Wednesday, June 25, 2014

Tο "RedGOAL" και τα κορίτσια του Ολυμπιακού

Veni, Vidi, Veronika (part I)
"Veni, vidi, vici" είχε πει ο Ιούλιος Καίσαρας, "Veni, vidi, Veronika" λέμε εμείς. "Ελάτε, δείτε τη Βικτόρια και... τρελαθείτε" θα μπορούσαμε να παραφράσουμε την ιστορική φράση. Η καυτή και σέξι μέχρι... θανάτου, Βερόνικα Βασιλείου, τα λέει και τα δείχνει όλα σε δύο φωτογραφικά σετ που θα συζητηθούν.
Πάμε να γνωρίσουμε λίγο καλύτερα την Μούσα του Θρύλου για τον μήνα Απρίλιο, πριν αφεθούμε στην εικόνα και το πρώτο φωτογραφικό σετ -θα ακολουθήσει και δεύτερο την επόμενη εβδομάδα- από τον φακό του Μάκη Συρανίδη στις απίστευτες εγκαταστάσεις του Politia Tennis Club.
- Βερόνικα, πες μας λίγα πράγματα για τον εαυτό σου για να συστηθείς στους αναγνώστες του RedGoal...
«Χαιρετώ τους φίλους του Ολυμπιακού και τους αναγνώστες του RedGoal. Είμαι η Βερόνικα Βασιλείου, κατάγομαι από την Τσεχία και ασχολούμαι με το μόντελινγκ τα τελευτία χρόνια. Είμαι μία απλή κοπέλα, μου αρέσει η γυμναστική και προσπαθώ να είμαι καλή με όσους είναι καλοί μαζί μου».
- Ποδόσφαιρο ή μπάσκετ παρακολουθείς; Επισκέπτεσαι καθόλου τα γήπεδα;
«Η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι φανατική, όμως στο παρελθόν έχει τύχει να παρακολουθήσω από κοντά αγώνα του Ολυμπιακού στο μπάσκετ. Ήταν ωραία εμπειρία και θα ήθελα να το ξανακάνω στο μέλλον».
- Σου έχει τύχει ποτέ στο παρελθόν να δεχθείς φλερτ από κάποιον ποδοσφαιριστή ή αθλητή γενικότερα κι αν ναι, πώς κατέληξε; 
«Η αλήθεια είναι πως μου έχει συμβεί πριν από αρκετό καιρό, όμως δεν κατέληξε πουθενά γιατί τα "θέλω" μας δεν συμβάδιζαν με αποτέλεσμα να μην κρατήσει για μεγάλο διάστημα».
- Η άποψη σου για το One Night Stand; Έχεις κάνει;
«Έχει τύχει να κάνω παλαιότερα και δεν το κρύβω, όμως δεν είναι κάτι που το προτιμώ. Είμαι περισσότερο των σχέσεων και σε περίπτωση που μου τύχαινε ξανά, θα το απεφευγα γιατί δεν μου αρέσει».
- Το ωραιότερο και χειρότερο φλερτ που έχεις να θυμάσαι;
«Έχω δεχθεί και όμορφα και άσχημα φλερτ, όπως κάθε κοπέλα πιστεύω. Δεν ξεχωρίζω κάποιο ή κάποια φλερτ, είτε όμορφα είτε άσχημα, αφού συνήθως δεν δίνω βάση και απλά αντιδρώ με ένα χαμόγελο».
- Ποιό σημείο του σώματός σου θεωρείς πιο σέξι επάνω σου; 
«Το πιο σέξι σημείο επάνω μου, θεωρώ πως είναι τα μάτια μου, όμως αυτό είναι καλύτερο να το κρίνουν οι αναγνώστες του RedGoal με βάση τις φωτογραφίες μου. Σαν άντρες -κυρίως- έχει μεγαλύτερη βαρύτητα η άποψή τους».
- Το πιο τρελό πράγμα που έχει κάνει για σένα ένας άνδρας κι αντίστοιχα εσύ για κάποιον; 
«Το πιο τρελό πράγμα που έχει κάνει κάποιος για μένα είναι να μου πάρει για δώρο μέσα σε μία εβδομάδα, ένα σκύλο, έναν παπαγάλο και μία γάτα. Εγώ αντιθέτως δεν θεωρώ πως έχω κάνει κάτι εξίσου τρελό για κάποιον, ώστε να το θυμάμαι».
- Βερόνικα, σε ευχαριστούμε για τη συνέντευξη και τη φωτογράφιση κι ελπίζουμε να την απολαύσουν οι φίλοι του RedGoal… 
«Κι εγώ σας ευχαριστώ θερμά. Ήταν πολύ όμορφα και εύχομαι ό,τι καλύτερο στον Ολυμπιακό και πάντα επιτυχίες στο RedGoal».

Έκθεση εικόνων

  • Click to enlarge image VeronAa.jpg
  • Click to enlarge image VeronAb.jpg
  • Click to enlarge image VeronAc.jpg
  • Click to enlarge image VeronAd.jpg
  • Click to enlarge image VeronAe.jpg
  • Click to enlarge image VeronB.jpg
  • Click to enlarge image VeronC.jpg
  • Click to enlarge image VeronE.jpg
  • Click to enlarge image VeronF.jpg
  • Click to enlarge image VeronG.jpg
  • Click to enlarge image VeronH.jpg
  • Click to enlarge image VeronI.jpg
  • Click to enlarge image VeronJ.jpg
  • Click to enlarge image VeronK.jpg
  • Click to enlarge image VeronL.jpg
  • Click to enlarge image VeronM.jpg
  • Click to enlarge image VeronN.jpg
  • Click to enlarge image VeronO.jpg
  • Click to enlarge image VeronP.jpg
  • Click to enlarge image VeronQ.jpg
  • Click to enlarge image VeronR.jpg
  • Click to enlarge image VeronS.jpg
  • Click to enlarge image VeronT.jpg
  • Click to enlarge image VeronV.jpg
  • Click to enlarge image VeronW.jpg
  • Click to enlarge image VeronX.jpg
  • Click to enlarge image VeronZ.jpg
  • Click to enlarge image VeronZa.jpg
  • Click to enlarge image VeronZb.jpg
  • Click to enlarge image VeronZc.jpg
  •  
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(122 ψήφοι)
ΠΗΓΗ:http://www.redgoal.gr/
- See more at: http://www.redgoal.gr/2013-10-08-16-25-21/item/5150-veni-vidi-veronika-part-i#sthash.hkHTkS60.dpuf
- See more at: http://www.redgoal.gr/2013-10-08-16-25-21/item/5150-veni-vidi-veronika-part-i#sthash.hkHTkS60.dpuf


No comments:

Post a Comment

wibiya widget