Saturday, March 28, 2015

" Βολεύει τις αεροπορικές εταιρίες η ''αυτοκτονία"των πιλότων",λέει η πρώην συντονίστρια αεροδρομίων εξ. της Ολυμπιακής. ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;

Αποτέλεσμα εικόνας για αυτοκτονία πιλοτου

Η πρωην συντονίστρια ολων των αεροδρομίων εξωτερικού της Ολυμπιακής Αεροπορίας και αεροσταθμάρχις Μελβούρνης κ. Μερσίνα Παπαγεωργίου, ανάρτησε στη σελίδα της στο ΦΒ: 

Στην πρόσφατη αεροπορική τραγωδία (αλλά και σε άλλες περιπτώσεις ατυχημάτων), η αυτοκτονία του πιλότου είναι μία πολύ 'βολική' αιτία για τις κατασκευάστριες εταιρείες και τις αεροπορικές εταιρείες που εκτελούν τις πτήσεις! 
Έτσι είδαμε τον κ. Τσολάκη , εμπειρογνώμονα σε αεροπορικά ατυχήματα, να ξαφνιάζεται και ν' απορεί πως γίνεται τόσο γρήγορα ο εισαγγελέας της Μασσαλίας να δηλώνει ότι φταίει ο πιλότος!!
 Βέβαια στην προκειμένη περίπτωση εμπλέκονται δύο μεγάλες οικονομίες η Γαλλία ( Airbus) και η Γερμανία (Germanwings) ιδιαίτερα ως θυγατρική της Lufthansa. Οπότε η αυτοκτονία του πιλότου είναι μία βολική λύση και αφήνει στο απυρόβλητο τους παράγοντες που προ ανέφερα. 
Επίσης η πλέον στρεσογενής δουλειά του πιλότου δεν είναι άμοιρη ιδιαίτερα στην Germanwings όπου μέσα στο 2014 οι πιλότοι πραγματοποίησαν απεργίες για λόγους εργασιακών συνθηκών.
 Ο Κυβερνήτης κ. Στίκας έκανε μία σοβαρή καταγγελία για τον ελλαδικό χώρο ότι προσλαμβάνονται πιλότοι με εξάμηνες συμβάσεις από το εξωτερικό με χαμηλές απολαβές (προφανώς, διαφορετικά θα προσλάμβαναν έλληνες) χωρίς ουσιαστικά να είναι γνωστό το υπόβαθρο αυτών των ανθρώπων. Ελπίζω ο υπουργός μεταφορών να επιμεληθεί αυτής της σοβαρής καταγγελίας που έχει να κάνει με την ασφάλεια των πτήσεων.

4 comments:

  1. Εδώ έχουμε να κάνουμε με μαζική δολοφονία όχι απλώς αυτοκτονία. Ένας συγκυβερνήτης αεροσκάφους βρέθηκε μόνος μέσα στο πιλοτήριο, κλείδωσε ηλεκτρονικά την πόρτα, έθεσε σε αυτόματη σταδιακή πτώση το αεροσκάφος και έριξε το αεροσκάφος πάνω στο βουνό σκοπίμως μέσα σε οχτώ λεπτά σταδιακής καθόδου ώστε να μη γίνει αντιληπτή απο το πλήρωμα και τους επιβάτες. Στην Αμερική ο νόμος υποχρεώνει τις αεροπορικές εταιρίες να βρίσκονται στο πιλοτήριο δυο άτομα ανα πάσα στιγμή ώστε αν κάποιος απο τους δυο πιλότους απουσιάσει για λίγο κάποιος υπεύθυνος απο το πλήρωμα θα τον αντικαταστήσει στη θέση του. Έτσι αποφεύγεται η φυσική και ψυχολογική απομόνωση του εναπομείναντα πιλότου να προβεί σε κάποια παραφρονα κίνηση πιυ θα θέσει σε κίνδυνο το αεροσκάφος. Στην Ευρώπη και αλλού δεν υπάρχει τέτοιος νόμος και οι περισσότερες εταιρείας δεν εφαρμόζουν το αμερικανικό μοντέλο ασφαλιστικής δεικλιδας κυρίως για οικονομικούς λόγους. Υπάρχει βέβαια και δξ άλλη κομμάτι που αφορά την ποιότητα και δξ προσωπικό προφίλ των άνθρωπων που εκπαιδεύονται ως πιλότοι. Οι αεροπορικές εταιρίες πρέπει νζ αναγκαστούν απο διχ κυβερνήσεις να πάρουν όλα τα αναγκαία μέτρα για τβν ασφαλή μετακίνηση των επιβατών στις αεροπορικές γραμμές. Σαν υπάρχει χρόνος για χάσιμο.

    ReplyDelete
  2. Ούτε ίχνος σεβασμού σε ενα νεκρό στο βωμό τών συμφερόντων για ολα φταίει ο συγκιβερνήτης οχι ο κυβερνήτης οχι οι διευθύνοντες ούτε οι μεγαλομέτοχοι Γερμαναράδες , που το μόνο πού τούς απασχόλησε πόσο λιγότερη αποζημίωση θα δώσουν ( 50.000,00 ε) για κάθε θύμα τους

    ReplyDelete
  3. " Ο Κυβερνήτης κ. Στίκας έκανε μία σοβαρή καταγγελία για τον ελλαδικό χώρο ότι προσλαμβάνονται πιλότοι με εξάμηνες συμβάσεις από το εξωτερικό με χαμηλές απολαβές (προφανώς, διαφορετικά θα προσλάμβαναν έλληνες) χωρίς ουσιαστικά να είναι γνωστό το υπόβαθρο αυτών των ανθρώπων. Ελπίζω ο υπουργός μεταφορών να επιμεληθεί αυτής της σοβαρής καταγγελίας που έχει να κάνει με την ασφάλεια των πτήσεων...>>
    Για μένα αυτη είναι η πλέον συγκλονιστική είδηση και θ έπρεπε όχι μονο να μιλούν όλα τα ΜΜΕ αλλά να ειχε επέμβει ο εισαγγελέας και ο υπουργός μεταφορών να ενημερήσει αμέσως και όλους τους Έλληνες πόσο ασφαλεις είναι πλεον να ταξιδεύουν μετα το "γούρλωμα" και το πλιάτσικο στην εταιρία που πετουσε και καμάρωναν οι μέσα και προπαντός οι "έξω" Έλληνες.
    Τωρα, έμεινε ένα απαράδεκτο εταιριάκι και ...
    Τσιπρα μετα την ΕΡΤ ξαναφτειάξε ΟΑ γιατι δεν μπορούμε να βλέπουμε κάθε λιγο την Τούρκις αιράιν και το Χατζηδάκι να τοπαιζει σωτήρας!!! ΕΛΕΟΣ..

    ReplyDelete
  4. Δηλαδή ο "εμπειρογνώμων" κ. Τσολοτος βγάζει Κατηγορεί τον εισαγγελέα της μασσαλιας που έχει μπροστά του όλα τα στοιχεία της τραγωδίας ότι βιάστηκε να βγάλει τα ακλόνητα συμπεράσματα του ενώ ο ιδιος και ο κυβερνήτης τσικος πιστεύουν ότι οι εργασιακές συμβάσεις προεχουν των νεύρων ασφαλείας στις πτήσεις! Μπράβο τους, αυτοί κι αν είναι πραγματικά σαινιΑ. Μηπως ζητάνε ξαι την ανασύσταση της πρώην προβληματικής Ολυμπιακής για να βουλιάζει ακόμη περισσότερο απο τα χρέη η χώρα προς όφελος κυρίως των ελλήνων συνδικαλιστών και άλλων προνομιούχων της εργατικής τάξης;

    ReplyDelete

wibiya widget