Thursday, December 15, 2011

Από το αμερικανικό κολέγιο στο … «κολέγιο» του Κορυδαλλού




Από το αμερικανικό κολέγιο στο … «κολέγιο» του Κορυδαλλού

«Τα όνειρά μου είναι μέσα σε ένα κελί …»


Μέχρι πριν λίγες εβδομάδες κυκλοφορούσε με ένα πανάκριβο αυτοκίνητο, σπούδαζε στο αμερικάνικό κολέγιο, είχε ως χόμπι την ιστιοπλοΐα και δούλευε στην Alpha Bank στο αεροδρόμιο. Στα μέσα Οκτωβρίου, βρέθηκε στη φυλακή, κατηγορούμενος για τη ληστεία – μαμούθ στην τράπεζα του, με λεία 1.5 εκατομμύριο ευρώ. Για την αστυνομία είναι  ο άνθρωπος που έστησε το κόλπο, βάζοντας τον ληστή συνεργό του μέσα στην τράπεζα με την δικαιολογία ότι ήταν τεχνικός και είχε έρθει για επισκευές. Ο 23χρονος Νίκος Κυρανάκος, μέσα από το κελί του Κορυδαλλού, σπάει τη σιωπή του και μιλά για όλα στο «ΘΕΜΑ».   

Ξαφνικά από μια άνετη ζωή, βρεθήκατε στον Κορυδαλλό… 
«Είχα τη δουλειά μου από την οποία έπαιρνα καλά χρήματα και το πανεπιστήμιο μου, το οποίο το τελευταίο εξάμηνο είχα σταματήσει γιατί εργαζόμουν απογευματινή βάρδια. Για ένα διάστημα δούλευα σε ένα νυχτερινό μαγαζί αλλά το έκανα για να έχω δικά μου χρήματα. Τον τελευταίο μήνα είχα νοικιάσει ένα σπίτι μόνος μου, αφού είχε αυξηθεί  ο μισθός μου και μπορούσα να συντηρήσω ένα σπίτι. Με συνέλαβαν και έχασα και το σπίτι και το αυτοκίνητο μου και όλα»

Πως είναι η ζωή στη φυλακή;
Τα πάντα είναι βρώμικα και το φαγητό άθλιο. Το να είσαι σπίτι σου, να βλέπεις τους δικούς σου ανθρώπους και τους φίλους και ξαφνικά να μπαίνεις εδώ μέσα και να συναναστρέφεσαι με ανθρώπους τους οποίους το μόνο που τους ενδιαφέρουν είναι τα ναρκωτικά και το πώς θα κάνουν «καριέρα» εδώ μέσα, δεν είναι και ότι καλύτερο. Σπούδαζα και είχα τα όνειρα μου. Τώρα, τα όνειρα μου είναι μέσα σε ένα κελί.  Αρχικά ήμουν σε θάλαμό με 18 άτομα και τώρα σε κελί. Στην ΣΤ’ πτέρυγα κρατούνται άτομα για ναρκωτικά και για ληστείες. Σε κελί με άλλα πέντε άτομα. Από τέσσερις που χωράει το κελί, γίναμε έξι. Σε ένα χώρο 2χ2, έξι άτομα. 

Σας κατηγορούν ότι είχατε συνεννοηθεί με τον ληστή και στην ουσία στήσατε μαζί την εισβολή στην τράπεζα:
  Δεν είναι δυνατόν να οργανώσω κάτι τέτοιο. Υπάρχουν κανονισμοί στην τράπεζα. Αυτός που μπήκε μέσα μπήκε ως τεχνικός και έπαιρνε τηλέφωνο δύο εβδομάδες πριν και έλεγε ότι θα έρθει το Σαββατοκύριακο να κάνει εργασίες. Καμία από τις διευθύντριες δεν πήρε τηλέφωνο να τσεκάρει.  Ο ίδιος κανονισμός λέει ότι δεν μπορεί να μπει τεχνικός στο κατάστημα όταν το χρηματοκιβώτιο είναι ανοικτό και ο κεντρικός ταμίας είναι μέσα. Όταν ήρθε ο ληστής του ζήτησα ταυτότητα γιατί ήταν κλειδωμένη η πόρτα και ρώτησα την διευθύντρια για να του ανοίξω, Εκείνη μου είπε «άνοιξε του την πόρτα». Άνοιξα και στη συνέχεια πήγα στο ταμείο και συνέχισα τη δουλεία μου»

Ναι, αλλά σας «έδωσαν» οι άλλοι συλληφθέντες.
Αυτός που μπήκε μέσα μίλαγε με τη διευθύντρια και μετά έκανε τη ληστεία. Τα είπα στην ανακρίτρια και μου είπε ότι εγώ του άνοιξα και με δική μου ευθύνη μπήκε μέσα. Ότι εγώ τα οργάνωσα όλα. Δεν ευθύνομαι... Άλλοι μου είπαν να τον βάλω μέσα. Αν η διευθύντρια έπαιρνε τηλέφωνο να τσεκάρει και έκανε τη δουλειά της δεν θα συνέβαινε αυτό. Θα τους χάλαγε το σχέδιο. Ούτε αποτυπώματα μου βρήκαν ούτε χρήματα. Ούτε τηλεφωνικές επικοινωνίες. Τον έναν που του βρήκαν τα λεφτά δεν τον έχω δει ποτέ στη ζωή μου. Με έκλεισαν μέσα με ενδείξεις. Έμπλεξα γιατί ο ένας που φέρεται ως ηθικός αυτουργός, ήταν φίλος μου. Κάναμε παρέα εδώ και ένα χρόνο και μάθαινε. Πιθανότατα με πλησίασε με σκοπό. Όταν διάβαζα τις καταθέσεις τρελάθηκα. Είπε ότι εγώ τον πίεζα να κάνουμε τη ληστεία. 

Ο πατέρας σας, υπεύθυνος ασφαλείας της τράπεζας και πρώην ΕΚΑΜιτης,  τι σας  είπε; 

Όταν μου έλεγαν ότι θα βάλουμε και τον πατέρα σου μέσα γιατί είναι και αυτός, έλεγαν μπλεγμένος, δεν ήξερα τι να πω και τι να κάνω.. Δεν είχα μούτρα να τον αντικρίσω όταν ήρθε να με δει. Τι να του έλεγα; Δεν ήξερα καν τι στοιχεία είχαν για εμένα. Ήταν πολύ ήρεμος από την πρώτη στιγμή. Με στήριξε και μου έφερε δύο δικηγόρους και ας ήξερε ότι τον είχαν διώξει από την τράπεζα και θα τα έβγαζε δύσκολα από εκεί και πέρα.. 


Tι λέει ο πατέρας του 23χρονου

Ο πατέρας του Νίκου Κυρανάκου, Γιώργος, πρώην αξιωματικός της ΕΚΑΜ, ήταν υπεύθυνος ασφαλείας της Alpha Bank μέχρι την ημέρα που έγινε η ληστεία. «Παραιτήθηκα από την Αστυνομία και ήμουν στην τράπεζα. Θα γινόμουν γενικός διευθυντής ασφαλείας της Alpha Bank – Eurobank του μεγαλύτερου ομίλου στην Ευρώπη και ξαφνικά άλλαξαν όλα. Το παιδί μου είναι στη φυλακή ως ύποπτος για διάπραξη ληστείας και εγώ άνεργος» τονίζει στο ΘΕΜΑ ο κ. Κυρανάκος και συμπληρώνει  «Με τον γιο μου μιλώ δύο φορές την ημέρα. Προσπαθώ να είμαι ψύχραιμος και να τον ενθαρρύνω για να πάρει κουράγιο μέσα εκεί που βρίσκεται. Ο μοναδικός με τον οποίο επικοινωνεί είμαι εγώ και οι δικηγόροι του. Η μητέρα του μένει στην Ολλανδία… Ο Νίκος μεγάλωσε με πολλές στερήσεις από τη δική μου την πλευρά. Όμως επειδή είναι ο πρωτότοκος, ήθελα να πάει στα καλύτερα σχολεία. Πήγε στο Ελληνογαλλικό σχολείο στον Πειραιά, ήταν πρωταθλητής Ελλάδος στην ιστιοπλοΐα το 2004,έκανε μετά σπουδές στο αμερικάνικο κολέγιο και ήταν στην τράπεζα από 18 ετών. Η αδερφή του είναι παγκόσμια πρωταθλήτρια στην ιστιοπλοΐα».  


Η θέση του συνηγόρου του

Ο δικηγόρος του 23χρονου κ. Σταύρος Γεωργίου μιλώντας στο «ΘΕΜΑ» τονίζει πως:  «Πρόκειται για μια υπόθεση που έχει μεγάλες ιδιορρυθμίες. Ο εντολέας μου είναι ένα παιδί από καλή οικογένεια, με ανατροφή και πολύ καλές σπουδές που ποτέ δεν είχε δώσει το παραμικρό δικαίωμα. Για το λόγο αυτό γίνεται δύσκολα πιστευτό ότι μπορεί να έμπλεξε μια τέτοια υπόθεση. Πιστεύουμε ότι όταν η υπόθεση θα οδηγηθεί στο δικαστήριο, ο εντολέας μου θα αποδοθεί λευκός στην κοινωνία». 


ΠΗΓΗ :ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

No comments:

Post a Comment

wibiya widget