Μιλώντας στον Real fm για το sms που υπάρχει στο τηλέφωνο του κ. Αποστολόπουλου από τον Παύλο Χαϊκάλη και αφορούσε στον αρχικό ισχυρισμό του, ότι την Παρασκευή που ήταν να γίνει το επίμαχο ραντεβού, επρόκειτο να γίνει ένα καθαρά επαγγελματικό ραντεβού με μία κυρία, ο κ.Χαϊκάλης, το επιβεβαίωσε, εξηγώντας τι εννοούσε με την λέξη «δωράκι».
«Τα sms που έχουμε ανταλλάξει εκείνη την ημέρα υπάρχουν όλα και θα δοθούν στον εισαγγελέα. Μιλάγαμε με διακριτικά και γράφω μέσα στο μήνυμα εγώ. -Αν είναι έτσι όπως τα λες τότε να τη δω, ελπίζω να μην είναι άσχημη και του λέω, να φέρεις και κανένα καλό δωράκι να την εντυπωσιάσεις. Το δωράκι είναι τα…  λεφτά και υποτίθεται ότι μιλάγαμε για μια γκόμενα. Αναφέρεται και στη συζήτηση που υπάρχει το βίντεο» εξήγησε
«Δεν υπάρχουν συναλλαγές, υπάρχει μια ιστορία με ένα πεντοχίλιαρο, το οποίο θα μπορούσε να πει κανείς ότι του το είχα δώσει εγώ σαν δάνειο. Από αυτό το πεντοχίλιαρο, πήρα 500 ευρώ τον πρώτο μήνα, 500 το δεύτερο και μετά χάθηκε. Αυτή είναι η όλη ιστορία», είπε ακόμα ο κ. Χαϊκάλης για την οικονομική συναλλαγή που είχε με τον Γιώργο Αποστολόπουλο το περασμένο καλοκαίρι και το αρχικό του κεφάλαιο που... δεν πήρε ποτέ πίσω.
«Γιατί δεν πήγε στον Καμμένο ή γιατί δεν προσημείωσε χρήματα να με πιάσει επ' αυτοφώρω; Εγώ εκεί επιμένω» πρόσθεσε.
Χθες πάντως, ο κ.Xαϊκάλης μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΙ, υποστήριξε ότι έδωσε 5.000 ευρώ στον Αποστολόπουλο, όχι σαν δάνειο αλλά για το Χρηματιστήριο!!!
«Ο άνθρωπος αυτός με ρώτησε: έχεις λεφτά ναι παίξουμε χρηματιστήριο; Εγώ του είπα πως δεν έχω λεφτά, πως είμαι χάλια οικονομικά και πως έχω μόνο ένα πεντοχίλιαρο που μπορώ να σου δώσω. Ήταν μία απλή συναλλαγή» είπε χαρακτηριστικά  και πρόσθεσε «Τον πρώτο μήνα μου φέρνει  500 ευρώ και μου λέει είναι οι τόκοι σου. Τον δεύτερο μήνα πάλι 500 ευρώ. Τον τρίτο και τον τέταρτο μήνα δεν είχε τίποτα και τότε κατάλαβα ότι η καθυστέρηση αυτή είναι περίεργη. Έτσι μετά ήμουν υποψιασμένος και δεν έπεσα στην παγίδα».

«Τον Ιούλιο του 2014 έληγε η ρύθμιση που είχα κάνει πριν ένα χρόνο και στέλνω μήνυμα και μου λέει θα το αναλάβω εγώ. Εγώ του είπα ξέχνα τους τόκους, θέλω το αρχικό μου κεφάλαιο (σ.σ. τα 5.000 ευρώ). Τον παίρνω εγώ αρκετά τηλέφωνα και κατόπιν πίεσης μου καταθέτει 800 ευρώ» συνέχισε.