Friday, December 9, 2011

Της ημέρας.. "Προλετάριοι όλων των χωρών ...μας συγχωρείτε"!!!


Mεχρι τώρα ,μόνο όταν έχανα τις πιστωτικές μου κάρτες ,άκουγα να μου τηλεφωνούν απο την Αμερική και να με ρωτούνε διάφορα περι  των στοιχείων μου και μετά ,στο τέλος,σε ποια διεύθυνση ήθελα να μου στειλουν την καινούργια κάρτα..

Η μαζική μετφορά εργατικών χεριων δεν ειναι πλέον
κερδοφορα για τις πολυεθνικές .Νοικιάζουν εργάτες  στον
τόπο τους και συμφέρει καλύτερα..
Σήμερα πήρα μια καλή γευση για το πού είμαστε και που πάμε...στην παγκοσμιοποίηση των εργατών..
Όχι δεν είχα καμμια΄επιφοίτηση του ...Αγίου πνεύματος -το περιστέρι το σκότωσαν και το έφαγαν απο καιρό οι ..σεβασμιώτατοι και κάθε είδους ..μότατοι που ακόμα επιμένουν στο "θεάρεστο" 'εργο τους να εξοντωνουν κάθε είδους λογικής....αλήθειας και ανθρωπιάς..
Σήμερα λοιπόν ,ήταν μια ..ιστορική μέρα για μένα..
Ανοίγοντας το  κομπιούτερ μου διαπίστωσα ότι δεν ημουν συνδεδεμένος στο διαδίκτυο και δεν μπορουσα να σας γράψω ούτε λεξούλα!!!
Μετα απο πολλές άκαρπες προσπάθειές μου, αποφάσισα να παρω την ΤΕΛΣΤΡΑ(μακρυνή- στράτα;)εταιρία που πληρωνω για να έχω αυτα που έχουν όσοι θέλουν να λέγονται σύγχρονοι άνθρωποι..
Μια κρυστάλλινη καθαρή αγγλικη γυναικεία φωνή με  ρωτουσε ποιο ακριβως ειναι το πρόβλημά μου..
Γνωρίζοντας απο προηγούμενες φορές ότι η Τέλστρα (παλια κρατική και παρακλάδι της ΙΤΤ) χρησιμοποιεί ξένους εργάτες και απο ξένες χωρες για να εξυπηρετεί τους πελάτες, της ..πέταξα της κοπελιάς 'κομμούστα..",χαόυ ιζ Φιλιππίνες το νταιυ.." ; Κόμπιασε ..δεν περίμενε μια τέτοια ερώτηση...
-Πως ξέρεις ,μου λέει  ότι ειμαι απο Φιλιππίνες;
-Είμαι μάγος,απαντω,  και γελάσαμε κι οι δυό..
Απόφυγε ν δωσει ΄αλλες λεπτομέρειες  γιατι έτσι προβλέπει η σύμβασή της..
Ποιος ξέρει άραγε με πόσα χρήματα δουλεύουν τα καυμένα τα παιδάκια ,για να μπορούν οι  πολυεθνικές και οι μέτοχοί τους,να πολλαπλασιάζουν τα κέρδη τους και να ψωμοζούν οι εργάτες..
Ν α μη μακρυγορω..η κοπέλλα προσπάθησε να μου λύσει το πρόβλημα αλλα δεν τα κατάφερε... Μού είπε ότι σε λίγες ωρες θα μου πάρει συνάδελφός της να μου πεί αν αποκαταστάθηκε η βλάβη..
Πράγματι μετά απο κανα δυό τρείς άκουσα μια κελαηδιστή φωνή που μου θύμισε Ρατζ Καπούρ και Ναργκίς ,40 χρόνια πίσω αλλα και πανηγύρι στο Νιου Ντέλι...
Αυτος δεν αντέδρασε όταν ρωτησα" πως παει η Ινδία" γιατί η προφορά του τον πρόδινε απο μακρυά!!!
Φαγαμε κανενα 20λεπτο ,με βγαλε βαλε καλωδια,κλεισε το μόντεμ άνοιξε ..και μ αποχαιρέτισε λέγοντάς μου "περίμενε να σε συνδέσω με έναα μηχανικό να σου πεί τι θα κάνεις..".
Λες κι ηταν στο ίδιο γραφείο σε δευτερόλεπτα μιλούσα με άνθρωπο που 'σφύριζε" απο μακρυά αγγλοαυστραλος...
-Τί έγινε μαέστρο" ρωτώ ,πριν αρχίσει τα σχετικά και τα βάλε ..βγάλε  των καλωδίων.".απο την Αμερική με παιρνεις εσύ...γιατι δεν μου φαινεσαι ούτε Φιλιππινέζος ούτε Ινδός.."!!
Γέλασε δυνατά...
-Νο νο,μου λέει ,απο το Σύδνευ είμαι εγώ κιαν δεν μπορέσουμε να φτειάξουμε μαζί τη βλάβη Δευτερα μεσημέρι θα σου στείλω τεχνικό.." Μία απο τα ίδια ..αΤρεις χωρες δούλεψαν και τελικά το έφτειαξα μόνος μου βάζοντας το μόντεμ σε ΄αλλη γραμμή ..

Και μετά απο Μανίλλα, Ινδία ,Σύδνευ έκατσα δυο λεπτά να δω κανενα πρωινό Ελληνικό πρόγραμμα.
Ο μπλα μπλα μπλα Παπαδάκης με τα ίδια μια ζωή προσπαθούσε να μας πεισει πόσο δικαιο είχαν που απεργούσαν κατι υπάλληλοι σε εργοστάσιο,ενω στην ΕΡΤη ίδια καταθλιπτική ανακοίνωση..περί ΠΟΣΠΕΡΤ και απεργία για να μην εκμεταλλευεται κανείς την Κρατικήτηλεόραση..και Οικονομέας -Καμπουράκης ..όπως πάντα λές και δεν άλλαξε τίποτα στην Ελλάδα .. όπου νάναι θα ξανάρθει ο καταλληλότερος να μας ..ματσωσει..
Αν και "του Γκιαούρη το  γινατι 3 μερες κρατάει " λένε οι Τούρκοι ,φοβαμαι πως παρατάβηξε η απεργία και στο τέλος δεν θα θυμαται κανένας ούτε αν έχουμε ΕΡΤ...Ίσως κάνω λάθος αλλα απεργία διαρκείας στις ειδήσεις και με τόσα ιδιωτικά κανάλια μάλλον κάποιοι οδηγουν τους δημοσιογράφους  στην αυτοκτονία..
Αχ και ποσο θα ήθελα να γυριζαν οι παλιες καλες σχέσεις των ανθρώπων ...Τότε που πήγαινες στα μαγαζιά κι έβρισκες κάποιον να σε εξυπηρετει,δεν ξέραμε τί θα πει μετοχες  κι όχι τωρα που και στα Σούπερ Μάρκετ έφεραν μηχανές να κάνεις λογαριασμό μόνο; σου ..-πάλι για τον μέτοχο...να κερδίσει παραπάνω...και πάλι να έχουν φθηνά εργατικά χέρια..
Τωρα.. που θα βρίσκουν λεφτά να ψωνίζουν οι άνθρωποι αφού τα χερια τους και το μυαλό δεν χρειάζονται πια..αυτό ειναι αλλουνου ευγγέλιο..
Αχ βρε Μάρξ...γιατί δεν έγραψες πώς θα λειτουργήσει ο Κομμουνισμός; Γιατί ανέλυσες τι εστι Καπιταλισμός και οργιάζουν τωρα όλοι οι απάνθρωποι ονειρευόμενοι μια μεταανθρωπινη κοινωνία.. θέλοντας  τον άνθρωπο μόνο να τα ακουμπα και να μη ζητάει ποτέ...!!!
Γιατίί...;
Καλημερόσπερα καλοί μου πατριωτες ..

Δ.Παπαγεωργίου
Μελβούρνη

No comments:

Post a Comment

wibiya widget