Sunday, July 10, 2011

Ενα κάποιο χαμόγελο…Της Ελενας Ακρίτα

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Σάββατο 09 Ιουλίου 2011
Στα ΝΕΑ των Αθηνων
 
- Φεύγω!
- Οπα!!! Οπα, όπα, όπα!
- Τι έγινες, μαμά, ήρθαμε στο κέφι;
- Τι παναπεί «φεύγω», φεύγεις και πας πού;
- Σινεμά!
- Πάααααλι; Χτες πήγες...
- Ε, και;
- ΚΑΙ το Σάββατο...
- Δεν βλέπω κάθε φορά το ίδιο έργο…
- Τι τρέχεις παιδί μου, μες στα καπνογόνα και στους Αγανακτισμένους; Λύσσα πια με το σινεμά, λες και δεν θα τα παίξει η τηλεόραση, τζάμπα την πήραμε κοτζάμ plasma!
- Λοιπόν, γεια...
- Οπα! Οπα, όπα, όπα! Ζακετάκι πήρες; Το βράδυ στα θερινά σηκώνει ψύχρα!
- Δεν θα πάω σε θερινό, σε μούλτι πάω!
- Το βράδυ στα μούλτι φουλ το κλιματιστικό!
- Μαμά, έχω αργήσει, γεια...
- Οπα! Οπα, όπα, όπα! Και με ποιους θα πας;
- Αφού τους ξέρεις τους φίλους μου, τι ρωτάς;
- Θα είναι κι Αυτός;
- Οταν λες Αυτός;
- Οταν λέω Αυτός, εννοώ Αυτός!
- Εχει όνομα ο Αυτός, Νίκο τον λένε!
- Ηθελα να 'ξερα Αυτός σπίτι δεν έχει; Μάνα να τον νοιαστεί δεν έχει; Ενα σου λέω, ένα και να τη θυμηθείς τη μάνα... Εμένα Αυτός δεν μ' αρέσει...
- Εμένα Αυτός μ' αρέσει, έφυγα!
- Είσαι ευκολόπιστη, πουλάκι μου! Ολοι οι άντρες είναι αλήτες!
- Στον αδελφό μου λες ότι όλες οι γυναίκες είναι τσούλες!
- Aλλο ο αδελφός σου... Είναι ευκολόπιστο το πουλάκι μου... Και δεν μου λες, με τον αφαλό φόρα παρτίδα θα πας;
- Πες μου τώρα ότι σου φταίει και το τισέρτ μου...
- Ξέρεις πόσο επικίνδυνο είναι αυτό, παιδάκι μου; Θα αρπάξεις ψύξη στην κοιλιά και μετά θα πάθεις στειρότητα, όλοι οι επιστήμονες το λένε...
- Σε ποιο συνέδριο;
- Στην τηλεόραση, μια ξανθιά, πολύ σοβαρό κορίτσι, το είπε, με τον αφαλό έξω, λέει, παιδιά γιοκ! Βάλε μια ζώνη, ένα φουλάρι, ένα κάτι...
- Μαμά, έχω αργήσει, γεια...
- Οπα! Οπα, όπα, όπα!
- Ελεος πια, όπα και όπα! Η χαρά του Νίκου Βέρτη έχει γίνει αυτό το σπίτι!
- Οταν σε παίρνω στο κινητό, γιατί το έχεις κλειστό;
- Πρώτον γιατί στο σινεμά όλοι κλειστό το 'χουν και δεύτερον γιατί με παίρνεις γύρω στα 300 τηλέφωνα... Γεια, λέμε, γεια!
- Οπα! Τι ώρα θα γυρίσεις;
- Γιατί, ρε μαμά; Γιατί μου το κάνεις αυτό;
- Για να σου φυλάξω ζεστά τα σουτζουκάκια!
- Δεν τα τρώω τα σουτζουκάκια...
- Εγώ πάντως θα σε περιμένω με τα σουτζουκάκια ζεστά...
- Αγχώθηκα, δεν αντέχω, δεν μπορώ, έλεος πια, ρε μάνα!
- Τι φωνάζεις, πουλάκι μου, φώναξα εγώ; Πολιτισμένη συζήτηση κάνουμε...
- Δεν πάω πουθενά, αϊ σιχτίρ πια...
- Μη βρίζεις! Α πα πα, μες στον εκνευρισμό είσαι, τελευταία... Γιατί δεν βγαίνεις λίγο να ξεσκάσεις;
- Πουθενά δεν πάω, τέρμα, μ' έσκασες, μ' έπρηξες!
- Οπως θέλεις, κοριτσάκι μου, εγώ ποτέ δεν σε καταπιέζω. Δεν θες να βγεις, μη βγαίνεις... Ελα τότε, κάτσε εδώ μαζί μου, έχει ωραιότατη ταινία το Star... Και να σου πω;...
- Ασε με ήσυχη, λέμε!
- Τα σουτζουκάκια να στα φέρω τώρα που είναι ζεστά;

No comments:

Post a Comment

wibiya widget