Monday, July 2, 2018

Κρητικό ανέκδοτο.Ο Χριστός στην Κρητη και το καλό κρασί!!!


Αποφασίζει ένα βράδυ ο Χριστός να επισκεφτεί την .Κρήτη. Χτυπάει μια πόρτα, του ανοίγουν.
Καλώς τονε τον Σύντεκνο. Κάτσε να ξεκουραστείς.
Μα ξέρετε εγώ είμαι ο ...
Εδώ πρώτα καθόμαστε και μετά συστηνόμαστε.
Τι να κάνει ο Χριστός κάθεται.
Βάλε μωρή Μαρία να φάμε.
Μα ξέρετε εγώ είμαι ο ...
Εδώ πρώτα τρώμε και μετά συστηνόμαστε.
Τι να κάνει ο Χριστός τρώει.
Φέρε μωρή Μαρία το ρατσί να πιούμε που ΄ρθε ο ξένος.
Μα ξέρετε εγώ είμαι ο ....
Εδώ πρώτα πίνουμε και μετά συστηνόμαστε.
Τι να κάνει ο Χριστός κατεβάζει τσι ρατσιές του.
Φέρε μωρέ Σήφη τη νέα σοδειά να την δοκιμάσουμε.
Μα ξέρετε εγώ είμαι ο ....
Εδώ πρώτα καπνίζουμε και μετά συστηνόμαστε.
Τι να κάνει ο Χριστός κατεβάζει δυο τζούρες.
Και τώρα ωρέ Σύντεκνε ποιος είσαι του λόου σου;
Είμαι ο Ιησούς Χριστός
- Στο "πα ρε Σήφη, φέτος η σοδειά είναι άπαιχτη!!

Από το ΦΒ του
Ιωάννη Παπαδακη

No comments:

Post a Comment

wibiya widget