Saturday, May 31, 2014

ΠΟΙΗΣΗ .Εσύ και 'Γώ. Της Ντόρας Μανατάκη

ΕΣΥ ΚΑΙ ΓΩ....

30 May 2014 at 19:24
Ντόρα Μανατάκη

ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΙΛΗ 
ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.... 
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ..... Η ΠΙΟ
 ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΦΙΛΕΝΑΔΑ
 ΚΑΘΩΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!



Συντρόφισσα μου μοναξιά, μη μου χαλάς χατήρι
 Μαζί μου κάθησε να πιείς ετούτο το ποτήρι
 Να ενώσουμε το γέλιο μας, να πούμε τον καημό μας
 Να βγάλουμε απ’ τα στήθη μας τον αναστεναγμό μας

Τα όνειρά μου να σου πω.αυτά που είχα κάνει
 Σαν στην ζωή αρμένιζα, πριν πιάσουμε λιμάνι
  Ήσουνα πάντα φίλη μου, κρυφά μ ακολουθούσες
 Δεν με ενόχλησες ποτέ, στο περιθώριο ζούσες

Πέρασαν χρόνοι και καιροί, πιστή συντρόφισσα μου
Και συ πάντα με άφηνες να κάνω τα δικά μου
Τις τρέλες μου, τα πάρτυ μου, τα γλέντια, τα ξενύχτια
Μα τώρα όμως μ’ έπιασες μες τα δικά σου δίχτυα 

Άντε λοιπόν εσύ και γω, οι δυό μας μια παρέα
Συμβιβασμό να κάνουμε, για να περνάμ’ ωραία!!!

Ντόρα Μανατάκη

ΜΟΝΑΞΙΑ
ΜΟΝΑΞΙΑ

No comments:

Post a Comment

wibiya widget