Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες μάλιστα ο Κυριάκος Μητσοτάκης σχεδιάζει να προτείνει για την θέση του ανώτατου άρχοντα της χώρας, για πρώτη φορά στην ελληνική ιστορία, γυναίκα και για να το ξεκαθαρίσουμε όχι την αδελφή του Ντόρα Μπακογιάννη.
Αν οι σκέψεις αυτές του πρωθυπουργού υλοποιηθούν αναμένεται να προκληθεί σεισμός στους κόλπους του κυβερνώντος κόμματος.
Ήδη άλλωστε ο Αντώνης Σαμαράς βρίσκεται στα κάγκελα τόσο λόγω του αποκλεισμού του από τον Κ. Μητσοτάκη από την θέση του Ευρωπαίου Επιτρόπου, όσο και από το μεγάλο άδειασμα του στην υπόθεση Novartis, ενώ είναι γνωστό στους πολιτικούς κύκλους ο διακαής του πόθος για τον θώκο του Προέδρου της Δημοκρατίας.
Αν ο Κυριάκος Μητσοτάκης τον «αδειάσει» και τρίτη φορά, η αντίδραση του πρώην πρωθυπουργού και προέδρου της ΝΔ αναμένεται εκρηκτική.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αν υλοποιήσει τις σκέψεις του για γυναίκα Πρόεδρο της Δημοκρατίας θεωρείται βέβαιο ότι θα αντιμετωπίσει εμφανώς και την μήνη της αδελφής του Ντόρας Μπακογιάννη που επί της ουσίας έχει μείνει αναξιοποίητη -για αυτά που πραγματικά αντιπροσωπεύει- από τον αδελφό της και βρίσκεται σε ένα πολιτικό ψυγείο. Πόσο μάλλον δε που η κ. Μπακογιάννη φέρεται να έχει εκφραστεί θετικά για μια δεύτερη θητεία του Προκόπη Παυλόπουλου.
Από την άλλη αν και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο «Βούδας» της παράταξης Κώστας Καραμανλής πραγματικά δεν ενδιαφέρεται για την Προεδρία της Δημοκρατίας, οι βουλευτές και τα στελέχη που αυτοπροσδιορίζονται ως καραμανλικοί θα αντιδράσουν για τον αποκλεισμό του σημερινού προέδρου της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλου από μια δεύτερη θητεία.
Και βέβαια η φερόμενη πρόθεση του Κυριάκου Μητσοτάκη για Πρόεδρο Δημοκρατίας γυναίκα δεν πρόκειται να «εκτιμηθεί» από τον κεντροαριστερό χώρο αν αληθεύουν τα ονόματα της Άννας Διαμαντοπούλου και της Μαρίας Δαμανάκη που ακούγονται στα δημοσιογραφικά γραφεία.
Μένει να φανεί στο τέλος ποια θα είναι πραγματικά η επιλογή του Κυριάκου Μητσοτάκη και πως θα την υποδεχτούν οι εσωκομματικοί φίλοι και εχθροί του, οι πολιτικοί του αντίπαλοι των άλλων κομμάτων, αλλά και η κοινωνία.
No comments:
Post a Comment