Monday, June 18, 2018

Παντρεύονται ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος και η Νατάσα Καλογρίδη; – Δείτε την απάντηση (βίντεο)


Είναι ένα ερώτημα που απασχολεί τους απανταχού εν Ελλάδι celebrities. Παντρεύονται ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος και η Νατάσα Καλογρίδη;
Η Μαρία Ελένη Λυκουρέζου διέψευσε κατηγορηματικά την περασμένη Τετάρτη στη Σταματίνα Τσιμτσιλή τις φήμες περί γάμου. «Δεν ισχύει το δημοσίευμα ότι παντρεύεται ο πατέρας μου», ανέφερε χαρακτηριστικά .
Χθες, όμως, στην κάμερα της εκπομπής Στη φωλιά των Κου Κου, η ίδια η Νατάσα Καλογρίδη, ούτε διέψευσε ούτε επιβεβαίωσε.
«Δεν έχω να κάνω καμία δήλωση για το θέμα. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι είμαι πολύ πολύ καλά. Ευχαριστώ πολύ!», είπε.
Ο Νίκος Κοκλώνης, όμως, φάνηκε να θέλει να πει πολλά αλλά να μην μπορεί. «Έχω λογοκρισία για το συγκεκριμένο θέμα. Αν γίνει ο γάμος θα μπορούσε να είναι κουμπάρος κάποιος άλλος;», ανέφερε.

No comments:

Post a Comment

wibiya widget