Thursday, September 15, 2011

ΚΟΥΚΛΙΝΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ...Ο ΠΙΟ ΩΡΑΙΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ!!

"Υποψήφιος Λοχίας,Κουκλινός Εμμανουήλ.. Λαμβάνω την τιμήν να  αναφέρω ότι τυγχανω  θαλαμοφύλαξ του παρόντoς θαλάμου.. Άνδρες Θαλαμιζόμενοι............. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ..." 

Σαραντατόσα  χρόνια, θυμάμαι σα να ήταν χτες τα λόγια του πιο ευγενικού Κρητικού που έχω συναντησει. Κι όλο κι έψαχνα να τον βρω κι όλο ρωτούσα σε Αυστραλία και Ελλάδα μήπως είδε κανείς το Μανωλιό. Το φίλο μου που εκπαιδευόμαστε μαζί υπαξιωματικοί Γραφείου Κινήσεως στο ΚΕΜ Σπάρτης. και σχεδον πάντα μαζι βγαιναμε περίπολο,μέχρι το Ξηροκάμπι και πάντα μου έλεγε ιστορίες απο το χωριο ,το μάζεμα των εληων,και πόσο θα ήθελε να ήταν εκει όταν άρχιζε το μάζεμα των και το λιοτρίβι ετοίμαζε την παραγωγή λαδιού...
Λες κι άνοιξε η γη και τον κατάπιε... Δεν ξέρω αν ...συνωμότησε το σύμπαν ,την περ.εβδομάδα εκει που κοιταζα βιαστικα το ΦΒ βλέπω σε μια γωνίτσα το όνομα που ίσως γνώριζα..ΜΥΡΤΩ ΚΟΥΚΛΙΝΟΥ..Λες ; ειπα μέσα μου.. Και χωρίς περιστροφες της έγραψα αν γνωριζει τον Μανωλη Κουκλινό..Η απάντηση δεν άργησε πολύ
"Ο μπαμπας μου ειναι ναι. Θα τον ενημερωσω ευχαριστω πολυ! Πιστευω θα χαρει πολυ" !
Και λίγο αργότερα μάθαινα ότι  Μανωλιός εκτός της Μυρτως ,που σπουδαζει ...δημοσιογραφία(!!!) έχει και  τον Γιάννο,..που απόκτησε με
την Ολλανδέζα σύντροφό του..
Και το πιο ωραίο; ¨οτι στην Αθήνα είμαστε σχεδόν γείτονες... Τι παιχνιδια παιζει αυτη η ζωή!!
Ελπίζω ότι τη φορά αυτη δεν θα χαθούμε...
Χιλια μύρια ευχαριστω Μυρτω ..

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ

No comments:

Post a Comment

wibiya widget