Sunday, February 11, 2018

Ξεσπά η Πάολα: «Ναι, είμαι τσιγγάνα και γουστάρω…»


Τι δήλωσε η Πάολα για την καταγωγή της;
Από την Συκιά Χαλκιδικής στα μεγαλύτερα νυχτερινά κέντρα της Αθήνας βρέθηκε η Παγώνα Καραμήτσιου,γνωστή σε όλους ως Πάολα, με το χαρακτηριστικό τίναγμα των μαλλιών, τις εκκεντρικές εμφανίσεις και το λαϊκό «μέταλλο» στη φωνή, η τραγουδίστρια δηλώνει περήφανη που είναι τσιγγάνα.
«Είμαι τσιγγάνα! Ναι, φυσικά!
Η μαμά μου δεν είναι, από την πλευρά του μπαμπά μου είναι τσιγγάνοι και γουστάρω πάρα πολύ!
Τι κρίμα που δεν είναι και η μάνα μου, να είμαι γκαραντί
τσιγγάνα», δήλωνε η Πάολα, με πλατινέ μαλλί, όπως είδαμε σε βίντεο – αφιέρωμα που πρόβαλε η εκπομπή «Μία».
Γεννημένη στις 25 Ιουνίου του 1982, η Παγώνα, νυν Πάολα, γέμισε με χαρά τους γονείς της, που ασχολούνταν επίσης με την μουσική.
«Όταν πηγαίναμε εμείς να τραγουδήσουμε κάπου και την παίρναμε μαζί μας, ανέβαινε πάνω στο τραπέζι και τραγουδούσε», έχει εξομολογηθεί η μητέρα της.
Στα 13 της χρόνια, η Πάολα έκανε τα πρώτα της βήματα στο τραγούδι, έχοντας την έγκριση των γονιών της, ενώ στα 19 ανέβηκε στις μεγαλύτερες πίστες της Θεσσαλονίκης και στα 23 έκανε τον πρώτο της δίσκο και «κατέβηκε» στηνΑθήνα, με παρότρυνση του Σταμάτη Γονίδη.
Μόλις στα 19 της έμεινε και έγκυος: τις εμφανίσεις τις σταμάτησε στον ένατο μήνα και λίγο πριν γεννήσει… έβαζε εξτένσιον!
psaxtiri.eu

No comments:

Post a Comment

wibiya widget