Sunday, January 6, 2019

MΕΛΒΟΥΡΝΗ.SBS.Η "νέα γενιά" στα πολιτιστικά δρώμενα. Του Π.Αποστολου


00:0009:51


Fronditha
Care's President
Faye Spiteri (Supplied)
Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε η 41η Ετήσια Γενική Συνέλευση του ομογενειακού μη-κερδοσκοπικού οργανισμού της «Φροντίδας». Η Φαίη Σπιτέρη – Τσολάκη γίνεται η πρώτη γυναίκα Πρόεδρος του οργανισμού και μίλησε στο Ελληνικό Πρόγραμμα. 
By
Panos Apostolou
Published on
Wednesday, January 2, 2019 - 13:08
File size
18.07 MB
Duration
9 min 52 sec
"Πιστεύω ότι ήμουν πολύ τυχερή στη ζωή μου διότι μεγάλωσα σε ένα περιβάλλον που μου έδωσε τη δυνατότητα να εκμεταλλευτώ τις ευκαιρίες που μου παρασχέθηκαν", δήλωσε στο Ελληνικό Πρόγραμμα η νέα πρόεδρος της "Φροντίδας". 
"Στην καριέρα μου ανέλαβα ρόλους για τους οποίους είχα και έχω ιδιαίτερο πάθος. Έχω εργαστεί στους τομείς της επικοινωνίας και της διαφήμισης, αλλά αυτό είναι μόνο η επιφάνεια. Στην πραγματικότητα, εργάστηκα για να αλλάξω συμπεριφορές και αντιλήψεις σε θέματα υγείας, δικαιοσύνης και σε θέματα φυλετικής ισότητας," τόνισε η κ. Σπιτέρη-Τσολάκη.   

Το μήνυμά της προς τις άλλες γυναίκες 

"Το δικό μου μήνυμα είναι απλό: Έφτασε η στιγμή. Είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε τον ρόλο των γυναικών όχι επειδή κάποιος κυβερνητικός κανόνας μας προτρέπει να το κάνουμε, αλλά επειδή οι γυναίκες έχουν τόσα πολλά να συνεισφέρουν. Υπάρχει σοφία, πάθος, γνώση, κατανόηση, και ηγετικές ικανότητες και ταλέντο". 
"Θέλω να παρακινήσω τις γυναίκες να κρατήσουν ψηλά το κεφάλι τους και να ορθώσουν το ανάστημά τους. Μπορεί να είναι δύσκολο, μπορεί να νομίζετε ότι δεν μπορείτε να το κάνετε, αλλά αξίζει ώστε να πετύχουμε την ισότητα που αξίζουμε. Χρειάζεται κουράγιο και δύναμη, και πάνω απ' όλα να είστε αληθινές σε αυτό που πιστεύετε και κάνετε".
Η νέα πρόεδρος της "Φροντίδας" αναφέρθηκε στην πολύτιμη συνεργασία που είχε με την κ. Βούλα Μεσημέρη, η οποία, όπως είπε, αποτέλεσε για εκείνη υπόδειγμα ηγέτιδας. 
"Fronditha Care" new President, Faye Spiteri nee Tsolakis

Η κοινωνία μας προοδεύει 

Η κ. Σπιτέρη, δήλωσε ότι κάθε αλλαγή έρχεται μέσα από την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας σε σημαντικά κοινωνικά ζητήματα. "Πρέπει να κατανοήσουμε τα προβλήματα που απασχολούν την κοινωνία μας," είπε.
Πιστεύει ότι η πρόοδος της αυστραλιανής κοινωνίας, είναι ταχύτερη σε κάποια ζητήματα και πιο αργή σε κάποια άλλα και υποστηρίζει ότι έχουν υπάρξει αλλαγές στο θέμα αντιμετώπισης της ενδοοικογενειακής βίας.
Εδώ και δέκα χρόνια είναι πρόεδρος του ιδρύματος "InTouch" που ασχολείται με περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας σε οικογένειας από διαφορετικά πολυπολιτισμικά και θρησκευτικά υπόβαθρα. "Έχω δει", τονίζει, "βελτιώσεις συμπεριφορών εξαιτίας, κυρίως, εκπαιδευτικών προγραμμάτων".   
Faye Spiteri (Tsolaki) accepting a $250k grant from the Victorian State Government to Fronditha Care at its nursing home in Clayton South

Προσφορά προς στην Παροικία 

"Πιστεύω ότι είναι υποχρέωσή μου να προσφέρω στην κοινότητα από την οποία προέρχομαι", δήλωσε η νέα πρόεδρος της "Φροντίδας" για το όραμά της για τον οργανισμό για να συμπληρώσει ότι αυτή η αίσθηση του καθήκοντος πηγάζει από την μητέρα της.
"Ήταν επιθυμία της και την υιοθέτησα και εγώ, να προσφέρουμε στους συνανθρώπους μας να τους κάνουμε ευτυχισμένους ακόμα και με απλούς τρόπους. Και έτσι ήταν μεγάλη μου τιμή όταν μου έγινε πρόταση να γίνω μέλος του διοικητικού συμβουλίου της 'Φροντίδας'". 
"Ως μέλος της 'Φροντίδας' έχω την ευκαιρία να βρεθώ κοντά σε εκατοντάδες γιαγιάδες και παππούδες, που μου μιλάνε ελληνικά, μου διηγούνται ιστορίες, μου δίνουν συμβουλές, και κάπου-κάπου ένα φιλί και μια αγκαλιά". 
Η ίδια έχει προσωπική εμπειρία με ηλικιωμένους, από τον αγαπημένο της πατέρα, που στα τελευταία χρόνια της ζωής του χρειάστηκε βοήθεια γιατί υπέφερε από άνοια. "Επειδή έχω βρεθεί στη θέση πολλών ομογενών που έχουν γονείς που αντιμετωπίζουν την ίδια αρρώστεια, θέλω να είμαι βέβαιη ότι η 'Φροντίδα', προσφέρει τις υπηρεσίες που χρειάζονται οι ηλικιωμένοι". 
Πατήστε Play στην κεντρική φωτογραφία για να ακούσετε όλη την συνέντευξη με την νέα πρόεδρο της "Φροντίδας", Φαίη Σπιτέρη-Τσολάκη 

No comments:

Post a Comment

wibiya widget