Monday, March 13, 2017

Πασχαλίδου: Με απειλούν με ομαδικό βιασμό. VIDEO σοκάρει

Η Αλεξάνδρα Πασχαλίδου περιγράφει το ρατσισμό 
που βιώνει ο μετανάστης σε μόλις 3' λεπτά (Vid)

Η Αλεξάνδρα Πασχαλίδου είναι Ελληνίδα δημοσιογράφος που μεγάλωσε και μένει μόνιμα στη Σουηδία. Σε ένα βίντεο που ανήρτησε η Ελληνίδα ομογενής στο facebook, περιγράφει την ψυχολογική βία και τις απειλές που έχει βιώσει, εκείνη και η οικογένειά της ως μετανάστης στη Σουηδία. Από το απειλητικό γράμμα στο σπίτι της, όταν ακόμη ήταν μόλις 9 ετών, ως τις συνεχείς απειλές κατά τη διάρκεια της 20ετους καριέρας της ως δημοσιογράφος.
"Γουρούνι με μαύρα μαλλιά. Αν δεν φύγεις από τη χώρα σε 24 ώρες θα σκοτώσουμε και εσένα και την οικογένειά σου. Όταν αυτό το ανώνυμο γράμμα έφτασε στο γραμματοκιβώτιό μου ήμουν ένα ενιάχρονο τίποτα. Ήρθα στην Σουηδία σε ηλικία 6 ετών. Ο πατέρας μου ήταν καθιριστής, Έλληνας μετανάστης. Ζούσαμε σε μια περιοχή που κατοικούνταν κυρίως από μετανάστες, σε μια οικογένεια χωρίς βιβλία και εφημερίδες. Η μητέρα μου πήρε το γράμμα και πήγε στην αστυνομία. Όταν επέστρεψε, είπε: "Δεν μπορούν να κάνουν τίποτα γιατί η απειλή είναι ανώνυμη".

 Από την πρώτη μέρα στη δουλειά με έχουν αποκαλέσει "πόρνη", "τσούλα", "παλιοξένη", "σιχαμένη μετανάστης", "εβραία, γύφτισσα, μουσουλμάνα πόρνη"

Είμαι ευγνώμων που δουλεύω ως δημοσιογράφος στη Σουηδία εδώ και 20 χρόνια. Από την πρώτη μέρα στη δουλειά με έχουν αποκαλέσει "πόρνη", "τσούλα", "παλιοξένη", "σιχαμένη μετανάστης", "εβραία, γύφτισσα, μουσουλμάνα πόρνη". Μου λένε πως θα μου κόψουν τη γλώσσα, τα δάχτυλα, θα μου σπάσουν τα γόνατα. Πως πρέπει να αυτοκτονήσω ή θα με σκοτώσουν εκείνοι. Μου λένε να πάω σπίτι ή θα με στείλουν εκείνοι. Με απειλούν με ομαδικούς βιασμούς και σεξουαλική κακοποίηση. Υπήρξαν στιγμές που ξυπνούσα με λεκτική βία και έπεφτα για ύπνο με σεξιστικές, ρατσιστικές, εξοργισμένες φωνές στο κεφάλι μου. Όταν πήγα στην αστυνομία είπαν, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Η απειλή είναι ανώνυμη.

Είμαι μία από τα εκατομμύρια ανθρώπων που φοβούνται για τον εαυτό τους και έχασαν την εμπιστοσύνη τους στη δικαιοσύνη

Δυστυχώς δεν είμαι η μόνη. Είμαι μία από τα εκατομμύρια ανθρώπων που φοβούνται για τον εαυτό τους και έχασαν την εμπιστοσύνη τους στη δικαιοσύνη. Και τώρα δεν είναι απλά ανώνυμοι "πολεμιστές του πληκτρολογίου" αλλά επίσης φτασμένοι πολιτικοί και ΜΜΕ που φυσικοποιούν και κάνουν δημοφιλή το ρατσισμό και το σεξισμό.

Αν συνεχίσετε να βομβαρδίζετε τον κόσμο με απειλητικές λέξεις, παράνομων, ποταμιών, εισβολέων στη χώρα σας, στον πολιτισμό σας

Τα λόγια είναι όπλα. Αν συνεχίσετε να βομβαρδίζετε τον κόσμο με απειλητικές λέξεις, παράνομων, ποταμιών, εισβολέων στη χώρα σας, στον πολιτισμό σας. Αν συνεχίσετε να διαρρηγνύετε την ανθρωπιά από τους ανθρώπους, αν συνεχίσετε να δαιμονοποιείτε, να πολώνετε, να αναζητάτε αποδιοπομπαίους τράγους ανθρώπους για καιρό τότε σε κάποιο σημείο κάποιος λυγίσει. Τα λόγια γίνονται πράξεις.

Το μίσος δεν αποτελεί "ελευθερία του λόγου", είναι έγκλημα. Αν η ελευθερία του λόγου είναι το οξυγόνο της δημοκρατίας πρέπει να εξασφαλίσουμε πως κάθε πολίτης αναπνέει

Η δημοκρατία είναι ένα "ρήμα", απαιτεί καθημερινή δράση από όλους μας. Το μίσος δεν αποτελεί "ελευθερία του λόγου", είναι έγκλημα. Αν η ελευθερία του λόγου είναι το οξυγόνο της δημοκρατίας πρέπει να εξασφαλίσουμε πως κάθε πολίτης αναπνέει. Οπότε ας πολεμήσουμε: για πλουραρισμό, για ενότητα στη διαφορετικότητα, ας πολεμήσουμε για τη δημοκρατία".

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: eurovision

No comments:

Post a Comment

wibiya widget