Sunday, December 16, 2018

Ανθρώπινα : Εσύ ποτέ δεν θα είσαι η κόρη της Μαρίας, εγώ θα είμαι απλώς η μαμα της Δανάης!

Το διαβασα στο ΦΒ της Maria Badi, μου άρεσε το απλό και ανθρώπινο γράψιμο μιας  μαμάς της εποχής μας  και είπα να το μοιραστώ μαζί σας. Ελπίζω να το χαρείτε. Δ.Πα"γεωργιου.


Happy name day Δανάη!!! Θυμάμαι από τότε που ήσουν μια σταλιτσα κοριτσάκι.. Κάθε φορά που ήθελα να σε βοηθήσω σε κάτι, να μου φωνάζεις... ΜΌΝΗ ΜΟΥ.. ΜΌΝΗ ΜΟΥ.. Κάποιες φορές σκέφτομαι πως θα ήθελα να ήσουν λιγότερο ανεξάρτητη γιατί με κάνεις να αισθάνομαι ανεπαρκής..!! Λιγότερο θαρραλέα γιατί με τρομάζεις.. Να ήσουν ένα παιδί πιο χαμηλών τόνων. Κάποιες φορές σκέφτομαι πως θα ήθελα να ήσουν λιγότερο αυθόρμητη γιατί με αιφνιδιάζεις.. Με κάνεις να σαστίζω.. Λιγότερο ξεροκέφαλη κ πεισματάρα, μα πως να παρακάμψει κανείς τα γονίδια;;.. Λιγότερο καλοπροαίρετη με τους ανθρώπους γιατί δεν ζούμε σε ένα κόσμο αγγελικά πλασμένο..Μα έτσι δεν θα έπρεπε να είμαστε όλοι μας;;; Καλοπροαιρετοι;; Λιγότερο σίγουρη για τον εαυτό σου, γιατί σαν θα καταλάβεις τι είναι τα χαστούκια της ζωής.. Θα απογοητευτείς κ θα πονέσεις. Κάποιες φορές την ώρα που σε βλέπω να βγαίνεις από το σχολείο σου.. νομίζω πως βλέπω εμένα μικρή.. Σκέφτομαι πως γενικά μου μοιάζεις... Βλακειες.. Εσύ είσαι εσύ.. Η μοναΔΙΚΗ μου Δανάη. Και έχω βάσιμες υποψίες ότι θα γίνεις πολύ καλύτερη μου.. Καλύτερος άνθρωπος. ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ.. και όσο κι αν μας δυσκολεύει ορισμένες φορές η πληθωρική σου προσωπικότητα κατά βάθος δεν θα ήθελα να αλλάξεις τίποτα.. Εύχομαι να είσαι για πάντα αυτό το ΠΑΙΔΙ με το  θορυβώδες γέλιο..τα λακακια στο πρόσωπο σου να είναι μονιμα δίπλα στο χαμόγελο σου... Να είσαι το παιδί με την τεράστια αγκαλιά.. με την υπερβολή του σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής σου..!! Ναι..θα είμαι για πάντα μια μάνα '' κουκουβάγια ''.. μα έχω αποδεχθεί απόλυτα πως εσύ ποτέ δεν θα είσαι η κόρη της Μαρίας.. Εγω θα είμαι απλώς η μαμά της Δανάης..
 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ  μικρό μας θαυματακι.

No comments:

Post a Comment

wibiya widget