Monday, September 19, 2011

ENOTHTA KAI ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΖΗΤΑ Ο ΝΕΟΣ ΕΚΠ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ κ.ΓΚΟΚΑΣ

Αγαπητοί συνάδελφοι, γονείς και παιδιά,
Με την άφιξή μου στην Μελβούρνη και την ανάληψη των καθηκόντων μου, θέλω να σας απευθύνω ένα θερμό χαιρετισμό και να μοιραστώ μαζί σας τις πρώτες μου σκέψεις.
Είναι σε όλους μας ξεκάθαρη η αποστολή να προσφέρουμε Παιδεία και να συμβάλλουμε στη διατήρηση και τη διάδοση της ελληνικής γλώσσας και του πολιτισμού. Αυτό δεν αφορά μόνο τους Έλληνες ομογενείς, άλλα και όλους τους πολίτες της φιλόξενης αυτής χώρας, που θέλουν να έρθουν σε επαφή με την πλούσια πολιτιστική μας κληρονομιά.
Για την επίτευξη των κοινών μας επιδιώξεων και στόχων είναι επιτακτική ανάγκη να είμαστε ενωμένοι και πρόθυμοι να συνεργαστούμε, παραμερίζοντας κάθε εμπόδιο και τυχόν διαφορά. Η συστράτευσή μας πρέπει να θεωρείται δεδομένη και αποτελεί τη βασικότερη προϋπόθεση για την επίτευξη των στόχων μας.
Η δύσκολη οικονομική συγκυρία που διέρχεται η πατρίδα μας και η αρνητική, πολλές φορές, δημοσιότητα που τη συνοδεύει, πρέπει να αποτελέσει για όλους μας ένα επιπλέον κίνητρο για μεγιστοποίηση των προσπαθειών μας.
Θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι θα είμαι πάντα στη διάθεση σας για οτιδήποτε χρειαστείτε. Ελπίζω, πως παρά τις μεγάλες αποστάσεις που μας χωρίζουν, η επικοινωνία μας θα είναι τακτική, τόσο μέσω των δυνατοτήτων που μας δίνουν οι νέες τεχνολογίες, όσο και με τη φυσική παρουσία μου κοντά σας, όποτε μου δοθεί ευκαιρία.
Με εγκάρδιους χαιρετισμούς
Ο συντονιστής Εκπαίδευσης Αυστραλίας και Νέας Ζηλανδίας
ΓΚΟΚΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
(Δάσκαλος, εικαστικός, μουσειολόγος)

No comments:

Post a Comment

wibiya widget