · Like · 2
  • Gwgw Pele Συνεργασία συνολική ειναι για την Ελλάδα !! Εγω δεν θα βγάλω το Τσίπρα πάντως θα κάνω τα αδύνατα δυνατά φίλε μου δεν χρωστάει ο κόσμος σε τπτ να πληρώνει τα παλιά κ τις εμμονές
    11 hours ago via mobile · Like · 1
  • Andreas Sertikos Καλα τον Τσιπρα δεν τον βγαζουμε, εννοειτε αυτο
    11 hours ago · Like · 1
  • Τάσος Βαΐτσης οι αποψεις μου για τον τσιμπλα ειναι γνωστες.....αυτο δεν σημαινει πως θα στηριξω οποιαδηποτε μαλακια επικαλουμενος την γελοιοτητα του συριζα..
  • Gwgw Pele Θα τον φάτε στην μάπα ωσονουπο
  • Τάσος Βαΐτσης ΣΤΟΝ ΚΑΔΟ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ..
  • Τάσος Βαΐτσης ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΣΑΜΑΡΑΣ..
  • Gwgw Pele Άλλο επικαλω κ άλλο αποσυντονιζω !!εσεις ζείτε στην Ελλάδα όχι εγω .. Απλα σαν γαπικια προέχει η χώρα
    11 hours ago via mobile · Like · 1
  • Τάσος Βαΐτσης ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ..
  • Τάσος Βαΐτσης ΟΥΤΕ ΔΕΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΣ ΘΑ ΤΟΝ ΦΑΜΕ..ΑΝ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ,ΘΑ ΤΟΝ ΠΙΟΥΜΕ ΝΑΙ.....ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΠΙΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ..
  • Andreas Sertikos Αυτος μας λειπει τιποτα αλλοhttp://youtu.be/fHpLUeS_Jrs

    www.youtube.com
    Antiparathesh sthn Voulh metaksy A. Papandreou kai K.Karamanlh..
    11 hours ago · Like · 1
  • Gwgw Pele Κάνω οτι μπορω Τάσο .. Δεν σου είπα τι να κανεις ποτε !! Καλο βράδυ
    11 hours ago via mobile · Like · 1
  • Τάσος Βαΐτσης ΑΛΛΟ ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΙ ΑΛΛΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ,ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΕΝΙΑΙΟ....ΕΛΕΟΣ..
    11 hours ago · Like · 1
  • George Fillipoussis Σταμάτα ρέ Τάσο μέ τήν δεξιά πιά .Τί έκανε;;; Ωραία κυβερνούσε από τό 1950 μέχρι τό 1981, μέ τήν προσωρινή διακοπή τού Γερου τής Δημοκρατίας. Τί κακό έκανε;;; καθιέρωσε τά πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων;;;;; έκανε εκλογες ποτέ;; βίας καί νοθείας που ψήφισαν καί τά δέντρα;;;;,εξέθρεψε τή Χούντα;;; πούλησε τή μισή Κυπρο;;;; Μηπως οί αρχηγοί της ,στά δύσκολα τήν κοπανησαν γιά Παρίσι καί Ραφήνα;;; τί έκαναν οί ανθρωποι;;;;;; και τούς βρίζεις;;;;
    11 hours ago · Like · 1
  • Τάσος Βαΐτσης ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΙ ΕΣΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ,ΑΠΛΑ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ Η ΑΠΕΧΘΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΤΣΙΡΚΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ,ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ..
    11 hours ago · Like · 1
  • Τάσος Βαΐτσης ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ!
  • Τάσος Βαΐτσης Ουτε κι εγω Γωγω λεω σε κανεναν τι να κανει.....τι θα κανω η δεν θα κανω εγω εγραψα,τιποτα αλλο..
  • Γιωργος Γιαννωτας Δηλαδη χριστιανοδημοκρατες και σοσιαλδημοκρατες στην Γερμανια που κανουν 2 μηνες να φτιαξουν προγραμματικη συμφωνια θα γινουν ενα κομμα;
  • Τάσος Βαΐτσης Εξηγησα νομιζω φιλε καποιους απο τους λογους που σιχαινομαι την νδ...
    11 hours ago · Like · 2
  • Τάσος Βαΐτσης Ποσως με ενδιαφερει τι θα κανουν στη Γερμανια...δεν εχουμε το ιδιο παρελθον αναμεσα στα κομματα..αντιστοιχα..
    11 hours ago · Like · 2
  • Τάσος Βαΐτσης Καλο ξημερωμα,ειμαι και κουρασμενος..
    11 hours ago · Like · 2
  • Litsa Lykou Πως φαίνεται η ηλικία μας αφού θυμάσαι όλους και όλα αυτά!!!! Και που τα λέμε δεν μας πιστεύει η νέα γενιά, δυστυχώς!!!!! Αλλά εμείς θα τα λέμε, γιατί τα ζήσαμε, και σε όποιον αρέσουμε!!!!!!
    6 hours ago · Like · 2
  • Maria Loudarou ετσι ΑΚΡΙΒΩΣ Η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΤΕ
  • Τάκης Μουζάκης Καλημέρα Τάσο ! Ρε τι κολέγια είναι ετούτη με τι καρφίτσα σάν δε ντρέπεται????????
    3 hours ago via mobile · Like
  • Τάκης Μουζάκης Και σήμερα όλοι στη κηδεία του Αντώνη.........
    3 hours ago via mobile · Edited · Like
  • Babis Kousieras Μέχρι τώρα, ίσως το καλύτερο σου σχόλιο, φίλε Τάσο... ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

No comments:

Post a Comment

wibiya widget