Monday, December 26, 2011

AKOΥΣΤΕ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

3 comments:

  1. ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ. Τυγχάνει να έχω ασχοληθεί με την Αρχαία Ελληνική μουσική. Τα εν λόγω κάλαντα όχι απλώς δεν περιγράφονται σε καμία ιστορική πηγή, αλλά αποτελούν αποκυήματα νοσηρής φαντασίας, απωθημένων και έλλειψης στοιχειωδών γνώσεων της Αρχαιοελληνικής μουσικής.

    ReplyDelete
  2. Βρε καλως τον ... Ψάχνεις τις πηγές να πάς να τις εξαφανίσεις..όπως έκαναν όλοι οι "μαυροντυμένοι κι άπλυτοι"
    !Ελπίζω να μη τρέξουν τωρα στα βουνα της Κυπρου να εξοντωσουν τους...χωρκανούς μου.
    Εσυ που γράφεις με το
    Βίας (;!!!!) και λες...
    ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ. Τυγχάνει να έχω ασχοληθεί με την Αρχαία Ελληνική μουσική.(Συγχαριτηρια..σε ποιο μοναστήρι;ή ανακάλυψες χειρόγραφα της Υπατίας, που κατακρεούργησαν τα αρκούδια με τα μελανά ιμάτια);
    (Βρηκες κανένα ΣΙ ΝΤάκι;)
    Τα εν λόγω κάλαντα όχι απλώς δεν περιγράφονται σε καμία ιστορική πηγή,(!!!!!-Θα μας πεις μερικές έστω απο τις πηγές σου;)
    αλλά αποτελούν α π ο κ υ ή μ α τ α ν ο σ η ρ ή ς φαντασίας,(!!!!!) απωθημένων και έλλειψης στοιχειωδών γνώσεων της Αρχαιοελληνικής μουσικής.
    Μεγ@λε μας έλυωσες !!!Αν ειναι οι γνωσεις μου να είναι του επιπέδου σου και να μην έχω απωθημένα(;)μαζί σου ως τη... Γαβαών!!!!

    ΥΠΑΤΙΑ Β,

    ReplyDelete
  3. Και φυσικά κλεμμένα είναι τα πάντα απο την Αρχαία Ελλάδα και δεν χρειάζεται να μας το πεί κανένας ...σπουδαγμένος και με τη μουσική τυρβάζω ν.. Στην κύπρο φαινεται πως δεν μπορουσαν να φτασιουν επάνω στα βουνά οι αιρετικοί και αντιγράψαντες την ιουδαική Θρησκεία και τους ευχαριστουμε πολυ.Αν και βλέπω το αναρτησατε παλαιότερα αυτά τα υπέροχα ΚΑΛΑΝΤΑ ,μου άρεσαν πολυ και θα το προωθήσω όσο μπορώ. Χαιρε Ελλάδα > Αλέξανδρος ο μικρός..

    ReplyDelete

wibiya widget