Tuesday, October 6, 2015

+36 βαθμούς στη Μελβούρνη σήμερα και αλοίμονό μου!!!



Γράφει η Dionisia GAZIA
Οι Μελβουρνιώτες σήμερα, ουδέν παράπονον, καιρικό, εννοώ!
Θερμοκρασία 36+ και άνεμοι πάρα πολλών χιλιομέτρων την ώρα!
Ο φίλος μου ο Ανδρέας, σε παρόμοιες καταστάσεις, με κογιονάριζε για το βάρος μου, υποδεικνύοντας μου να βάζω κοτρόνες στις τσέπες!
Ε, λοιπόν, σήμερα Ανδρέα, όχι μόνο σε θυμήθηκα, αλλά σε δικαίωσα πλήρως οικτίροντας εαυτόν που δεν σε άκουσα ποτέ!
Χωρίς αστεία, μεσημέρι γύρω στη 1.00 περίπου, βρίσκομαι στο Northcote βαδίζοντας προς το αυτοκίνητο. Εντάξει, φύσαγε, αλλά, ξαφνικά σηκώθηκε τέτοιος άνεμος που δεν έμειναν τραπεζοκαθισματα στις πλησίον καφετερίες, ούτε γλάστρα μικρή μεγάλη, ούτε τίποτα όρθιο! Προσπαθώ να αποφύγω να μούρθει κάνα τραπέζι στο κεφάλι, με σπρώχνει πλάγια ο δυνατός άνεμος και, ειλικρινά, τρόμαξα να ισορροπήσω...Ακόμα λίγο και θα με πέταγε στο ντουβάρι...
Ανδρέα, υπόσχομαι άλλη φορά, να εφοδιαστώ με κοτρόνες!
Αργότερα, οδηγώντας στο Tullamarine Free Way, για το σπίτι, ξαφνικά βλέπω έναν ιπτάμενο όγκο, ούτε ξέρω τι ήταν ούτε από πού αποσπάστηκε να έρχεται ολοταχώς κατ΄ επάνω μου.
Ευτυχώς για μένα την γλίτωσα, αλλά νομίζω έπεσε σε ένα αυτοκίνητο λίγο πιο πίσω.
Άντε και ες άλλα με υγεία!!!

Image result for μελβουρνη νεα 36 βαθμος χθες

No comments:

Post a Comment

wibiya widget