Sunday, September 25, 2011

Ο απόστρατος που "φτύνει στα μούτρα" την κυβέρνηση!!

Σε Αθηναικές εφημερίδες δημοσιεύθηκε μια επιστολή αποστράτου αξιωματικού η οποία έχει αρκετό ενδιαφέρον ,αλλα εξ ίσου ενδιαφέροντα ειναι και τα σχόλια που ακολούθησαν και φανερωνουν αισθήματα και συναισθήματα των συμπατριωτων μας,ιδιαιτερα αυτη την εποχή..
"Είμαι κάτω από 55 ετών Ανώτερος Αξιωματικός ε.α και φτύνω στα μούτρα σας.
Έχω τιμηθεί με όλα τα μετάλλια και τα παράσημα, με εύφημο μνεία για τις υπηρεσίες μου , δεν 'έχω τιμωρηθεί ποτέ μου και έχω υπηρετήσει σε όλο τον κόσμο.
Έχω υπηρετήσει 22 χρόνια στην ειδική μονάδα ΧΩΚ και ήμουνα παντού και πάντα και στην κρίση των Ιμίων ενεργοποίησα τους Πυραύλους ΧΩΚ .

Στα 39 μου έπαθα έμφραγμα και υπεβλήθηκα σε εγχείρηση ανοικτής καρδιάς.
Από τότε υπηρέτησα σε υπηρεσία γραφείου, αποφάσισα να παραιτηθώ στα 50 μου με σκοπό να φροντίσω την υγεία μου.


Επειδή σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία τα μοσχεύματα έχουν ορισμένο χρόνο ζωής δεν πρόκειται να φτάσω στην ηλικία των 55 ετών, φτύνω τώρα στα μούτρα σας γιατί δεν προλαβαίνω να φτύσω στους τάφου σας.
Λυπάμαι μόνο που από τους Αξιωματικούς του Κέντρου Επιχειρήσεων είμαι ο μόνος στην Ζωή από τους τρεις συμμαθητές μου στην ίδια υπηρεσία έχουν πεθάνει οι δύο σε ηλικία 40 χρονών και φέτος πέθανε και ο αντικαταστάτης μου σε ηλικία 35 ετών όλοι από έμφραγμα και όλοι από το υψηλό στρες

.
Λυπάμαι μόνο που δημιούργησα οικογένεια με τρία παιδιά και τα τρία επιστήμονες και άνεργα!
Λυπάμαι που τόσα χρόνια ήμουν δίκαιος και τίμιος, λυπάμαι που για τα χάλια της Πατρίδος μου που εσείς είστε οι μοναδικοί υπεύθυνοι και την πληρώνουμε μόνο εμείς.


Λυπάμαι που με υποχρέωσαν να πληρώνω τα ταμεία σας και δεν μπορώ να εισπράξω τα χρήματα ούτε καν τις εισφορές μου (λόγω αδυναμία πληρωμής ΜΤΣ ΒΕΑ ) και δεν μπορώ να βοηθήσω τα παιδιά μου.

Επειδή κάποιοι τα φάγανε και δεν τιμωρήθηκαν ΠΟΤΕ.


Λυπάμαι που τόσα χρόνια δεν σας πήγα στα δικαστήρια γιατί επί 30 χρόνια με υπολογισμένα 10 χρόνια υπηρεσίες και πέραν του ωραρίου, νυχτερινά και αργίες δεν πήρα ούτε μια δραχμή υπερωρία ενώ οι πλασματικές υπερωρίες πάνε σύννεφο παντού.
Υ.Γ

: Επειδή δεν ήμουνα ποτέ ζήτουλας, θα ψάξω για μαύρη εργασία να βοηθήσω την οικογένεια μου για να μην φτάσω στο σημείο να σκοτώσω κάποιον πολιτικό ανεύθυνο.


Παραθέτω τα προσόντα μου αν κάποιος μπορεί να με χρειαστεί. 

Γνωρίζω Αγγλικά ,γνωρίζω υπολογιστές, γνωρίζω από ασυρμάτους, γνωρίζω όλα τα όπλα ατομικά και ομαδικά, μπορώ να σκοτώσω από 300μ απόσταση με μία σφαίρα, μπορώ να αναχαιτίσω ολόκληρο σμήνος αεροσκαφών και ελικοπτέρων, μπορώ να ανατινάξω οποιοδήποτε κτίριο, μπορώ να κάνω υποκλοπές τηλεπικοινωνιών, μπορώ να κάνω παρεμβολές, μπορώ να κάνω ό,τι δολιοφθορά μπορείτε να φανταστείτε. Έχω ειδική εκπαίδευση στους υπολογιστές με ό,τι αυτό συνεπάγεται...
Μακρυγιάννης Χρήστος 

Ανώτερος Αξιωματικός ε.α



ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
Klein Mein
Αληθεια, εγω αλλιως θυμαμαι το προγραμμα τους. Επειδη ημουν οδηγος εβγαζα το λεωφορειο αξιωματικων το πρωι και τους μαζευα εξω απο τα σπιτια τους. Δεν καναν καν τον κοπο να μαζευτουν σε ενα σημειο. (Μιλαμε για Αλεξανδρουπολη οχι καμια Αθηνα , Θεσσαλονικη) Σε ενα απο τα στενα πηρα παραμαζωμα ενα opel ascona που το πληρωσα απο την τσεπη μου. Στην συνεχεια πηγαιναμε στην μοναδα και αφου μας ριχναν τις καμπανες μας και τα μπινελικια μας κλεινονταν στα γραφεια τους και λεγαν ανεκδοτα και στελναν τους επιλοχιες και τους ανθιπασπιστες να μας εκπαιδευσουν. Στις δυο τους φορτωνα στο λεωφορειο και τους αφηνα ξανα εναν εναν στα σπιτια τους. Το βραδυ φυσικα εκανα ξανα σκοπια 2-4 ή 12-2 και το πρωι εβγαζα ξανα το λεωφορειο αυπνος με τα ματια μου να σιγοκλεινουν περιμενοντας στο φαναρι. Στην ευελπιδων δεν ξερω τι κανουν αλλα οσοι βγαινουν απο κει μεσα ακομη και αν δεν ηταν γουρουνια σαν γουρουνια θα βγουν. Ειχα ανθυπολοχαγο στο κεντρο, νεος ανθρωπος ο οποιος μας στην εκπαιδευση μας ελεγε "Αντε ρε καθεστε και σκεφτεστε τις γκομενες σας, αυτες ηδη θα γ... με καποιον αλλο, ολες που... ειναι". Τρελο επιπεδο μιλαμε!


Chris Vassiliou
Καλα θα κάνει ο εν λογω αποστρατος (50 ετων συνταξιουχος παρακαλω,αληθεια τι συναλλαγμα η εδαφη εφερε στην χωρα του΄?) να σιωπα τετοιες ωρες

Οι δουλεια των στρατιωτικων ειναι να κατακτουν εδαφη και με τον τροπο αυτο να να συξανονται οι πλουτοπαραγωγικες πηγες της Ελλαδας.Δεν ειναι τυχαιο που πολλοι νεοι επιλεγουν το επαγγελμα του στρατιωτικου σαν "ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ".

Αν στην εργασια μου επεφτε αεροσκαφος θα με απελυαν και δεν θα εβρισκα πουθενα εργασια, και οχι να με τιμουν με κηδειες δημοσιας δαπανης. Μερος δε του "λειτουργηματος " τους ειναι ΚΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.

Καποτε οι στρατιωτικοι ηταν ΜΠΑΡΟΥΤΟΚΑΠΝΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΙΔΑΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ,


Dimitris
Αγαπητοί συνάδελφοι, καλό θα είναι να μη εμπλέκεστε σε διαμάχη με τους πολίτες. Δεν φταίνε αυτοί που με την ανοχή της Ηγεσίας μας, πολιτικής και στρατιωτικής έχουν απαξιώσει και σχεδόν εκμηδενίσει την προσφορά μας. Επίσης δεν φταίνε αυτοί αν τόσα χρόνια εμείς καταπίναμε την καραμέλα του σκάστε και δουλέψτε γιατί κάνετε λειτούργημα και ο λαός σας εκτιμά απεριόριστα. Τώρα είναι κρίμα να ξεπέφτουμε ακόμα πιο πολύ κάνοντας τους τζάμπα μάγκες. Καλώς ή κακώς είμαστε αναλώσιμοι. Αν η πολιτεία θεωρεί ότι δε μας χρειάζεται πλέον, είναι λογικό ότι θα μας εξαφανίσει. Ο Στρατός δεν είναι τσιφλίκι μας. Όταν φωνάζουμε ότι δεν είμαστε δημόσιο, δεν πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας μόνο τα δικαιώματα αλλά και τις υποχρεώσεις. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι έχουμε ημερομηνία λήξεως και ότι για την υπηρεσία είμαστε απλά ένας αριθμός. Όσοι πέφτουν από τα σύννεφα μετά από αυτή τη διαπίστωση απλά ήταν βολεμένοι που ξεβολεύτηκαν ή που δεν πρόλαβαν να βολευτούν. Κύριε Μακρυγιάννη, δημιουργήσατε περισσότερη αντιπάθεια παρά συμπάθεια μεταξύ των συναδέλφων σας. Και εξηγούμαι: Υπηρετήσατε 22 χρόνια στην Αθήνα! Προφανώς μένατε και σε δικό σας σπίτι και τα παιδιά σας δεν άλλαξαν ποτέ σχολείο. Αντιμετωπίσατε τον Τούρκο στα Ίμια από τα σύνορα Αττικής – Κορινθίας όταν κάποιοι άλλοι ήμασταν σε κάποια παραλία νησιού με 8 Μποφώρ και βροχή! Χάσατε δύο συναδέλφους από έμφραγμα όταν άλλοι χάνουν συναδέλφους τους στα ναρκοπέδια ή στο Αιγαίο! Μιλάτε για τρία παιδιά που προφανώς δεν έζησαν την πίκρα των μεταθέσεων, της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος, την απώλεια φίλων και είχαν τη δυνατότητα να υποθέσω να σπουδάσουν σπίτι τους. ΑΔΙΚΗΣΑΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΗΚΑΤΕ. Δεν αμφιβάλλω ότι εργαστήκατε σκληρά στα ΧΩΚ. Επιτρέψτε μου όμως, όλοι να ξέρουμε πως υπηρετεί κάποιος στα ΧΩΚ! Θα κλείσω αναφέροντας ότι από τα σχόλια πολλών συναδέλφων, επιβεβαιώνεται ότι οι Στρατιωτικοί ανήκουμε σε τρεις κατηγορίες: ΤΩΝ ΑΛΩΝΙΩΝ Αυτοί που γυρνάνε γύρω γύρω και τραβάνε το κουπί και της δουλειάς αλλά και του αγώνα της επιβίωσης επισκεπτόμενοι Έβρο – Νησιά που κάποιοι βλέπουν μόνο στο χάρτη! Μόνο αυτοί έχουν δικαίωμα να μιλάνε! ΤΩΝ ΣΑΛΟΝΙΩΝ Αυτοί που είναι μόνιμα βολεμένοι σπιτάκι τους ή σε θέσεις όπου υπηρετούν και τα βύσματα φανταράκια! Για αυτό και αυτοί οι πολίτες τους περιγράφουν όπως εμείς περιγράφουμε τις κηδείες στρατιώτες! Αμοιβαία τα αισθήματα λοιπόν. Συνήθως μιλάνε όταν ξεβολεύονται γιατί μέχρι να ξεβολευτούν μόνο γλείφουν. ΤΟΥΣ ΦΙΛΛΕΛΗΝΕΣ Τους μάγκες που μία ΚΥΠΡΟ, μία ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ έχουν πιάσει το νόημα και αναπτύσσουν όλες τις θεωρίες περί του πως πρέπει να δουλεύουμε εμείς σε μονάδες που αυτοί δεν ξέρουν ούτε που υπάρχουν! Εξπέρ στις ισοτιμίες συναλλάγματος και το παράδειγμα προς μίμηση για όλους εμάς που ευχόμαστε να τους μοιάζαμε! Αυτοί δε μιλάνε γιατί δεν ασχολούνται με το Ελλάντα!

No comments:

Post a Comment

wibiya widget