Tuesday, February 3, 2015

Μελβούρνη: "Νά πως έζησα 50 χρόνια στην Αυστραλία" Βιβλίο,Ιωσήφ Παπαδόπουλος




Ένα πολύ μικρό απόσπασμα από το
βιβλίο του Ιωσήφ Παπαδόπουλου:

.......) Καθώς οι μέρες πλησίαζαν,τόσο και πιο πολύ σκεφτικός
γινόμουν.Άραγε,τι με περίμενε εκεί στην Αυστραλία ;...
Το αφεντικό, μου έλεγε συνεχεια : "....Εκεί στην Αυστραλία έχει μεγάλα
οικόπεδα για περιφράξεις...τη δουλειά την ξέρεις θα κάνεις χρυσές δουλειές..."
.... Όλα αυτά σκεφτόμουν ,και όλα μέσα μου ήταν μπερδεμένα....
Στο αφεντικό μου του είπα αν δεν μου αρέσει θα γυρίσω πίσω και να
μου βαστάει το πόστο μου στη δουλειά...
.... Στο αφεντικό μου δεν ξαναγύρισα,τον Ολυμπιακό δεν τον είδα ξανά να
παίζει στο γήπεδο Καραϊσκάκη,την Αθήνα Την αποθύμησα σαν τρελός,το καλοκαίρι της Αττικής το αναζήτησα σ΄όλα τα καλοκαίρια της Αυστραλίας...
Το ψωμί της ξενιτιάς δεν ήταν πικρό,αλλά σαν την φραντζόλα του φούρνου
του κ. Σπύρου στην Αθήνα δεν ήταν.Στη μικρή εντεκάχρονη Μαρία ,την κόρη της κ. Μαρίνας,που της υποσχέθηκα πως θα γυρνούσα με μια μεγάλη κούρσα και θα
την παντρευόμουν,δε γύρισα.... Τα δέκα χρόνια μόνο που θα καθόμουν στην Αυστραλία,έγιναν σχεδόν πενήντα,και ακόμα συνεχίζω να βρίσκομαι στη Μελβούρνη...
.... Την Ελλάδα την αγάπησα πολύ και την αγαπώ. Τα τρία χρόνια που έζησα
στην Αθήνα ,ήταν πολύ φτωχά και μου φάνηκανσαν αιώνες αλλά ήταν τα καλύτερα της ζωής μου....
.... Άφησα την Ελλάδα δεκαεννιά χρονών.Για να έχω τη (τιμή)να αποχωριστώ την
γλυκειά μου πατρίδα,έπρεπε να πληρώσω 151 δραχμές.Τόσο μου κόστισε να πω αντίο στην πατίδα μου,σε όσους αγαπούσα και στο παρελθόν μου !..

1 comment:

  1. Και ομως είσαι ευτυχής πού πήγες και ζείς σε μία χώρα δομημένη σωστά και εχει μέλλον και δεν εχει ανάγκη απο σωτήρες περιπλανώμενου τσίρκου

    ReplyDelete

wibiya widget