Tuesday, January 26, 2016

Πούτιν: Δεν έχω πετάξει την κάρτα του Κομμουνιστικού Κόμματος

Mε νοσταλγία στο κομμουνιστικό καθεστώς, αναφέρθηκε την Δευτέρα ο Βλάντιμιρ Πούτιν, αποκαλύπτοντας μεταξύ άλλων ότι έχει κρατήσει την κάρτα μέλους του Κομμουνιστικού Κόμματος.


Σε ομιλία στην Σεβαστούπολη ο Ρώσος πρόεδρος, σε απόπειρά του να πείσει  τους παρευρισκόμενους, υποστήριξε ότι έχει κρατήσει την κάρτα του μέλους του Κόμματος, λέγοντας ότι «δεν την έχω πετάξει, ούτε την έχω κάψει, βρίσκεται κάπου στο σπίτι μου».

Ο Πούτιν, ένας πρώην πράκτορας της KGB στην Ανατολική Γερμανία, και γέννημα θρέμα του κομμουνιστικού καθεστώτος στην Ρωσία, θέλησε με αυτό τον τρόπο να «κολακέψει» κάποιους πιο ηλικιωμένους Ρώσους, οι οποίοι κρατούν και αυτοί τις κάρτες τους, εκμεταλλευόμενος την νοσταλγία τους για εκείνες τις εποχές. Να σημειωθεί ότι κάποτε, με τις κάρτες αυτές, άνοιγαν όλες τις «πόρτες» στην Ρωσία.

«Δεν ήμουν μέλος του κόμματος από ανάγκη. Δεν μπορώ να πω ότι ήμουν από ιδεολογία κομμουνιστής, αλλά υπηρέτησα το ‘ένοπλο’ κομμάτι του κόμματος» δήλωσε ο Πούτιν, ο οποίος έχει επαναφέρει αρκετές από τις παραδοσιακές Σοβιετικές αρχές κατά την διάρκεια της κυριαρχίας του στην σύγχρονη Ρωσία. Κατά το παρελθόν, ο πρόεδρος της Ρωσίας έχει αναφερθεί αρκετές φορές στον κομμουνισμό, λέγοντας ότι «του αρέσουν οι ιδέες του κομμουνισμού και του σοσιαλισμού», οι οποίες όπως υποστηρίζει «μοιάζουν αρκετά με την Βίβλο. «Ήταν καλές ιδέες, έστω και αν δεν εφαρμόστηκαν σωστά από τους Σοβετικούς ηγέτες» έχει υποστηρίξει σε παλαιότερη συνέντευξή του.

Δεν είναι λίγες οι φορές που ο Πούτιν «γλυκοκοιτάζει» το δυναμικό κίνημα των παλαιών κομμουνιστών στην χώρα, βάζοντάς τα ακόμα και με τον Λένιν, τον οποίον κατηγορεί πως ήταν μία ατομική βόμβα, που οδήγησε στην καταστροφή της Σοβιετικής Ένωσης. Ο Πούτιν είχε χαρακτηρίσει την πτώση της Σοβιετικής Ένωσης το 1991 ως «τραγωδία»
ΣΚΑΙ. gr 

No comments:

Post a Comment

wibiya widget