Friday, February 1, 2013

Πως θα αντιδρούσαν οι Κύπριοι πολιτικοί στη θέα μιας... χωρίς "βρατζί";


Γράφει η 
Antonia Kyprianou
Συνέντευξη ΣΟΚ !
Σε μια συνέντευξη μεταξύ του Σέρβου πρωθυπουργού και μιάς πολύ σέξι δημοσιογράφου εξελίχθη το ευτράπελο. Κατά την διάρκεια της εκπομπής η δημοσιογράφος αλα Σιάρον Στόουν(βασικό ένστικτο), άνοιξε τα σκέλια και φάνηκε το επίμαχο σημείο. Ο Πρωθυπουργός γούρλωσε....
 Ερώτηση ,στη δική μας περίπτωση τι θα έκαναν οι πολιτικοί μας ;
Χριστόφιας: - Σιεπάστου κόρη μου τζι'εν να κρυώσεις, πέρασε κόρη μου που το γραφείο της Ερσης να σου γωράσει βρατζί.

Μαλάς : είμαι παντρεμένος με 4 μωρά εγώ

Αναστασιάδης: με το χέρι στη πούγκα - ου γαμώ το εν έφερα τα βιάκρα μου σήμερα, φακ !

Λιλλήκας: Θα σε δω στο καμαρίνι τωρά αμέσως !
ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ

Anna Constantinou Εισαι απιθανη!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pantelis Mina δυστυχώς, Αντωνία μου, αυτά δεν είναι τα πιο αστεία...

Ανδρέας Κουντούρης Ειδα το βίντεο ,μάλλον σικέ ήτανε.Μου θύμισε το βασικό ένστικτο .

Νικήτας Μόρφου Ανδρούλλα Τζιαι οι τέσσερεις με το τσίου τσίου στο χέρι θα ήταν ακομα!!!

Titos Christodoulou Ιδού, κύριιοι, πέντε χρόνια κυβέρνηση των άλλων, τιςάφησε ξεβράκωτες.

No comments:

Post a Comment

wibiya widget