Thursday, May 8, 2014

ΠΟΙΗΣΗ : ΕΛΑ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ .. Της ΝΤΟΡΑΣ ΜΑΝΑΤΑΚΗ

Σήμερα είμαστε οι δυό μας εαυτέ μου
 θα σε κερνάω και θα με κερνάς κι εσύ
 μιας και δεν έχουμε κανένανε κοντά μας
 ένα εβίβα, στην υγειά μας να μας πει

 Εγώ και σύ μαζί θα βγάλουμε την νύχτα
 και αντε φίλε στην υγεία σου θα μου λες
 και μη νομίζεις πως δεν ειμ' ευτυχισμένος
 και μη σε δω ποτέ για μένανε να κλαις

 Έλα να ρίξουμε δυό βόλτες ζαλισμένοι
 να τραγουδήσουμε του έρωτα σκοπό
 κι ασε να  νιώθει η ψυχή μου πρόδωμένη
 έγω μονάχα ένα ξέρω να σου πω

 όλοι αυτοί που λενε ότι  αγαπάνε
 ξέρουνε τι θα πει αγάπη στη ζωή?
 όμορφα λόγια  που απο τα χείλη σκάνε
 κι έχουν πετάξει μέχρι να ρθει το πρωι
Ρ
 φέρε ν' ανοιξουμε σαμπάνια, τζιν ή βότκα
 να πιούμ' οι δυό μας να μεθύσουμε παρέα
 εσύ να  λες,- αει ντε- κι εγώ να σε πιστεύω
 πως όλα μέσα στην ζωή ειναι ωραία

 Ντόρα Μανατάκη


Ο ΚΑ'Υ'ΜΟΣ ΤΟΥ ΣΤΕΛΙΟΥ...



No comments:

Post a Comment

wibiya widget