Sunday, August 7, 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΑΠΟ ΦΑΙΗΣ ΜΠΟΥΚ



Της
Elis Riga




Φωνάζει ο πελάτης τον σερβιτόρο:
ΓΚΑΡΣΟΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΘΕΛΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ ΨΗΣΙΜΟ.
-ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΤΕ ΑΥΤΟ ΚΥΡΙΕ;
ρωτάει ο σερβιτόρος.
-ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΤΑΤΕΣ
απαντάει ο πελάτης.




==================================
Mageirikes Diadromes
Η ετοιμοθάνατη γιαγιά κάλεσε την εγγονή της. Όταν εκείνη ήρθε της λέει με αδύναμη φωνή:
«Κόρη μου, εγώ μπορεί να πεθάνω από στιγμή σε στιγμή γι' αυτό θέλω να κληρονομήσεις εσύ
 το αγρόκτημά μου, συμπεριλαμβανομένης της βίλας, του τρακτέρ, της αγροικίας και όλα τα ζώα
 καθώς και τα $ 22,389,630.00 μετρητά που έχω».
Η εγγονή απάντησε: "Wow!" «Βρε γιαγιά, δεν ήξερα πως είχες και φάρμα και όλο αυτό τον πλούτο! Πού είναι»;;
Η γιαγιά της λέει αφήνοντας την τελευταία της πνοή.....
«Είναι στον λογαριασμό μου στο Facebook».

No comments:

Post a Comment

wibiya widget