Tuesday, September 2, 2014

Φθινοπωρινά ...με θερινές σκέψεις..



Ηδη τα χελιδόνια (κάπου είδα μια φωτογραφία) συγκεντρώνονται για τα γνωστά ταξίδια τους που ποτε δεν κατάλαβα που πάνε κι ούτε και κείνα ενημερωνουν ..το ΦΒ..
Τα είδα σε φωτό της Ηπείρου.. της Θεσσαλίας..κατα χιλιάδες στα σύρματα του ΟΤΕ και της ΔΕΗ να ετοιμάζονται για...φευγάλα!!!
Βρεχει ,
έβρεξε νωρίτερα στα Τρίκαλα
και 09:15 ηθερμοκρασία για πρωτη μερα "έπιασε" τους 20 βαθμους.
Για όσους πονούν ελαφρά,πάντα υπάρχει μια αρχή κι ένα τέλος.
Υπέροχα τα όσα ανάρτησε πριν λίγο η καλή μας φίλη Διονυσία η οποια ετοιμάζεται για τον Νότο όπου ήδη οι αμυγδαλές ..άνοιξαν for good ..
Για όλους μας.. οι στίχοι του ποιητή είναι το καλύτερο.. βάλσαμο:
"Σαν έτοιμος/η απο καιρό απο χρόνια,
αποχαιρέτα την (κάθε)Αλεξάνδρεια και φύγε"!!
Καλο ταξίδι ταξιδευτές της Γής
Δ.Π.
========
Denise Gazia
Μια πεταλουδα,
Σ, ενα κλαδι εκαθησε
Για να πεθανει...
Εζησε
Ενα ολοκληρο πρωι...
Ενα πρωι
Πικρες και πονοι...
Βασανα μικρων φτερων
Και στεναγμοι..
Επεθανε...
Την εκλαψε μια Ανεμωνη
Και τη σαβανωσε...
Ενα ασπρο Γιασεμι...
Μια απο τις ωραιοτερες και πιο συγκινητικες θυμησες που θα παρω μαζι μου!
Κοκκινος Βραχος και η Μεγαλη αγαπημενη Τζεννη Ρουσεα που μου εκανε την τιμη να ζητησει να συναντηθουμε...αναμεσα σε αλλα υπεροχα που μου ειπε...Οχι μονο μου απηγγειλε αυτους τους υπεροχους στιχους, αλλα μου τους εγραψε με αφιερωση στο σημειωματαριο μου!!!
Ειναι Κινεζου ποιητη, οπως μου ειπε. Φοβεροι...συγκλονιστικοι στιχοι...
Με τη σειρα μου...παραμονη ενος ακομα χωρισμου...τους αφιερωνω με πολλη Αγαπη...

No comments:

Post a Comment

wibiya widget