Friday, October 7, 2016

Μητρόπουλος: Με χτύπησαν δύο μπρατσωμένα παλικάρια και μου είπαν να μην ξαναβγώ στον Παπαδάκη


Ξυλοδαρμό σε βάρος του και απειλές, να μην ξαναβγεί στη τηλεόραση, για να κάνει κριτική στην κυβέρνηση, κατήγγειλε ο πρώην βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Μητρόπουλος.
Μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1, ο κ. Μητρόπουλος είπε:
«Την Τετάρτη το βράδυ, με χτύπησαν δύο μπρατσωμένα παλικάρια και μου είπαν, να μην ξαναβγώ στον Παπαδάκη και να μην κάνω κριτική στην κυβέρνηση».
«Ενημέρωσα την Πέμπτη τον αξιότιμο κύριο πρωθυπουργό ότι δέχομαι απειλές γι’ αυτά που υποστηρίζω, γιατί όλοι μας είμαστε κοντά στους δανειολήπτες, στους επιχειρηματίες που καλούνται για 15 – 20 χρόνια πίσω να δώσουν απολογία… Με χτύπησαν και με απείλησαν και δεν είναι η πρώτη φορά», είπε χαρακτηριστικά.
«Από τότε που κατέρρευσε η σκευωρία του φορολογικού ελέγχου με δύο φοβερές αποφάσεις του ΣτΕ πριν από δύο μήνες, έχω ξαναδεχθεί επιθέσεις. Όταν κατέρρευσε η σκευωρία του ελέγχου», είπε και πρόσθεσε:
«Θα συνεχίσω όσο με τιμάτε, να δίνω μάχη για τους πολίτες κυρίως γι’ αυτούς οι οποίοι εξαθλιώνονται χωρίς καμία προοπτική».
«Περάσαμε από φυλακές στη Χούντα για να περάσει ο λαός καλύτερες μέρες και να μην απειλούμεθα για τις αλήθειες που λέμε. Ο κύριος πρωθυπουργός ενημερώθηκε και για άλλες επιθέσεις που έχω δεχθεί. Θα συνεχίσω όσο είμαι όρθιος μα λέω αυτά που πιστεύω. Δεν έχω δειλιάσει παρά μόνο μια φορά όταν αιμόφυρτος, γυρίζοντας σπίτι είπα σε τηλεοπτικό σταθμό ότι κινδυνεύω να καταλήξω σε απονενοημένη απόφαση αν συνεχίσουν να μου επιτίθενται. Καλώ τον κύριο πρωθυπουργό να με αφήσει ελεύθερο».
news247

No comments:

Post a Comment

wibiya widget