Sunday, January 6, 2019

"Έγινε ο κόσμος γειτονιά". -Οι ηλίθιοι καπνιζουν !!

Το περιστέρι περί αλλά τυρβαζει..

Καφέ χωρίς τσιγάρο. .;

Κάθονται ακριβώς απέναντί μου. Μπαμπάς ,μαμά, γύρω στα 40 και ο 10χρονος (;)γιος τους. Και οι τρεις ήρεμοι και αρκετά  συμπαθητικοί. 
Λίγες οι κουβέντες τους αλλά καπνίζουν συνέχεια και στριφτο. Παρήγγειλαν αρκετά για φαγητό και σουβλάκια για το μικρό αλλά εκτός από 5 λεπτά το κάπνισμα  δεν σταματησε κι όταν το παιδί έτρωγε. 
Σκέπτομαι πώς αν ήταν σε αυστραλεζικο φαγαδικο ούτε στο πεζοδρόμιο δεν θα μπορούσαν να το κάνουν. 
Αν τολμούσαν οι πελάτες θα τους έλεγαν τρελούς  και θα τους πετούσαν έξω. .
Ακόμα και στα Τρίκαλα θα είχαν πρόβλημα γιατί ο δήμαρχος κατάφερε τους .."ηλιθιους"*να μη καπνίζουν σε κλειστό χώρο και τον συγχαιρουμε. . 
Κοιτώντας το θλιβερο  θέαμα 
θυμάμαι την πρώτη μέρα στη Μελβουρνη μετά από ένα ταξίδι στην Ελλάδα που κάπνιζα στο αυτοκίνητο και όλοι με κοίταζαν και χειρονομουσαν ότι είμαι τρελός. . Τους τα είπα Ελληνικά σε στυλ Μητροπάνου για μερικές ημέρες και μετά ηρέμησα. 
Στο νου μου έφερα ένα από τα χειρότερα ταξίδια με λεωφορείο ανάμεσα Γκανγουΐνγκ και Νιγκμπο της Κίνας. Όλοι κάπνιζαν και η βροχή έπεφτε ...ράϊ θρου. . και τζάμπα φώναζα " που χάο" πολύ άσχημο .
Το χειρότερο το είδα πάλι Γλυφάδα πριν λίγο καιρό  όταν ο Λεβέντης μπαμπάς κρατούσε το μωρό του στην αγκαλιά και κάπνιζε σαν ..

Σε παρατήρηση γιατί ρε φίλε εγώ δεν άφηνα τους φίλους μου να καπνίσουν, για το μωρό σου η απάντησή ήρθε σαν έτοιμη από χρονια:
Δεν μ αφήνεις στα βάσανα ρε φίλε. .;

Ο Δρ Παξινός,"στα άκρα" με τη Φλεσσα της ΕΡΤ μιλά για καπνιστές - καπνιστριες Αυστραλίας που δεν μπορούν να βρουν συντροφο κι ότι ο εκεί Ελληνισμός καπνίζει το 14 %(;) ενώ εδώ στο Ελλαντα ξεπερνά το  60% με πρωταθλήτριες τις γυναικες.
Επόμενο είναι από 0% καρδιακά προβλήματα οι γυναικες πρινμερικές δεκαετίες τώρα να ξεπερνουν τους άνδρες κατά μερικές μοναδες.   
* ΈΝΑΣ από τους μεγαλύτερους αγγειοχειρουργους του κόσμου ο Δρ Καρύδης σε μια συνέντευξη που μου έδωσε πριν χρόνια τόνισε ότι "μόνο οι ηλίθιοι καπνιζουν" και πρόσθεσε. .ε αφου καπνιζω
..ΕΊΜΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ.
καλή χρονιά. 
Δημήτρης Παπαγεωργίου (Καλλέας).
6.1.2019

No comments:

Post a Comment

wibiya widget