Friday, January 25, 2019

-Απο που είσαι κοπελλιά¨"ρώτησα πριν 50χρόνια και 2 μήνες και η απάντησή της με κούφαινε..μέχρι σήμερα 25.1.2019

ΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΣΟΥ ΕΔΙΝΑ ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ 

"Εκεί (στο καράβι που μ έφερνε στην Αυστραλία) άκουσα για πρωτη φορα ότι η "Μακεδονία" είναι κρατος(!!!)και ματαια προσπαθούσα να μου εξηγήσει η συνομιλητρια αν ηταν απο Φλώρινα, Νάουσσα, Καστοριά..

efhmeris.blogspot.com/2011/03/blog-post_309.html

Μη με ζηλεύετε, βερεσέ έραψα το κουστούμι στα Τρίκαλα

ΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΣΟΥ ΕΔΙΝΑ ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ 
50 χρόνια και 2 μήνες πίκρες καυγάδες,συράξεις σε γήπεδα στη γειτονιά, στα μαγαζιά προσπαθούσα μαζί με άλλους πατριώτες και βόρειους και νότιους πως να σας σταματήσουμε να βρίζετε την πατρίδα μας που από τον Καραμανλή μέχρι το Τζαννετάκη και όλων μας έλεγαν να γελάμε όταν ακούμε τη λέξη ..Μακεδονικό. Ακόμα και σε πατριώτες φίλους που γνώριζαν τα σλάβικα δεν μπορούσαμε να μιλήσουμε και να μιλήσουν χωρίς καχυποψία σε παρέα ,σε γλέντια... Κι ο πατέρας μου που πολέμησε στο Γράμμο και στο Βίτσι όταν ήρθε ένα φεγγάρι στην Αυστραλία έλεγε σε όλους μας: Καλά δε ντρέπεστε  ; Φταίνε αυτοί που γεννήθηκαν λίγα μέτρα πιο μακριιά από εμάς;
Τον αισθάνομαι σήμερα στα κόκκαλά μου να είναι πολύ χαρούμενος  ακούγοντας τα νέα .από τον 
Περισσότερα εν καιρώ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Β.ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ (ΚΑΛΛΕΑΣ)



"Εκεί άκουσα για πρωτη φορα ότι η "Μακεδονία" είναι κρατος(!!!)και ματαια προσπαθούσα να μου εξηγήσει η συνομιλητρια αν ηταν απο Φλώρινα, Νάουσσα, Καστοριά..

 ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΣΑΛΠΑΡΕΙ ΓΙΑ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ...
efhmeris.blogspot.com/2011/03/blog-post_309.html

No comments:

Post a Comment

wibiya widget