Friday, September 16, 2011

-ΔΙΟΝΥΣΗ ΚΑΤΣΑΡΑ...είσαι ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ;

Μια ιστορία για συγγραφεις.....



       Στρατοδίκης της χούντας:

- ΔΙΟΝΥΣΗ ΚΑΤΣΑΡΑ......
ΕΙΣΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ;

20 χρονος Διονύσης :
(μετα απο πολύ σκέψη...)

ΔΕΝ ΞΕΡΩ.. πως είναι οι κομμουνιστες
γιατι δεν ειδα κανέναν ακόμα τέτοιον....
..Ο Πατερας μου ήταν στο στρατό κι εσεις δικάζατε τη μάνα μου.. τη λεχωνα μάνα μου οτι  "πήγαινε ψωμί στους αντάρτες.."
..κιόταν πηγε στο στρατοδικειο να την υποστηρίξει τον συλλάβατε γα κομμουνιστη κι αυτον.. και το ..σκασε  για να καταλήξει με τους αντάρτες...

-Τί ήξερε απ αυτά ο πατερας μου..
ξυλα στο βουνό έκοβε...!!

'' ..ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΩ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΧΑΘΗΚΑΝ ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ 4 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ Η ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ 18 ΜΗΝΩΝ !! ΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΑΛΛΟ..';

Όταν πηγε να παρει πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων απο την αστυνομία για να φύγει για Αυστραλία ..:

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ(με τα ποδια στο τραπέζι):
 -Τί θέλεις ρε κομμούνι;
ΔΙΟΝΥΣΗΣ: Τα χαρτιά μου να παω στην Αυστραλία ..
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ-Γιατί...; Να κάνεις και τους άλλους σαν τα μουτρα σου; Φύγε κομμούνι και δεν θα πας ποτε Αυστραλία.."

ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΗΝ

ΕΦΗΜΕΡΙΣ....

Η φωνή των Ελλήνων της Αυστραλίας ...
Πειτε και τη δική σας μοναδική ιστορία
γιατι βρεθηκατε στην άλλη άκρη της ΓΗΣ..E

γραψτε μας:
efhmeris@gmail.com

www.efhmeris.blogspot.com

Δεν ξεχωρίζουμε τους Έλληνες σε δικούς μας και σε μιάσματα...
Κανένας(;) δεν έγινε συνειδητα  αριστερος,δεξιός,κεντρωος,φιλελευθερος..

"|Σε εποχες λύσσας .. ποιος κοίταζε αριστερα και δεξιά..όποιος προλάβαινε μας άρπαζε...
Εμενα με πηραν φαντάρο με βάφτισαν ...εθνικόφρονα. Τον Στέφο ..τον άρπαξαν οι αντάρτες τον βάφτισαν ...κομμουνιστή..!!! Τι διαφορά ειχαμε εμεις; Την ίδια φουσκα κλωτσούσαμε,τα ίδια τραγούδια ακουγαμε τις ίδιες κουβέντες ξέραμε.. Γιατί μας χώρισαν.."; 

Απόσπασμα απο την εξομολόγηση του μπακάλη στο "ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ" που θα αναρτηθει την άλλη εβδομάδα η σύνέχειά του..

No comments:

Post a Comment

wibiya widget