Wednesday, December 21, 2016

Συγκινεί γνωστή ηθοποιός: «Δοκίμασα να υιοθετήσω παιδάκι όταν έμαθα ότι δεν...»

Την έχουμε αγαπήσει μέσα από τους ρόλους της σε ιδιαίτερα επιτυχημένες τηλεοπτικές σειρές από τη δεκαετία του '90 μέχρι και σήμερα, οι οποίες παίζονται ακόμα σε επανάληψη.
Ο λόγος για τη Μαρία Κανελλοπούλου, η οποία σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις της στον ΑΡΤ 90,6 FM αναφέρθηκε -μεταξύ άλλων- σε ένα ιδιαίτερα λεπτό προσωπικό της θέμα, την προσπάθειά της να υιοθετήσει ένα παιδάκι.
'Δοκίμασα και εγώ να υιοθετήσω παιδάκι όταν έμαθα ότι δεν θα μπορέσω να αποκτήσω. Αλλά οι νόμοι είναι τόσο σκληροί, τόσο ταξικοί. Πρέπει να είσαι πλούσιος για να το κάνεις αυτό. Δεν είναι δυνατή ούτε η αγάπη, ούτε η θέληση σου να προσφέρεις, ούτε τίποτα. Πρέπει να είσαι πλούσιος'.
Η αγαπημένη ηθοποιός δεν ξέχασε την κολλητή της φίλη, Νατάσα Μανίσαλη, η οποία έφυγε από τη ζωή πριν μερικούς μήνες:
'Πέρσι αυτό τον καιρό έχασα την κολλητή μου που ήταν μια πάρα πολύ νέα γυναίκα, την Νατάσσα Μανίσαλη. Ήταν φίλη μου πολύ, δεν είχε κλείσει καν τα 55. Η φίλη μου ήταν μόνο στο ντιρι-ντιρι και στο γέλιο, στην πλάκα. Μπορούσε να σε κάνει να πέσεις κάτω από τα γέλια. Δεν δικαιούμαι λοιπόν να μην είμαι καλά. Έχω την υγεία μου'.
womenonly.gr

No comments:

Post a Comment

wibiya widget