Monday, September 24, 2018

Το αντάλλαγμα Μητσοτάκη σε Μαρκογιαννάκη- Τι του «έταξε» ο πρόεδρος της Ν.Δ. (βίντεο)

Η «δυσανεξία» της ΝΔ του Κυριάκου Μητσοτάκη σε ο,τιδήποτε κρατικό φαίνεται πως έχει όρια όταν πρόκειται για «βόλεμα ημετέρων», καθώς σε αυτήν την περίπτωση το κράτος μάλλον αποκτά μια κάποια αξία ως… λάφυρο.
Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τα λεγόμενα του Χρήστου Μαρκογιαννάκη, ο οποίος, μιλώντας στη Νέα Τηλεόραση Κρήτης, αποκάλυψε το αντάλλαγμα που του προσέφερε ο πρόεδρος της ΝΔ προκειμένου να μην τον συμπεριλάβει στα ψηφοδέλτια του κόμματος.
Συγκεκριμένα, μιλώντας για τη συνάντηση που είχε στα Χανιά στις 19 Αυγούστου με τον Κυριάκο Μητσοτάκη είπε:
«Στο ραντεβού ο πρόεδρος μου είπε ότι ήθελε να κάνει ανανέωση και έτσι εγώ δεν είχα θέση στο ψηφοδέλτιο.
»Μου πρότεινε θέσεις διοικητή σε ΔΕΚΟ ή άλλους οργανισμούς.
»Μου πρότεινε όποια ΔΕΚΟ θέλω ή οποία Ανεξάρτητη Αρχή θέλω.
»Του είπα πως έχω δουλειά και δεν θέλω επαγγελματική αποκατάσταση. Εκεί σταμάτησε η κουβέντα».
Μάλιστα, ο κ. Μαρκογιαννάκης σημείωσε μεταξύ άλλων πως δέχτηκε πιέσεις για να είναι υποψήφιος δήμαρχος Χανίων, ενώ όπως είπε την πρόταση του την έκανε η Ντόρα Μπακογιάννη.
«Δέχτηκα πιέσεις να κατέβω υποψήφιος δήμαρχος… Δεν το δέχτηκα γιατί ο Νόμος του ΣΥΡΙΖΑ είναι καταστροφικός… Μου το πρότεινε η Ντόρα Μπακογιάννη», είπε χαρακτηριστικά, ενώ τόνισε πως έχει δεχθεί κρούσεις από άλλα κόμματα αλλά δεν συζητά με κανέναν.

Δείτε το βίντεο:


No comments:

Post a Comment

wibiya widget