Tuesday, February 27, 2018

ΦΒ Ημέρας. .Περπατώντας στη βροχή.

Γράφει η
ΕΎΗ ΣΤΡΑΓΑΛΗ

Συνέβη σήμερα: Στο δρόμο καθώς περπατούσα στη βροχή σταμάτησα στα φανάρια και δίπλα μου ήταν δύο αγόρια γύρω στα 20-25χρονών. Άκουσα τον έναν να λέει:ας χάναμε ρε μαλακά, εγώ ήθελα μόνο να δω μπάλα!Προχωρώντας πολύ παρακάτω και περιμένοντας την σειρά μου στο σούπερ μάρκετ ακούω τον '' κύριο '' να λέει στην ταμία :εμείς θα την πληρώσουμε πάλι, θα γεμίσουμε λαθρομετανάστες!!!!! Δεν μίλησα ούτε εγώ, ούτε αυτή. Βγαίνοντας ήθελα να κοιτάξω ψηλά κ να πω, υπάρχεις;;; Βομβαρδίζουν την Συρία, κόσμος σκοτώνεται, πολλά παιδάκια... Και εμείς τι;;; Μια από τα ίδια.. Γι'αυτό λοιπόν φίλη μου σε σενα που με ρωτάς στο μεσεντζερ τι πλάκα έχεις θα σου απαντήσω μια από τα ίδια κ εγώ... Τα άλλα ίδια όμως, όπως αυτά του χιούμορ που σε κρατάνε ζωντανό. Αυτό μας σώζει με όλα αυτά τα τρελά που βλέπουμε. Όχι τίποτα άλλο, ακρίβυναν και τα αντικαταθλιπτηκά!

No comments:

Post a Comment

wibiya widget