Tuesday, October 11, 2016

Γεροβασίλη: ΑΛΗΤΕΙΑ..Ο Σταύρος Θεοδωράκης επέλεξε να ασχοληθεί με συνεργάτη μου που σκοτώθηκε πριν μια βδομάδα!

Αγριος πόλεμος μεταξύ του Στ. Θεοδωράκη και της Ολγας Γεροβασίλη προκάλεσε η αναφορά του πρώτου σε διάφορα 'troll' της κυβέρνησης και ειδικά ένα συνεργάτη της δεύτερης. Ο αρχηγός του Ποταμιού είπε: 'Ο εκδότης του 'Χωνί' που γέμισε χώρα με αφίσες είναι διορισμένος στο Μαξίμου. Θα πρέπει να μας παρουσιάσει τα τιμολόγια και να μας εξηγήσει πως τα πλήρωσε. Ο διαχειριστής Ολυμπία στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Είναι το παρακράτος σας και πείτε την αλήθεια. Γιατί τους πήρατε και πως τους πληρώνατε μέχρι να γίνεται κυβέρνηση;
Είναι στιγμή ο κ. Τσίπρας να μας ζητήσει συγνώμη για την συμπεριφορά των στελεχών του που έλεγαν ότι συγκεκριμένα συμφέροντα έφτιαξαν το Ποτάμι. Να μας πει ποια είναι αυτά τα συμφέροντα.
Ξερετε γιατί είναι σημαντικό για εσάς να βρωμίσετε το Ποτάμι; Ο λαϊκιστής και Δημαγωγός δεν φοβάται το παλιό, αλλά το νέο. Πιστεύατε ότι έχετε πλεονέκτημα με το παλιό και φοβόσασταν μην τυχόν προκύψει ένα νέο που δεν είχε σχέση με την πολιτική και δεν εκπροσωπεί κανένα συμφέρον.
Γι αυτό και όλα τα τρολ σας, που τα έχουμε καταγράψει, επιτέθηκαν στο Ποτάμι'.
Αμεση ήταν η απάντηση της κ. Γεροβασίλη η οποία τόνισε: 'Ο Σταύρος Θεοδωράκης επέλεξε να ασχοληθεί με συνεργάτη μου που σκοτώθηκε πριν μια βδομάδα, αυτός ο νέος ασκούσε κριτική στον ΣΥΡΙΖΑ δημοσίως, δεν ήταν κομματόσκυλο, δεν ήταν κολλητός, δεν ήταν του κόμματος.
Ένα νέο παιδί που υπηρέτησε αυτό για το οποίο κλήθηκε στο δικό μου γραφείο, με ήθος και συνέπεια. Ο κ. Θεοδωράκης ξεπέρασε τα όρια, για σοβαρούς αντιπάλους μου έχω αποφύγει χαρακτηρισμούς. Σήμερα θα το κάνω. Χυδαιότητα, ξεπέρασε τα όρια και η πολιτική αλητεία. Θα τον χαρακτήριζα αεριτζή, αλλά είμαι πιο θυμωμένη'.

No comments:

Post a Comment

wibiya widget