Saturday, September 23, 2017

Μελβούρνη. Απεβίωσε ο γνωστός δημοσιογράφος Σπύρος Μεταλλινός

Ο Σπύρος Μεταλλινός  (δεξιά ) με το φίλο του Άλκη Μορρέλλα σε πρόσφατη φωτογραφιατους στη Μελβούρνη. 

Σε ηλικία 62 ετών απεβίωσε στη Μελβούρνη ο  γνωστός δημοσιογραφος και εφημεριδογράφος Σπύρος Μετάλλινος
Η είδηση μας ήρθε πριν λίγη ώρα από τον φίλο του και δραστήριο δημοσιογράφο της Αυστραλίας  Άλκη Μορέλλα ο οποίος γραφει:


Έφυγε απ’ την ζωή, ο Σπύρος Μεταλλινός,
πρώην συνεργάτης της εφημερίδας μας...
Ένας πραγματικός φίλος, που τον είχα καλύτερα και από αδελφό, έφυγε πλέον από κοντά μας. Ο Σπύρος Μεταλλινός, χτυπημένος από τον καρκίνο, έδινε την μεγάλη του μάχη, για να κρατηθεί στην ζωή, για 4 ολόκληρα χρόνια. Τον είδα για τελευταία φορά την περασμένη Πέμπτη στο νοσοκομείο, και την Παρασκευή το βράδυ, έφευγε για πάντα από δίπλα μας. Ο Σπύρος Μεταλλινός, ο φίλος, ο αδελφός, ο συνάδελφος, ο καλύτερος σχεδιαστής εφημερίδων, που είχα την χαρά να τον γνωρίσω το 1972 στο συγκρότημα του Θεόδωρου Σκάλκου, μου έμαθε πολλά πάνω στην δουλειά. Ήταν ο άνθρωπος που στάθηκε δίπλα μου, στις δύσκολες στιγμές μου. Ήταν ο άνθρωπος, που με βοήθησε, όταν έβλεπα το σκοτάδι μπροστά μου. Ήταν ο άνθρωπος, που για τραγική ειρωνεία, όταν ένα δικό μου άτομο πάλευε να κρατηθεί στην ζωή χτυπημένο και αυτό από τον καρκίνο, καθόταν δίπλα μου τις νύχτες, και μου κρατούσε συντροφιά. Ρε φίλε θα μου λήψεις πολύ. Πραγματικά στο λέω, σε είχα σαν αδελφό μου. Καλό σου ταξίδι και σ' ευχαριστώ, που ακόμα και στις δύσκολες ώρες σου, βρήκες την δύναμη και το κουράγιο, να μου σχεδιάσεις το βιβλίο μου, "Το 13ο Ευαγγέλιο", και να το πλουτίσεις με τις γνώσεις σου. Αυτό το βιβλίο, θα μου θυμίζει εσένα, για όλη την υπόλοιπη ζωή μου. Το συγκρότημά μας, απευθύνει τα συλληπητήριά του στην οικόγένεια του Σπύρου Μεταλλινού, και εύχεται ο Θεός να τον αναπαύσει.
Άλκης Μωρέλας

 Περισοτερα για τον Σπύρο Μεταλλινό και αφιέρωμα στην ΕΦΗΜΕΡΙΣ,προσεχώς. ΔΕ. 

No comments:

Post a Comment

wibiya widget