Sunday, May 13, 2012

Ψαρεύοντας στο ΦΒ για τη γιορτή της ΜΗΤΕΡΑΣ





What a beautiful way to spend my first Mothers Day at Vue de monde that
 my son booked (well with daddy's help)
****

Κυριακή, Γιορτή της Μητέρας
Όπως όλες οι μητέρες τέτοιες μέρες έχουν τα παιδιά και τα εγγόνια τους κοντά τους γεμίζοντας μας με αγάπη και δώρα.
Φέτος μου έκανε τρομερή εντύπωση ο 7χρονος μου εγγονός – ο Θανασάκης μου, ο οποίος όταν κτύπησε το κουδούνι του σπιτιού και άνοιξα την πόρτα, με αγκάλιασε, φιλώντας με και δίνοντας μου ένα δωράκι. Δεν ήταν η πράξη που με συγκίνησε αλλά η έκφραση του προσώπου του και η λάμψη των ματιών του που ήταν γεμάτη αγάπη και υπερηφάνεια!
Σε ευχαριστώ αγαπούλα μου

**********


Xara Koutra

Εκοψε τοι ψωμι στα δυο και τα εδωσε στα παιδια που τα εφαγαν λαιμαργα.

[Δεν κρατησε καθολου για τον εαυτο της] γρυλισε ο λοχιας
[Επειδη δεν πειναει] ειπε ο στρατιωτης
[Επειδη ειναι μητερα ]ειπε ο λοχιας
ΒΙΚΤΩΡ ΟΥΓΚΩ

***
‎"Εκτός από τη μάνα σου κανείς δε σε θυμάται
σε τούτο το τρομακτικό ταξίδι του χαμού…"
Νίκος Καββαδίας, 1910-1975, Ποιητής

Μανα, η ιερότερη λέξη και εννοια του κόσμου..ας τις αγκαλιάσουμε σφικτά (ΚΑΙ) σήμερα... 
******

www.youtube.com
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ ,ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!






****



Η Αρχοντούλα Μουντάκη προστέθηκε με ετικέτα στη φωτογραφία του χρήστηTheano Theodoraki. — μαζί με Mega Eleni Patten και 14 ακόμη


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ.


HAPPY MOTHERS DAY !!!! AND HALARA!!!!!

To all you mamma's out there xx
Από: Woman 2 Woman
***
Ημέρα της Μητέρας σήμερα και τα κόμματα της χώρας συμπεριφέρονται ως βρέφη: Φοβερή όρεξη από τη
 μία άκρη και πλήρης ανευθυνότητα στην άλλη.
Η Μάνα Ελλάδα όπως κάθε μάνα , κάνει υπομονή και ελπίζει ότι τα τέκνα της θα συμμορφωθούν !!!
Όσο για την μητέρα του Τσίπρα νομίζω ότι θα ‘πρεπε να τον είχε πετάξει και να κράταγε τον πελαργό…
****
αφιερωμένο στη μανούλα μου!

‎.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΜΑΝΑΔΕΣ
****

Καλημέρα!!!
Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!!!
****
‎;-)

I think EVERY Mom has one of these in their closet!
Happy Mother's Day to all the Supermoms!!!

***





No comments:

Post a Comment

wibiya widget